تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816715509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدابير شديد امنيتي رژيم صهيونيستي در مسير فلسطينيان به مسجد الاقصي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تدابير شديد امنيتي رژيم صهيونيستي در مسير فلسطينيان به مسجد الاقصي
بيروت / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/7/5
رژيم صهيونيستي تدابير امنيتي شديدي را براي جلوگيري از رسيدن فلسطينيان به مسجد الاقصي در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان اتخاذ كرد.
به گزارش واحد مركزي خبر از بيروت / آخرين خبرها از قدس اشغالي حاكي است اطراف
مسجد الاقصي و شهر قدس اشغالي به يك منطقه نظامي بسته تبديل شده است.
شمار زيادي از نيروهاي نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي در نخستين ساعات امروز با ايجاد پست هاي ايست و بازرسي در جاده هاي ارتباطي اين شهر با مناطق كرانه باختري از جمله شهر رام الله از ورود نمازگزاران فلسطيني براي شركت در مراسم روز جهاني قدس و نماز جمعه اين روز جلوگيري مي كنند.
اين تدابير به ويژه درباره جوانان فلسطيني با شدت بيشتري اِعمال مي شود و نظاميان صهيونيست ورود افراد كمتر از پنجاه سال را به قدس ، ممنوع اعلام كردند.
هم اكنون اوضاع در قدس اشغالي بسيار حساس است و محافل امنيتي رژيم صهيونيستي اعلام كردند از بيم عمليات فلسطينيان طرح امنيتي ويژه اي در اين شهر به اجرا گذاشته اند.
در آخرين عمليات شهادت طلبانه فلسطينيان " قاسم مغربي " جوان نوزده ساله فلسطيني از اهالي شهر قدس با يك دستگاه خودرو به گروهي از نظاميان صهيونيست در مركز شهر اشغال شده قدس حمله كرد كه به زخمي شدن نورده صهيونيست انجاميد.
اين سومين عمليات شهادت طلبانه از اين نوع در قدس اشغالي در چند ماه اخير بود.
قرار است آوارگان فلسطيني ساكن اردوگاه هاي لبنان امروز بعد از نمازجمعه در اردوگاه صبرا و شتيلا راهپيمايي روز قدس را برگزار كنند.
در همين حال ديشب نيز جمعي از مسئولان فلسطيني حاضر در لبنان با حضور در مراسم افطاري سفارت كشورمان در بيروت حمايت همه كشورهاي اسلامي از مردم مظلوم فلسطين و آزادسازي قدس شريف از چنگال صهيونيست هاي اشغالگر را خواستار شدند.
شيخ ماهر حمّود از علماي سرشناس اهل سنت لبنان در اين مراسم گفت شعار آزادي قدس به قشر خاصي از مسلمانان مربوط نمي‌شود و آرماني است كه همه شيعيان و اهل تسنن و همه آزادگان جهان مايل به تحقق آن هستند.
روز گذشته نيز جمعي از مسئولان فلسطيني مستقر در لبنان با حضور در اتحاديه روزنامه نگاران لبنان در مصاحبه با خبرنگاران با تاكيد بر لزوم برگزاري هرچه با شكوهتر راهپيمايي روز جهاني قدس ، اقدام عملي مجامع بين المللي و كشورهاي اسلامي در توقف جنايات رژيم صهيونيستي بر ضد مردم مظلوم فلسطين در غزه و سرزمينهاي اشغالي را خواستار شدند.
در اين نشست سخنرانان با اشاره به طرحهاي رژيم صهيونيستي در تخريب مسجد الاقصي و منازل فلسطينيان در شهر قدس اعلام كردند حفاري هاي رژيم صهيونيستي در زير مسجد الاقصي و شهرك سازي گسترده اطراف قدس و داخل آن و روند فزاينده تخريب منازل فلسطينيان قدس ، بخشي از اقدامات مستمر صهيونيست ها براي انهدام مسجد الاقصي و يهودي كردن قدس است.
هم اكنون صهيونيستها طرح ساخت بيش از ده هزار واحد مسكوني جديد براي شهرك نشينان صهيونيست را در قدس به منظور تغيير ساختار جمعيتي اين شهر به نفع صهيونيستها در دست اجرا دارند.
براساس اين طرح بايد چهار هزار و چهارصد و هشتاد و شش واحد مسكوني براي اسكان شهرك نشينان صهيونيست در قدس ساخته شود.
اين درحالي است كه رژيم صهيونيستي از سال دو هزار و يك ميلادي تا خرداد گذشته هفتصد و نود و هفت منزل فلسطيني را در قدس ويران كرده است كه موجب آوارگي چهارهزار و سيصد و پنجاه و چهار فلسطيني ساكن در بيت المقدس شهر اشغالي قدس شده است.
ديوار حائل اطراف شهر قدس و بيست و شش شهرك صهيونيست نشين اطراف اين شهر به طور عملي قدس را از ديگر اراضي كرانه باختري رود اردن جدا كرده و در محاصره كامل درآورده است.
براساس آخرين تصميم رژيم صهيونيستي يك كنيسه يا معبد بزرگ يهودي بايد در نزديكي مسجد الاقصي ساخته شود كه زمينه ساز توطئه تخريب مسجد خواهد بود.
همچنين يكي از اهداف رژيم صهيونيستي از محاصره قدس و تلاش براي قطع ارتباط آن با ديگر شهرهاي فلسطيني از بين بردن ارتباط گسترده فلسطينيان با قدس به عنوان پايتخت فلسطين به ويژه مسجد الاقصي است.
127
281
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن