تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815978104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه بيرجند خبر داد: افزايش 16 رشته در مقطع كارشناسي ارشد در سال تحصيلي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه بيرجند خبر داد: افزايش 16 رشته در مقطع كارشناسي ارشد در سال تحصيلي جديد
رئيس دانشگاه بيرجند گفت: دانشگاه بيرجند براي اولين بار در سال تحصيلي جديد در 16 رشته كارشناسي ارشد و پنج رشته جديد كارشناسي دانشجو مي‌پذيرد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بيرجند، محمدرضا ميري سوم مهرماه در مصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود 2500 دانشجوي جديد به اين دانشگاه گفت: در سال تحصيلي جديد رشد رشته هاي تحصيلي در مقطع كارشناسي ارشد 23 درصد، كارشناسي 10 درصد و در مقطع دكتري 90 درصد بوده است.

وي افزود: اين دانشگاه براي اولين بار در سال جاري در دو رشته دكتري مكانيك و فيزيك دانشجو مي پذيرد و به اين ترتيب تعداد دانشجويان مقطع دكتري از سه نفر به 20 نفر در سال جاري افزايش يافته است.

رئيس دانشگاه بيرجند با بيان اينكه در حال حاضر 120 كدرشته در دانشگاه فعال است، تصريح كرد: امسال در مقطع كارشناسي در پنج رشته زمين شناسي كاربردي، علوم سياسي، حقوق، فلسفه و كلام و باغباني دانشجوي جديد مي پذيريم.

ميري با اشاره به پذيرش 38 دانشجوي ممتاز در مقطع كارشناسي ارشد اين دانشگاه گفت: در 38 كدرشته مقطع كارشناسي ارشد، 38 دانشجوي استعدادهاي درخشان بدون كنكور پذيرفته مي شوند؛ كه اين افراد، 10 درصد ورودي هاي رشته تحصيلي خود را تشكيل مي دهند.

وي در ادامه گفت: تمامي رشته هاي مقطع كارداني باستثناي رشته باستان شناسي به مقطع كارشناسي ارتقا يافته و اين در حالي است كه با راه اندازي مقطع كارشناسي، رشته هاي كارداني به مرور تعطيل و يا به آموزشكده هاي اقماري انتقال مي يابند.

رئيس دانشگاه بيرجند با اشاره به 30 پروژه عمراني در دست اجراي دانشگاه بيرجند اظهار داشت: با اجراي اين پروژه ها دانشگاه بيرجند به يك كارگاه عمراني تبديل مي شود.

ميري افزود: 121 ميليارد و 140 ميليون ريال براي 13 طرح اين دانشگاه در سال جاري اعتبار تخصيص يافته؛ كه اين رقم 50 درصد بودجه لازم براي اين پروژه هاست.

وي تصريح كرد: پروژه هاي آزمايشگاه تحقيقاتي با 15ميليارد ريال اعتبار، سالن غذاخوري با 12ميليارد ريال اعتبار، كتابخانه مركزي با هشت ميليارد ريال اعتبار و فاز 3 مسجد دانشگاه با يك ميليار ريال اعتبار از جمله طرح هاي عمراني در دست اجرا هستند.

رئيس دانشگاه بيرجند آموزشكده كشاورزي سربيشه با هفت ميليارد ريال اعتبار را از ديگر پروژه ها عنوان كرد و گفت: فاز اول آموزشكده فني قائن با 16 ميليارد و 700 ميليون ريال به بهره برداري رسيد و براي آموزشكده كشاورزي سرايان 12 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته كه تاكنون چهار ميليارد و 200 ميليون ريال آن تامين شده است.

ميري با بيان اينكه طبق قوانين بايد به 60 درصد دانشجويان خوابگاه يا وام مسكن داده شود، گفت: براي4000 دانشجو در سال جديد خوابگاه در نظر گرفته شده و در حال حاضر اين دانشگاه به بيش از 60 تا 65 درصد دانشجويان خوابگاه مي دهد.

وي تعداد كل دانشجويان دانشگاه بيرجند را 7200 دانشجو اعلام و تصريح كرد: با توجه به گزينش بومي، حدود 65 درصد دانشجويان روزانه و 85 درصد دانشجويان شبانه بومي استان هاي خراسان رضوي، شمالي و جنوبي هستند؛ و اين در حالي است كه 200 نفر از كل ورودي هاي جديد نيز از شهرستان بيرجند به اين دانشگاه راه يافته اند./انتهاي پيام/
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن