تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده مطالب روزنامه هاي چاپ اردن در باره ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گزيده مطالب روزنامه هاي چاپ اردن در باره ايران
امان - چهار روزنامه اصلي اردن "الراي"، "الدستور"، "العرب اليوم" و "الغد" روز پنجشنبه به بازتاب سخنان رييس جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد با عناوين مختلف و چاپ عكس "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران پرداختند.


به گزارش ايرنا، روزنامه دولتي الراي در مطلبي با عنوان "احمدي نژاد از زورگويي صهيونيست ها و آمريكا شديدا انتقاد كرد" نوشت: "محمود احمدي نژاد رييس جمهور ايران در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل متحد با انتقاد بسيار شديد از صهيونيستهاي قاتل، از حق كشورش براي استفاده از انرژي هسته اي صلح آميز دفاع كرد.
به نوشته اين روزنامه، احمدي نژاد پس از سخنراني طولاني درباره خداوند، عدالت و اخلاق گفت كه تعداد محدودي از صهيونيستهاي فريبكار با آمريكايي ها و اروپايي ها بازي مي كنند.
اين روزنامه نوشت رييس جمهور ايران با اشاره به اسراييل گفت: "رژيم صهيونيستي امروز در يك سراشيبي حتمي قرار دارد و هيچ راهي ندارد كه از چاهي كه همپيمانان و طرفدارانش براي آن كنده اند، خارج شود.
اين روزنامه به نقل از رييس جمهوري اسلامي ايران افزود: امپراتوري آمريكا در جهان به پايان راه رسيده است و حاكمان آتي خود بايد تنها در محدوده خود مداخله كنند.
"احمدي نژاد در سخنراني خود از سيطره صهيونيستها بر مراكز بين المللي مالي و پولي انتقاد كرد."
روزنامه اردني الدستور نيز در شماره روز پنجشنبه خود با عنوان "محمود احمدي نژاد با انتقاد شديد از زورگويي صهيونيستها و آمريكا تعهد كرد كه از حق ايران در پرونده هسته اي دفاع كند" نوشت: رييس جمهور ايران در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل متحد با انتقاد شديد از زورگويي صهيونيستها و آمريكا از برنامه هسته اي صلح آميز ايران دفاع كرد و گفت كه تهران با سازمان بين المللي انرژي هسته اي وابسته به سازمان ملل متحد به طور كامل همكاري مي كند.
به نوشته اين روزنامه، وي گفت: بعضي از قدرتها از طريق زورگويي واعمال فشارهاي سياسي و اقتصادي بر ايران و همچنين اعمال تهديد و فشار بر سازمان بين المللي انرژي هسته اي سعي مي كنند كه آرمانهاي هسته اي صلح آميز ايران را به شكست برسانند، ولي تهران از حق خود دفاع خواهد كرد.
اين روزنامه به نقل از دكتر احمدي نژاد ادامه داد: ملت عظيم ايران در برابر زورگويي ها مقاومت
و از حق خود دفاع مي كند.
رييس جمهور ايران همچنين در سخنراني خود با حمله شديد عليه اسراييل گفت: در طول شصت سال در فلسطين اشغالگران صهيونيستي مدام حمله نظامي و كشتار مي كنند.
روزنامه اردني العرب اليوم نيز در مطلبي با عنوان "احمدي نژاد از اسراييل انتقاد و از حق ايران در پرونده هسته اي دفاع كرد"، نوشت: رييس جمهور ايران در سخنراني روز سه شنبه خود در مجمع عمومي سازمان ملل متحد گفت: به رغم اينكه تمامي ملتها از جمله ملت ايران حق ثابت دارند كه سوخت هسته اي را براي انگيزه هاي صلح آميز توليد كنند و به رغم شفافيت فعاليتهاي ايران و همكاري با بازرسان سازمان بين المللي انرژي اتمي، ولي بعضي از قدرتها با تكيه بر سياست ترساندن سعي مي كنند از طريق اعمال فشارهاي سياسي و اقتصادي براي ايران موانع ايجاد كنند.
به نوشته اين روزنامه، رييس جمهور ايران افزود: خود اين كشورها نسلهاي جديدي از سلاحهاي هسته اي را توليد مي كنند و داراي زرادخانه هايي از اين اسلحه هستند كه به دور از نظارت هر سازمان بين المللي است.
روزنامه اردني الغد نيزبا عنوان "احمدي نژاد با دفاع از حق ايران در پرونده هسته اي از اسراييل انتقاد كرد"، نوشت: رييس جمهور ايران در سخنراني خود در مجمع عمومي سازمان ملل متحد اعلام كرد كه ايران در استفاده از انرژي هسته اي غير نظامي تاكيد دارد.
به نوشته اين روزنامه، احمدي نژاد خاطر نشان كرد كه ملت بزرگ ايران با ايمان به خداوند و با كمك دوستانش در برابر فشارها مقاومت و از حق خود دفاع خواهد كرد."
شبد**خاورم**240 **1080**1647
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن