تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبرنگار مهر از ازبكستان/سايپا به دنبال نتيجه‌گيري در نيمه دوم است/ ريوالدو از ابتداي بازي مهار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبرنگار مهر از ازبكستان/سايپا به دنبال نتيجه‌گيري در نيمه دوم است/ ريوالدو از ابتداي بازي مهار مي شود
سرمربي آلماني تيم فوتبال سايپا در نشست مطبوعاتي امروز گفت: بازيكنان تيم من در نيمه دوم ديدار مقابل كوروچي نتيجه دلخواه خود را به دست مي آورند.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به ازبكستان، نشست مطبوعاتي مربيان تيم‌هاي سايپا و كوروچي ازبكستان پيش از انجام بازي برگشت دو تيم، امروز در هتل اينتر كونتينانتال شهر تاشكند برگزار شد.

در جريان اين نشست سرمربي آلماني تيم فوتبال سايپا با اشاره به برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي ديدار با كوروچي ازبكستان گفت: بازيكنان سايپا در نيمه دوم ديدار با حريف ازبك به نتيجه دلخواه‌شان دست پيدا مي كنند. تلاش ما در نيمه نخست ديدار فردا حفظ دروازه خودي و خنثي كردن حملات تيم مقابل است. با توجه به آمادگي بدني بالاي بازيكنان سايپا نيمه دوم را با هدف گلزني و رسيدن به نتيجه دلخواه آغاز مي كنيم.

پيرليت بارسكي با بيان اينكه تيم سايپا به كسب نتيجه و امتياز كامل اين بازي نياز مبرم دارد، تصريح كرد: اميدوارم با برنامه‌هاي تاكتيكي ويژه اي كه براي بازي فردا در نظر گرفته ايم بتوانيم بازيكنان كوروچي را غافلگير كنيم. كوروچي تيم قدرتمندي است اما ما در بازي رفت و به خصوص درنيمه دوم نشان داديم كه مي توانيم اين تيم را تحت كنترل خود در آورده و حتي حملات خطرناكي را روي دروازه آنها طراحي كنيم.

همچنين در نشست خبري امروز ابراهيم صادقي كاپيتان تيم فوتبال سايپا كه همراه با حسن اف كاپيتان تيم كوروچي پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود به برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي مهار ريوالدو اشاره كرد و گفت: ريوالدو در نيمه نخست بازي رفت در نقش يك بازيكن كليدي ظاهر شد. وي يك گل زد و يك پاس گل هم داد. اما مهار ريوالدو در نيمه دوم مانع از هنرنمايي وي شد. به همين دليل قصد داريم در بازي فردا از همان ابتدا ريوالدو را مهار كنيم تا اجازه ندهيم كار خاصي براي خود و تيمش انجام دهد.

صادقي خاطرنشان كرد: نيمه دوم ديدار رفت مقابل كوروچي تجربه خوبي براي من و هم تيمي‌هايم بود. در آن نيمه ثابت كرديم كه مي توانيم حريف ازبك را تحت فشار قرار داده و خود را به اين تيم نزديك كنيم. فردا بازي سختي در انتظار هر دو تيم خواهد بود. تلاش مي كنيم تيمي باشيم كه خوشحال زمين بازي را ترك مي كند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن