تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812315884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش ها به سخنراني احمدي نژاد در سازمان ملل اسرائيل، آمريكا و فرانسه كشورهاي اصلي معترض به سخنراني احمدي نژاد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: واكنش ها به سخنراني احمدي نژاد در سازمان ملل اسرائيل، آمريكا و فرانسه كشورهاي اصلي معترض به سخنراني احمدي نژاد هستند
گروه ديپلماسي- سخنراني محمود احمدي نژاد، مثل سال هاي گذشته واكنش هايي در بين رهبران اسرائيل، يهوديان و آمريكايي ها ايجاد كرد.
رئيس جمهور اسرائيل در واكنش به سخنان ضدصهيونيستي احمدي نژاد مجمع عمومي سازمان ملل، اظهارات وي را يادآور تندترين سند ضداسرائيلي در تاريخ توصيف كرد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، «شيمون پرز» در سخنان خود تلاش كرد سخنان ضدصهيونيستي احمدي نژاد را ضد آئين يهود جلوه دهد.
احمدي نژاد در نطق خود در شصت وسومين مجمع عمومي سازمان ملل با اشاره به اشغالگري رژيم صهيونيستي گفت: در فلسطين 60 سال كشتار و تجاوز توسط عده اي صهيونيست جنايتكار و اشغالگر ادامه دارد كه با جمع آوري عده اي از نقاط مختلف دنيا و در سرزمين ديگران و با آواره كردن و به اسارت گرفتن مردم اصلي سرزمين و با دروغ و هشدار، حكومت درست كردند; اين ها با اعلام قبلي تجاوز، اشغال و ترور مي كنند و مردم و يك دولت مردمي و قانوني را محاصره غذايي و دارويي مي كنند و در همين حال برخي قدرت هاي مستكبر و زورگو از آنها حمايت مي كنند.
پرز گفت: «اين نخستين بار در تاريخ سازمان ملل است كه رئيس يك كشور آشكارا و علني با اتهامات سياه و كثيف مربوط به «پروتكل هاي بانيان يهود» به صحنه مي رود.»
اشاره پرز از اين پروتكل ها، سندي ضديهودي است كه اوايل دهه 1900 ميلادي منتشر شد و در آن به تشريح طرح و توطئه يهوديان براي سلطه بر جهان پرداخته شده است.
پرز ادامه داد: «اين امر هرگز در اين ساختمان يا در سازمان ملل پيش نيامده بود.»
جورج بوش رئيس جمهور آمريكا كه براي آخرين بار در نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي كرد بار ديگر در اظهاراتي بي اساس سوريه و ايران را به حمايت از تروريسم متهم كرد.
جورج بوش، رييس جمهور آمريكا سه شنبه در آخرين سخنراني خود به عنوان رييس جمهور آمريكا در نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل با متهم كردن ايران به حمايت از تروريسم گفت: تروريسم نيز همچون برده داري و دزدي دريايي جايي در جهان امروز ندارد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، رييس جمهور آمريكا مدعي شد كه مجمع عمومي سازمان ملل بايد تحريم هايي را عليه ايران و كره شمالي به خاطر برنامه هاي هسته اي شان اعمال كند.
وي با تهديد خواندن تهران و پيونگ يانگ مدعي شد: ما نبايد تا زماني كه مردم ما از اين تهديد عليه تمدن در امان نمانده اند تسليم شويم و كوتاه بياييم.
نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكانيز در واكنش به سخنان احمدي نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل متحد درباره رژيم صهيونيستي با انتشار بيانيه اي موضعي به شدت منفي اتخاذ كرد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، «باراك اوباما» پس از سخنراني احمدي نژاد در شصت و سومين دوره مجمع عمومي سازمان ملل به شدت از نطق او درباره اسرائيل انتقاد كرد.
باراك اوباما با اشاره به سخنان احمدي نژاد درباره اسرائيل گفت: امنيت اسرائيل براي ما مهم است.
باراك اوباما در بيانيه اي كه در اين رابطه منتشر كرد گفت: سخنان رئيس جمهور احمدي نژاد را به شدت محكوم مي كنم و من از اينكه تريبوني براي بيان كينه و مواضع ضد اسرائيلي در اختيار او قرار مي گيرد نااميدم.
اوباما با تكرار اتهامات دولت آمريكا درباره موضوع هسته اي كشورمان مدعي شد: تهديدي كه برنامه هسته اي ايران آن را ايجاد كرده است، خطرناك است.
نامزد دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا افزود: ديگر وقت آن رسيده است تا آمريكايي ها درباره ضرورت اعمال تحريم هاي شديدتر و افزايش فشار بر ايران متحد شوند.
اوباما همچنين «جان مك كين» رقيب جمهوري خواه خود را به پيوستن به خود عليه ايران فراخواند تا در اين خصوص پيش نويسي مشترك براي فشار بيشتر بر تهران تقديم سناي آمريكا كنند تا طبق آن "آمريكا و شركت هاي خصوصي آمريكايي مناسبات خود را با شركت هايي كه با ايران در همكاري هستند، قطع كنند.
رييس جمهور فرانسه نيز در سخنراني خود در نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل گفت كه براي اعمال دور جديد تحريم ها عليه برنامه هسته اي ايران به سختي تلاش خواهد كرد.
نيكلا ساركوزي رييس جمهور فرانسه در سخنراني خود با تكرار اتهامات غرب مبني بر نظامي بودن برنامه هسته اي ايران مدعي شد كه اتحاديه اروپا هرگز يك ايران مسلح به سلاح هسته اي را كه صلح و ثبات كل منطقه را به خطر مي اندازد تحمل نخواهد كرد و علاوه بر آن تحمل نخواهد كرد كه ايران خواستار نابودي اسراييل شود.
به گزارش خبرگزاري رويتر، ساركوزي افزود كه پاريس كاملا از چهارمين دور تحريم هاي شوراي امنيت سازمان ملل عليه ايران به دليل خودداري تهران از تعليق فعاليت هاي هسته اي اش حمايت مي كند; اما اذعان داشت كه قدرت هاي غربي براي تصويب يك قطعنامه جديد تحريم عليه ايران به حمايت روسيه نياز دارند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن