تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبرنگار مهر از ازبكستان/صعود در زمين حريف ارزشمند است / سالروز تاسيس باشگاه را تاريخي مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبرنگار مهر از ازبكستان/صعود در زمين حريف ارزشمند است / سالروز تاسيس باشگاه را تاريخي مي كنيم
مدير عامل باشگاه سايپا با ابراز اميدواري از صعود تيم فوتبال اين باشگاه به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا، كسب اين موفقيت در زمين حريف را بسيار ارزشمند برشمرد.

حميد سجادي در گفتگو با خبرنگار اعزامي مهر به ازبكستان، در مورد ديدار با تيم كوروچي گفت: اصلا نا اميد نيستيم زيرا با تدابيري كه كادر فني براي اين ديدار در نظر گرفته است، اميدواريم با دست پر به ايران باز گرديم.

وي ادامه داد: مطمئنا كسب نتيجه دلخواه و صعود در زمين كوروچي به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بسيار ارزشمند است و مي تواند براي باشگاه هاي ايراني و تيم سايپا افتخار بزرگي محسوب شود.

مديرعامل باشگاه سايپا خاطرنشان كرد: اگر بازيكنان تيم در اين ديدار همانند نيمه دوم مسابقه رفت بازي كنند، مي توانيم با غلبه بر كوروچي به عنوان دومين باشگاه ايراني به جمع چهار تيم برتر آسيا صعود كنيم.

سجادي در پايان با تشكر از مسئولان سفارت ايران در تاشكند و مسئولان باشگاه كوروچي كه همه گونه همكاري را با باشگاه سايپا انجام داده اند، گفت: فردا سالروز تاسيس باشگاه سايپاست و اگر بتوانيم در اين روز به مرحله بعد صعود كنيم، روزي تاريخي را براي اين باشگاه رقم خواهيم زد.

ديدار برگشت تيم‌هاي فوتبال كوروچي ازبكستان و سايپا ايران از مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ساعت 16 فردا (به وقت محلي) در ورزشگاه MHSK - ارتش كوروچي - با قضاوت "باسما" از سوريه برگزار مي شود. ديدار رفت دو تيم در ورزشگاه آزادي با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن