تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله مصباح يزدي: احكام و حدود الهي بايد در جامعه اجرا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله مصباح يزدي: احكام و حدود الهي بايد در جامعه اجرا شود
داخلي. ديني. آيت الله مصباح يزدي.

آيت الله محمد تقي مصباح يزدي از اساتيد برجسته حوزه علميه قم خواهان اجراي حدود الهي واحكام اسلام در جامعه شد و گفت: حدود الهي واحكام اسلام بايد به خوبي در جامعه اجرا شود.

وي يك شنبه شب دردرس اخلاق خود در دفتر مقام معظم رهبري در قم خاطرنشان كرد: اگر از اجراي احكام الهي غفلت كنيم آفات و خطرات زيادي متوجه جامعه خواهد شد.

آيت الله مصباح ادامه داد: متاسفانه امروز ما به اندازه يك موسيقي در تلويزيون به قرآن كريم و احكام اهميت نمي‌دهيم و فيلم و موسيقي را بر شنيدن آيات قرآن ترجيح مي‌دهيم.

استاد حوزه علميه قم ادامه داد: وقتي ما اسم خداوند يا قرآن كريم را به زبان مي‌آوريم عده اي خرده مي‌گيرند و " مي‌گويند اينها باز هم آخوند بازي درآوردند و اجازه نمي‌دهند مردم يك لحظه راحت باشند" كه اين يك آفت بزرگي براي جامعه ما مي‌باشد.

آيت الله مصباح يزدي تصريح كرد: زماني كه صحبت از دين، فقه و احكام الهي مي شود عده اي اين مسائل را مزاحم خود مي‌بينند.

وي اضافه كرد: نبايد اجازه دهيم اعتقادات ما به خاطر غفلت‌ها و خرافات خشكانده شود چرا كه اگر عقيده خراب شود شاخ و برگهاي ديني نيز فرو مي ريزد.

آيت الله مصباح ادامه داد: زماني كه همه نگاهها به سمت رفع نيازهاي مادي و ضروري است ديگر به قرآن و احكام اسلام خوب توجه نمي‌شود.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن