تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيروي مقاومت بسيج:صهيونيسم ارتجاع عربي و استكبار غربي چهره‌هاي متفاوت يك جرثومه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نيروي مقاومت بسيج:صهيونيسم ارتجاع عربي و استكبار غربي چهره‌هاي متفاوت يك جرثومه هستند
نيروي مقاومت بسيج با صدور اطلاعيه اي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس از مردم ايران اسلامي دعوت كرد تا با شركت در راهپيمايي اين روز وحدت و انسجام اسلامي خود را با ديگر مسلمانان جهان نشان دهند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين اطلاعيه آمده است: بار ديگر در آستانه روز جهاني قدس و يادگار هميشه جاويد امام راحل قرار گرفته ايم، روزي كه ملت هاي مسلمان و ستمديده جهان در حضوري يكپارچه و منسجم ريشه ظلم و تعدي را نشانه گرفته و با فرياد هاي كوبنده خود، آمريكا واسرائيل را به عنوان مصاديق آشكار متجاوزان به حريم انسانيت و اسلاميت ناتوان مي كنند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه مي خوانيم : آري فاجعه فلسطين سرگذشت غمبار انسانهايي است كه دشنه جنايت صهيونيست ها را از روبرو و خنجر خيانت بعضي از سران را از پشت سر بر پيكرده رنجور و ستمديده خود به همراه دارند.

در اين اطلاعيه تاكيد شده است : ملت فلسطين با چندين دهه مبارزه توام با رنج و درد و آلام خويش ثابت كرده است كه صهيونيسم ، ارتجاع عربي و استكبار غربي و به ويژه آمريكايي، چهره هاي متفاوت يك جرثومه هستند. جرثومه اي كه كمر به نابودي و عدم هستي ملت فلسطين بسته است در برابر چنين توطئه اي تنها مبارزه و استقامت و از جان گذشتگي است كه مي تواند متضمن عزت و سربلندي و آزادگي ملت فلسطين گردد.

در بخش ديگري از اطلاعيه نيروي مقاومت بسيج آمده است: قلبي كه امروز در فلسطين در اردوگاه جنين يا رام الله مي تپد از غلطت پرتراكم نفرتي است كه آرامش را هيچگاه به خانه هاي جباران عصر ما هديه نخواهد كرد. وقتي چنين حجمي از بي عدالتي و ستم رخ مي دهد و نفت در مقاديري انبوه توليد مي شود، نمي توان انتظار داشت دنيا روي صلح به خود ببيند.

در پايان اين اطلاعيه يادآوري شده است: بسيجيان همچنان با اعتقاد به آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و پيروي از ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه اي "مدظله العالي" بر اين باور هستند كه اسرائيل اين غده عفن سرطاني منطقه بايد از صفحه روزگار محو شود و بر اين اساس همواره به وظيفه و رسالت اسلامي خود در حمايت ازمبارزات حق طلبانه مردم فلسطين ادامه داده و همگام با امت سلحشور ايران اسلامي در روز جهاني قدس در راهپيمايي سراسري ضد اسرائيلي شركت كرده و فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سر خواهند داد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن