تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوچه پس كوچه هاي هنر


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: كوچه پس كوچه هاي هنر
اميدواري «حاتمي كيا» نسبت به استقبال مردم از «دعوت»
«ابراهيم حاتمي كيا»، كارگردان فيلم «دعوت» گفته كه به استقبال مردم از آخرين ساخته اش اميدوار است. «حاتمي كيا» در حاشيه يك مراسم افطاري گفته: داوران جشن خانه سينما كه اين فيلم را ديده بودند آن را اثري موفق ارزيابي مي كردند و ما نيز اميدواريم كه اين فيلم با استقبال خوبي از سوي مردم مواجه شود. «دعوت» آخرين ساخته «ابراهيم حاتمي كيا» قرار است از عيد فطر درسينماها اكران شود.

كمك يك ميليون پوندي «رولينگ» به حزب كارگر
«جي.كي.رولينگ»، نويسنده انگليسي و خالق «هري پاتر» يك ميليون پوند به حزب كارگر انگلستان اهدا كرد. «رولينگ» با اعطا» اين كمك بلاعوض به حزب كارگر موجودي صندوق آنها را بهبود بخشيده و به گفته سخنگوي حزب آنها با اين كمك مالي و نيز حمايت معنوي رولينگ بعنوان يكي از سرشناس ترين نويسنده هاي انگلستان مي توانند در عرصه سياسي چهره قوي تر و موثرتري از خود ارايه كنند. اين اقدام «رولينگ» در پي بروز بحران هاي سياسي جديد در انگلستان به نوعي حمايت از «گوردون براون» نخست وزير اين كشور محسوب مي شود.

انتقاد «حسام الدين سراج» از وضعيت موسيقي در كشور
«سيدحسام الدين سراج» در جمعي، فضاي فعلي موسيقي كشور را نابسامان توصيف كرده و گفته: «متاسفانه ما در حال دور شدن از موسيقي اصيل ايراني هستيم زيرا دولت با وجود آنكه از موسيقي سنتي حمايت نمي كند فضايي را براي جوانان و هنرمندان علاقه مند به اين رشته ايجاد كرده اند كه آن ها فكر مي كنند نظام، موسيقي را مشروع نمي داند و نمي خواهد رشد پيدا كند. «سراج» با ابراز تاسف از قطعي برق كنسرت بزرگ شجريان اظهار داشته: اينگونه رفتارها نشان مي دهد كه عده اي نمي خواهند موسيقي و هنر در اين كشور رشد كند، آن ها با ايجاد فضاهايي كاملا از پيش طراحي شده درصدد ايجاد ياس ميان هنرجوها و هنرمندهاي ما هستند. اين استاد موسيقي با بيان اينكه وقتي جوان ما در تلويزيون اجازه ندارد ساز ايراني ببيند ولي دائما از طريق ماهواره و اينترنت سازهاي غربي نشان داده مي شود قاعدتا از موسيقي اصيل ايراني دور مي شود، افزوده: رسانه ها مسئوليت زيادي در اشائه هنر و فرهنگ اصيل ايراني دارند. وي همچنين حمايت دولت را مهم ترين راهكار براي پابرجا ماندن موسيقي اصيل ايراني دانسته است.

پخش سريال هاي ايراني در شبكه هاي تلويزيوني افغانستان
همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان شبكه هاي تلويزيوني افغانستان 7 سريال ايراني را به روي آنتن مي فرستند. «او يك فرشته بود»، «يوسف پيامبر(ع)» و «ميوه ممنوعه»، سه سريالي هستند كه به همراه چهار مجموعه تلويزيوني ديگر از شبكه هاي مختلف تلويزيون افغانستان پخش مي شوند. «راه فردا»،«طلوع»، «شمشاد»، «تمدن» و« لمار» عناوين شبكه هاي تلويزيوني افغانستان است كه به پخش سريال هاي ايراني اقدام كرده اند. به گزارش بي بي سي، شبكه هاي تلويزيوني افغانستان افزايش فضاي مذهبي برنامه هاي خود در ماه مبارك رمضان را علت پخش تعداد قابل توجهي از فيلم ها و سريال هاي ايراني اعلام كرده اند.

آنجلينا جولي: فرزندانم از من يك زن ساختند
«آنجلينا جولي»، بازيگر فيلم «تحت تعقيب» كه اخيرا از «براد پيت» صاحب دو فرزند دوقلو شده، به تازگي عنوان كرده كه از آن زمان كه مادر شده شخصيت او دو چندان رشد كرده است. «جولي» گفته: من عاشق مادر بودن هستم و اين كار مورد علاقه من است چراكه جالب ترين و چالش برانگيزترين كاري است كه تاكنون انجام داده ام و در اين مسير چيزهاي بسياري در مورد خود آموخته ام. وي همچنين افزوده: من بيش از پيش صبور شده ام و فرزندانم باعث شده اند كه يك زن به تمام معنا شوم و البته آنها به من ياد داده اند كه گاهي وقت ها هم احمق باشم چراكه ما دائم در حال بازي و خنده هستيم و آنها عليرغم اينكه به من ياد داده اند كه يك زن باشم مرا نيز گاهي تبديل به يك كودك كوچك مي كنند.

انتقاد شديد رئيسيان از وضعيت اكران فيلم «پرونده هاوانا »
«عليرضا رئيسيان»، كارگردان فيلم «پرونده هاوانا» از وضعيت اكران اين فيلم در عيد فطر به شدت انتقاد كرده و گفته: اين فيلم اگرچه قرار است در عيد فطر اكران شود ولي تنها توانسته ايم با يك سينما براي اكران اين فيلم قرارداد ببنديم. «رئيسيان» گفته: در حاليكه اين فيلم توانسته با يك سينما قرارداد ببندد بسياري از سينماها در اختيار دو فيلم قرار داده شده اند و حتي سينماهاي نزديك به هم را نيز به يك فيلم داده اند. وي همچنين با انتقاد از وضعيت اكران فيلم هاي فرهنگي درايران، خواستار تغيير دراين وضعيت شد.

انتشار رمان ضدانقلابي «سپتامبرهاي شيراز» در فرانسه
رمان ضدانقلابي «سپتامبرهاي شيراز» نوشته «داليا سوفر» نويسنده ايراني ساكن آمريكا، در كشور فرانسه ترجمه و منتشر شد. به نوشته روزنامه «لو فيگارو»، انتشارات «لته» به تازگي اين رمان را با ترجمه «سيلوي اشنيتر» در فرانسه منتشر كرده است. اين رمان ژوئيه سال گذشته توسط انتشارات «هارپركولينز» آمريكا در ايالات متحده منتشر شده بود. «داليا سوفر» كه در ايران به دنيا آمده، در ده سالگي به آمريكا مهاجرت كرده و در دانشكده هنرهاي زيباي «سارا لورنس» درس خوانده و هم اكنون ساكن شهر نيويورك است. سال گذشته رسانه هاي آمريكايي از جمله «نيويورك تايمز» و «لس آنجلس تايمز» از اين رمان ضدانقلابي تمجيد كرده بودند.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن