تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بريتيش ايرويز پروازهاي خود را به پاكستان براي مدت نامعلومي لغو كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بريتيش ايرويز پروازهاي خود را به پاكستان براي مدت نامعلومي لغو كرد
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 87/7/2
شركت هواپيمايي بريتيش ايرويز، امروز سه شنبه، از لغو همه پروازهاي خود به پايتخت پاكستان براي مدت نامعلوم، در بحبوحه نگرانيهاي امنيتي در پي انفجار بمب در مقابل هتل ماريوت اسلام اباد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از اسلام اباد، يك روز پس از انكه بريتيش ايرويز اعلام كرد فقط بطور موقت پروازهاي خود را به پاكستان به حال تعليق در مي اورد، اين شركت هواپيمايي انگليسي امروز با انتشار بيانيه اي، خبر لغو شش پرواز هفتگي خود را به اسلام اباد تاييد كرد.
در اين بيانيه امده است كه با توجه به اوضاع امنيتي پاكستان، شركت هواپيمايي بريتيش ايرويز، پروازهاي خود را از اسلام اباد به فرودگاه هيترو براي مدت نامعلومي لغو كرده است.
در اين بيانيه تاكيد شده است كه ايمني و امنيت مشتريان، كاركنان و خدمات ما همواره اولويت اصلي ما بوده است.
اسلام اباد تنها شهر مقصد در پاكستان است كه بريتيش ايرويز به ان خدمات پروازي ارائه مي دهد.
در ادامه بيانيه بريتيش ايرويز امده است كه اين شركت هواپيمايي انگليسي فقط زماني پروازهاي خود را به پاكستان از سر خواهد گرفت كه مطمئن شود پرواز به اين كشور اسلامي داراي تسليحات هسته اي، امن است.
سخنگوي بريتيش ايرويز مستقر در اسلام اباد در گفتگو با خبرگزاري فرانسه اعلام كرد اين شركت هواپيمايي پروازهاي خود را به پاكستان به محض اينكه اوضاع امنيتي اين كشور بهبود يابد، از سر خواهد گرفت.
گفتني است عاملي انتحاري روز شنبه كاميوني مملو از بيش از نيم تن مواد منفجره را به درب امنيتي هتل ماريوت در اسلام اباد كوبيد و دستكم شصت تن را كشت و بيش از دويست و شصت تن ديگر را نيز زخمي كرد.
8981/106/137/0003/01013/10101
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن