تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليوني خطاب به قريع:مذاكرات صلح اسرائيل-فلسطين ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: ليوني خطاب به قريع:مذاكرات صلح اسرائيل-فلسطين ادامه دارد


تهران- خبرگزاري كار ايران
«تزيپي ليوني»، وزير خارجه اسرائيل و رهبر جديد حزب حاكم كاديما روز سه‌‏شنبه با «احمد قريع»، مذاكره‌‏كننده طرف فلسطيني ديدار كرد.

به گزارش"ايلنا"به نقل از خبرگزاري شين‌‏هوا، تزيپي ليوني روز سه‌‏شنبه براي نخستين بار پس از اين‌‏‌‏كه مامور تشكيل دولت جديد اسرائيل شد با احمد قريع مذاكره‌‏كننده طرف فلسطيني ديدار كرد.
بنا بر اين گزارش، قريع پس از اين ديدار تاكيد كرد كه ليوني به وي اطمينان داده است كه در صورت تشكيل دولت ائتلافي جديد اسرائيل به رهبري وي، گفت‌‏و‌‏گو‌‏هاي صلح فلسطين-اسرائيل ادامه خواهد يافت.
بنا بر اين گزارش، ليوني كه از ماه نوامبر گذشته مسئول مذاكره صلح با طرف‌‏هاي فلسطيني است در آخرين ساعات روز دوشنبه با پيروزي بر رقباي هم‌‏حزبي خود براي رهبري حزب حاكم كاديما، رسماً مامور تشكيل كابينه جديد دولت اسرائيل شد.
در اين گزارش آمده است، ليوني اكنون 42 روز فرصت دارد تا كابينه جديد را تشكيل دهد كه در صورت عدم موفقيت وي، انتخابات عمومي پيش از موعد در بهار سال آينده برگزار خواهد شد.
پايان پيام

كد خبر: 447695
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن