تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815984793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افطاري با طعم«نادر كچل»


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: افطاري با طعم«نادر كچل»
با اين كه علي كريمي سال ها پيش سزاوار عنوان هايي چون پديده آسيا يا بازيكن برتر آسيا يا هر عنوان ديگري بود و اين اواخر بازي هايش آن قدر افتضاح شده كه ديگر تيم هاي عربي هم خيلي محترمانه عذرش را خواسته اند اما تيم پرسپوليس كه خانه اول كريمي بوده با عقد قرارداد ميلياردي او را دوباره به وطن بازگردانده و به تيم هاي اروپايي و عربي گفته: مال بد بيخ ريش صاحبش! كريمي يك crazy است ما كه حسود نيستيم نوش جان علي آقا هم باشد ولي اين مبلغ ميليوني آن هم به طور ماهيانه انصافا درسته؟!

حالا قصه رضا عطاران هم يك جوري داره به علي كريمي ربط داده مي شه، اصلا كارگرداناني كه دلشان نمي آيد نقش اول سريال را كسي غير از خودشان ايفا كند از اين حاشيه سازي ها خيلي خوششان مي آيد از يك طرف بهترين ساعت بعد ازافطار را به سريال آن ها اختصاص مي دهند از بهترين و محبوب ترين هنرپيشه هاي مردمي هم استفاده مي كنند، بهترين و بالاترين دستمزدها را هم مي گيرند تا سرشبي حال مردم را خوب تر كنند آن وقت آن ها در عوض اين همه خوبي چه چيزي تحويل ما مي دهند؟

برادرشان را به پايين پرتاب مي كنند؟ خواهرشان بهجت را با حرف هايشان فراري مي دهند؟ چيز مي كشند؟...

نه بابا كجاي كاريد، خيلي بدتر، خيلي بدتر!

بعله! همان طور كه هفته گذشته پيش گويي كرده بوديم؛ اين حركات و سكنات و اين خوش سرزباني هاي آقاي نادر كچل يا همان رضا عطاران بالاخره كار دستش داد و بهش ايراد گرفتن كه از بندهاي ۱۶-۳-۱ و همين طور ۳۰-۱۹-۲ ضوابط سازمان صداوسيما عدول كرده آن هم با حرف هاي زشتي كه زده!

ما كه چيزي يادمان نمي آيد ولي مي گويند كه گفته: خفه شو، اين قدر زر نزن، مي ترسم خريتش كار را خراب تر كند، گاز بده لعنتي، درسته من گاهي خلم ولي تو هميشه خلي، حرف زيادي نزن، چه مرگته، اينارو از كدوم گوري پيدا كردي، تا آن روي سگ من بالا نيومده، آشغال بر، مرتيكه مزاحم، برو گم شو، احمق هاي ديوونه و نمايش حركات ناپسند از قبيل بازي با انگشتان دست كه در عرف نماد ناپسند و يا معناي زشتي را متبادر مي كند (به معني چيز كشيدنه ديگه!) و توهين به والدين كه در دست شويي مي گويد: اينجا بوي آقاجون رو ميده! ووو...

بله ديگه؛ آقاي عطاران متهم به گفتن همه حرف هاي زشت بالاست و متهم رديف اول و آخر هم فقط خودش هست كه فكر مي كند چيزكشيدن چيز خوبي است (چقدر هم بهش مياد، بد نيست شايعه كنيم رضا عطاران واقعا معتاده اونم معتاد تزريقاتي!)

البته دم شوراي نظارت حسابي گرم، ما هم از اين حرف ها خسته شده بوديم چقدر بايد بي ادبي و دروغ گويي و سرمردم شيره ماليدن ياد بگيريم، بابا اين روش ها همه قديمي است و سريال بزنگاه اصلا به روز نيست ولي در عوض سريال روز حسرت همگام با لوايح جديد حمايت از خانواده گام برمي دارد البته آنجا هم پوريا پورسرخ گول اين لايحه و بند ۲۳اش را خورد و گرنه شرايطش را داشت چون هم پولدار بود و هم قادر بود عدالت را بين همسرانش به خوبي تقسيم كند.

حالا اين همه آسمان و ريسمان را بافتيم تا جلوي دستور توقف پخش سريال بزنگاه را بگيريم و بگوييم آقاجان (منظورم شوراي نظارت است) حالا كه بيشتر قسمت هاي اين سريال پخش شده چرا همچين دستوري مي فرماييد، خوب يا بد، زيبا يا زشت، به هر حال حرف هايي كه نبايد مي زدند را زدند و فرهنگ سازي خودشان را به نحو احسن به انجام رساندند، اصلا پيشنهاد مي كنيم از سال آينده همه سريال ها مثل سريال مثل هيچكس پاستوريزه و هموژنيزه توليد شود و هيچ كسي به ديگري يك تو هم نگويد! اصلا حالا كه اين طور شد چطور است همه سريال ها قبل از اكران از سوي شوراي نظارت سازمان صدا و سيما بازبيني و گزينش شود تا بعدها حرف و حديثي شنيده نشود!

به هر حال توي اين چند شب گذشته كه خود به خود سريال قطع شد ولي اگر راهي هست از مسئولان خواهشمنديم اجازه دهند مردم باز هم اين سريال بي محتوا را تماشا كنند خدا را چه ديدي شايد با آمدن آقاجون كه مي گويد بروحالشو ببر سريال حال و هوايش مودبانه تر و مفيدتر شد؟

به هر حال نقش بزرگ تر ها، آن هم روح بزرگ تر ها را نبايد ناديده گرفت هر چند بزرگاني چون (حميد لولايي و رضا نوروزي و مرجانه گلچين) كه تاثيري نداشت ولي خب ما كه تا اين جا را تحمل كرده ايم تحمل بيشتر از اين را هم داريم كه مثلا يهويي نادر كچل به طرز فجيعي دچار تغيير و تحول روحي بشه و كله كچلش پرپشت بشه و حتي پشت مو بذاره و به زندگي اوليه خودش برگرده و آمار طلاق را كاهش دهد و به همسرش رجعت كند و آن دختر بينوايش را از بي مادري نجات دهد!

بعد فريده هم بختش باز شود و يك پسرخوب قسمتش شود و كامران و فرزانه هم همين طور به درد عشق مبتلا شوند و صابر هم يك دفعه حالش خوب شود و يك ميليارد پول گم شده پيدا شود و بهجت و توفيق هم بچه دار شوند و آقا كمال هم قهرمان زيبايي اندام شود... اول مطلب يك چيزي گفتم و شما هم همين طور داريد مطلب را تا آخر مي خوانيد كه رابطه اي بين علي كريمي و عطاران پيدا كنيد اگه اينطوره بايد عرض كنم حسابي سركاريد!...
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن