تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پليس راهور تهران: مدارس باز شد، ترافيك در معابر تهران عادي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پليس راهور تهران: مدارس باز شد، ترافيك در معابر تهران عادي است
. .

سرهنگ هادي هاشمي رييس پليس راهور تهران گفت: با توجه به بازگشايي مدارس، آمد و شد در معابر تهران كاملا عادي است و مشكل ترافيكي خاصي گزارش نشده است.

وي گفت: بر اساس مشاهدات از مركز كنترل ترافيك تهران، در دو ساعت بين هفت صبح تا ‪ ۹‬صبح كه معمولا خانواده‌ها به اتفاق فرزندان خود به مدرسه مي روند، وضعيت ترافيك شهر تهران روان است.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: خلاف سال‌هاي گذشته، در سال جاري همزمان با ساعات اوليه بازگشايي مدارس، مشكل خاص ترافيكي در معابر شهر وجود ندارد.

هاشمي افزود: به نظر مي‌رسد اوج ترافيك پس از بازگشايي مدارس و آغاز ساعات كار ادارات و بانك ها، از ساعت هشت و ‪ ۳۰‬دقيقه باشد.

وي با قدرداني ازهمكاري والدين دانش آموزان با پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، به شهروندان توصيه كرد از تجمع در اطراف مدارس خودداري كنند و در ساعات تعطيلي مدارس نيز حتي المقدور اتومبيل خود را در فاصله دورتري از مدارس پارك و دنبال فرزندان خود بروند تا مشكلات ترافيكي در ظهر به حداقل برسد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن