تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815973967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين: وفاق و همدلي را در حوزه‌هاي مديريتي قزوين تقويت مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين: وفاق و همدلي را در حوزه‌هاي مديريتي قزوين تقويت مي‌كنم
خبرگزاري فارس: استاندار قزوين گفت: وفاق و همدلي را در حوزه‌هاي مديريتي قزوين تقويت مي‌كنم.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيدعلي‌اكبر طاهايي ظهر امروز در نشستي خبري اظهار داشت: يكي از اقدامات مثبتي كه در استان قزوين صورت گرفته، تدوين سند توسعه استان و شهرستان‌هاست كه محور و مأخذ حركت ما در توسعه راهبردي اين استان خواهد بود.
وي ادامه داد: اين سند، محصول ساعت‌ها فكر و تلاش است كه در برنامه كاري خود بر استفاده از آن تأكيد داريم.
استاندار قزوين اضافه كرد: از برنامه‌هايي كه پيش از سفر رئيس جمهور در استان انجام خواهيم داد، بازديد از شهرستان‌هاست كه نخستين سفر به شهرستان بويين زهرا خواهد بود.
وي افزود: در اين سفر كه تمام مديران استاني حضور خواهند داشت، ديداري مردمي در مصلي شهرستان داشته تا مردم در يك فضاي آرام، مشكلات و مسائل خود را مطرح كنند و مجبور نباشند براي بيان اين مشكلات، فاصله زيادي را طي كرده و به قزوين بيايند.
طاهايي يادآور شد: در سفرهاي شهرستاني، در صورت امكان تصميم‌گيري‌هاي برخي موارد به شهرستان‌ها واگذار و تفويض مي‌شود.
وي در خصوص انتصاب معاون سياسي و امنيتي استانداري قزوين تصريح كرد: معاون سياسي و امنيتي پستي ضروري در استان است كه وزير كشور براي اين سمت، شخصي را با سابقه انقلابي در استاني غير از قزوين مدنظر داشتند كه با اين استان آشنا نبودند.
استاندار قزوين تأكيد كرد: از نظر ما معاون سياسي و امنيتي موفق خواهد بود كه استان را بشناسد و تجربه اين پست را نيز داشته باشد و با فرمانداري، دستگاه قضايي، نيروي انتظامي و مأموريت‌هاي دست‌اندركاران شوراي تأمين آشنا باشد چراكه پست معاون سياسي و امنيتي كلاس كارآموزي نيست.
وي اعلام كرد: البته اين ايده كه معاون سياسي و امنيتي از خود استان باشد مطلوب ماست ولي نظر وزير كشور نيز مهم است زيرا سرعت انتصاب را موجب مي‌شود از اين رو گفتگويي نيز با وزير كشور داشته‌ايم كه تا پايان مهر ماه سال جاري پرونده اين كار بسته خواهد شد.
طاهايي با اشاره به عدم تغيير مديران استاني گفت: شعار من در استان قزوين ثبات مديريت است تا دانش، مديريت و كارآمدي تا پايان دولت نهم ثمر‌بخش باشد البته اين فرض محتوم نيست ولي اصل بر ثبات مديريتي است تا مديران با دلگرمي و دانش‌افزايي پيش روند.
وي خاطرنشان ساخت: البته اگر مديري استعداد رشد و جايگاه بهتري را دارد نبايد مانع آن شويم و فكر مي‌كنم اين نگاه، نگاهي دور از واقعيت نيست.
استاندار قزوين تأكيد كرد: در خصوص انتصاب فاميلي نيز اين اقدام كاري غير ارزشي نيست ولي ما بايد به كارآمدي افراد بيانديشيم و وفاق و همدلي را در حوزه‌هاي مديريتي تقويت كنيم.
وي در خصوص برنامه‌هاي فرهنگي استان گفت: سند توسعه فرهنگي استان در حال تدوين است كه با انتصاب معاون سياسي و امنيتي، اين كار با سرعت بيشتري دنبال خواهد شد.
طاهايي يادآور شد: البته انجام كارهاي فرهنگي نظير برگزاري كنگره براي شخصيت‌هاي بزرگ اقدام شايسته‌اي است، اما آنچه لازم است اين است كه ما شيخ بهايي، ملاصدرا، ابوترابي و رجايي ديگر داشته باشيم و در واقع خروجي كار ما بايد فرهنگي باشد.
وي با اشاره به فعاليت‌ تشكل‌هاي مختلف سياسي در استان قزوين تصريح كرد: استان قزوين خاستگاه يكسري تشكل‌هاي سياسي است كه از اين نظر با استان‌هاي ديگر مانند گيلان و مازندران تفاوت دارد، همچنين شخصيت‌هاي حكومتي و سياسي مانند رجايي، ابوترابي و بابايي را تقديم انقلاب كرده است.
استاندار قزوين ادامه داد: با توجه به رويكردي كه در استان داريم براي همه مولفه‌هاي سياسي احترام قائل هستيم و اگر سليقه‌اي را نيز نپسنديم اهانت و تخريب به آن را با توجه به نگاه ديني و سيره امام جايز نمي‌دانيم.
وي اعلام كرد: استانداري باشگاه سياسي نيست بلكه باشگاه كار است و همه بايد با وفاق و همدلي در راه خدمت به مردم گام برداريم.
طاهايي با اشاره به خدمات دولت نهم اظهار داشت: دولت نهم در كنار دولت‌هاي گذشته كه هر كدام ويژگي‌هاي زماني و مكاني خاص خود را داشتند كارهاي ويژه‌اي را انجام داده است كه همه اين دولت‌ها خروجي‌شان سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي افزود: يكي از اقدامات ويژه دولت نهم اهداي 27 خودرو به كارگران نمونه كشور بود كه در تاريخ دولت‌هاي بعد از انقلاب اقدامي بي‌سابقه بود از اين رو همه بايد هم نيمه خالي و هم نيمه پر ليوان را ببينيم تا نگاه منصفانه‌اي داشته باشيم.
استاندار قزوين تأكيد كرد: ما نمي‌خواهيم آدم‌ها را مقايسه كنيم بلكه مي‌خواهيم كارآمدي نظام را مطرح كنيم از اين رو اطلاع‌رساني بايد به گونه‌اي باشد كه تخم اميد را در دل‌هاي مردم بنشاند زيرا به قدر كافي استكبار زهر مي‌ريزد و ما بايد اين زهر را خنثي كنيم.
وي توضيح داد: اصولگرايي اصلاح‌طلبانه ادبيات رهبري است و بايد علاوه بر اجراي فرامين رهبري، ايما و اشاره ايشان را دنبال كنيم و بدانيم اگر دولت‌هاي گذشته نبودند، احمدي‌نژادي نبود.
طاهايي يادآور شد: ما بايد در چارچوب قوانين در راستاي شعارهاي دولت نهم عدالت‌گرايي، مهرورزي و تعالي وضعيت مردم بكوشيم زيرا اين رفتار ما مسئولان است كه براي رئيس جمهور محبوبيت ايجاد مي‌كند.
وي اضافه كرد: دولت نهم دستاوردهاي خوبي داشته است كه در اين بين يكسري چالش‌ها از سوي كارگزاران ديده مي‌شود كه نمونه آن ماجراي اخير رحيم مشايي بود كه موجب شد برخي احمدي‌نژاد را متهم كنند كه در دولت نهم راجع به اسرائيل اتفاقاتي در حال رخ دادن است.
استاندار قزوين با اشاره به لزوم رعايت انصاف توسط رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها به عنوان بازوي ارزشمند اطلاع‌رساني در يك تعامل دو سويه با خادمات دولت هستند كه در عين حال كه خلأها و نيمه خالي ليوان را مي‌ببينند لازم است آنچه واقعيت است و صورت گرفته را نيز بازگو كنند.
وي در پايان تأكيد كرد: همه بايد بكوشيم تا استاني احسن داشته باشيم كه لازمه چنين استاني احسن عمل كردن است زيرا سرگذشت ما در اين سرزمين سرگذشت همه مردم ايران است.
انتهاي پيام/ش
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن