تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت امامان جمعه از مردم براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: دعوت امامان جمعه از مردم براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس
حاتمي- امامان جمعه استان خراسان رضوي در خطبه هاي آيين عبادي و سياسي نماز جمعه اين هفته آحاد مردم را به شركت در راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان دعوت كردند. آنان با تسليت سالروز شهادت مولي الموحدين حضرت علي (ع) به بيان فضايل و كمالات آن امام همام پرداختند. خطيبان جمعه استان در آستانه هفته دفاع مقدس بر انتقال ارزش ها و ابعاد مختلف حماسه ٨ سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و آشنا كردن آن ها با فرهنگ مقاومت وايثار تاكيد كردند.

حمايت از فلسطين
بردسكن- امام جمعه بردسكن بر شركت قشرهاي مختلف مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس تاكيد كرد.حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به نام گذاري روز جهاني قدس توسط امام راحل گفت: همه ملت هاي مسلمان بايد با الهام از امام در اين راهپيمايي شركت كنند و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان بزنند و حمايت خود را از ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين اعلام كنند. وي گفت: هفته دفاع مقدس در تاريخ انقلاب مي درخشد.

قلب رمضان
سلطان آباد- امام جمعه سلطان آ باد در گرامي داشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در ٨ سال دفاع مقدس به لطف خدا، بيداري و هوشياري امام (ره) و ايثار و فداكاري مردم نگذاشتيم يك وجب خاك كشورمان دست دشمن بماند. حجت الاسلام «ثباتي مقدم» افزود: شب قدر قلب ماه رمضان است و امام علي (ع) صراط مستقيم است كه ما بايد در مسير و راه او قرار گيريم.

شكست دشمنان
بجستان- امام جمعه بجستان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان نظام با تحميل جنگ خواستند نظام نوپاي اسلامي را نابود كنند اما ملت شريف ايران اسلامي با رهبري آگاهانه امام امت، دشمنان را شكست دادند. حجت الاسلام ايزدي با اشاره به ليالي قدر، دعا را سلاح مومن و مايه گشايش كارها و فراواني روزي دانست.

روز قدس يادگار امام (ره)
خليل آباد- امام جمعه خليل آباد هفته دفاع مقدس را گرامي داشت تمامي ارزش ها در طول تاريخ اسلام دانست و گفت: هيچ كدام از ملت هاي زورگوي جهان توان ايستادگي در برابر قرآن، اسلام و ملت ايران را ندارند.

حجت الاسلام غفاري روز جهاني قدس را يادگار حضرت امام (ره) خواند و ايستادگي كشورهاي جهان در برابر آمريكاي جهان خوار و تهديد آنان براي خروج سفيرانشان از آمريكا را باعث رسوايي آمريكا در دنيا دانست.

موضع گيري صحيح در قبال اسرائيل
شهر خرو- امام جمعه شهر خرو در آستانه روز قدس بر دقت نظر و توجه مسئولان در موضع گيري صحيح در قبال دولت غاصب اسرائيل تاكيد كرد. حجت الاسلام «دستجردي» بااشاره به ارزش ليالي قدر روزه داران را به بهره گيري از فيوضات اين شب ها فرا خواند و افزود: ايمان به خدا تنها عامل موثر پيروزي در دفاع مقدس بود.

ظلم به جوانان
طرقبه- امام جمعه طرقبه با اشاره به فرارسيدن شب هاي مبارك قدر گفت: در شب هاي قدر حاجتمندان و بندگان خدا بدانند كه رحمت خدا بيش از همه وقت به روي بندگانش باز است و بهترين فرصت براي طلب حوائج است. حجت الاسلام ايزدي خصوصي سازي ورزشگاه ها را خيانت به جوانان و ظلم به حق آنان دانست. وي با بيان اين كه دشمنان براي جذب جوانان هزينه و پول هاي كلان صرف و خرج مي كنند، خاطرنشان ساخت: متاسفانه بي تدبيري مديران به جايي رسيده كه ما به دنبال كسب درآمد از مجامع ورزشي و جوانان هستيم.

ايران اسلامي در اوج عظمت
كاشمر- جهل، مشكلي است كه امروزه جهان اسلام را تهديد مي كند. امام جمعه كاشمر گفت: جهان اسلام در حال حاضر از وجود جاهلاني كه در قالب گروه هايي چون فرقان، القاعده و طالبان فعاليت مي كنند، در رنج است. حجت الاسلام «يعقوبي» با دعوت ملت ايران و مسلمانان جهان به شركت پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: ايران اسلامي در جهان معاصر در اوج عظمت قرار دارد و روز به روز شاهد اعتلاي بيشتر آن هستيم.

افق روشن درود
درود- امام جمعه شهر درود آحاد مردم را به شب زنده داري ليالي قدر و بهره گيري از فضايل اين شب ها و خودسازي و برنامه ريزي براي آينده فراخواند.حجت الاسلام «حسن مهاجراني» گشايش اولين دانشگاه شهر درود در سال جاري و افتتاح اولين حوزه علميه بخش زبرخان در اين شهر را موجب ارتقاي سطح علمي و دانش منطقه ذكر كرد و گفت: افق روشني براي شهر درود پيش بيني مي كنم و اميدوارم هر سال قدم مثبتي در جهت نهادينه كردن پايگاه هاي علمي درود برداشته شود .

عرصه فرياد عليه مستكبران
سرخس- خطيب نماز جمعه سرخس با گرامي داشت هفته دفاع مقدس، دفاع جانانه رزمندگان اسلام را باعث شكستن هيمنه و ابهت دشمنان، دفع ستم متجاوزان، گسترش فرهنگ شهادت، برادري و اخوت و شكوفايي توان رزمي و فناوري دانست. حجت الاسلام «ملكي» آغاز سال تحصيلي را به همه تلاشگران عرصه تعليم و تربيت تبريك گفت و از مردم براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد.

نقش ولايت
شهر فيروزه- امام جمعه شهر فيروزه با گرامي داشت هفته دفاع مقدس گفت: نقش ولايت، اعتقادات قوي جوانان و حمايت وسيع مردم باعث سربلندي انقلاب اسلامي در جنگ تحميلي شد. حجت الاسلام «شرعي» تصريح كرد: جريان هاي سياسي نبايد اجازه بدهند خائنان به ملت و رزمندگان دفاع مقدس در ميان آن ها نفوذ كنند. وي افزود: بايد از دهه آخر ماه رمضان نهايت بهره را برد، زيرا آن چه ملت را در مقابل دشمنان واكسينه مي كند، معنويت و بصيرت است.

علم بدون تقوا، مهلك است
سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: علم بدون تقوا، تربيت غربي است كه از سرنيزه رضاخان و محمدرضا پهلوي مهلك تر است.حجت الاسلام «ابراهيمي» با اشاره به فرارسيدن سال تحصيلي جديد افزود: وظيفه مسئولان و به ويژه آموزش و پرورش و حوزه علميه ايجاد تقوا علاوه بر علم در ميان دانش آموزان است.وي ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس در بيان علت وقوع جنگ تحميلي عليه ايران گفت :كشور عراق با حمايت آمريكا و غرب و با هدف سرنگوني و انهدام جمهوري اسلامي قدم به ميدان جنگ گذاشت.

بركات دوران دفاع مقدس
خواف- خطيب موقت جمعه خواف ايام شهادت حضرت علي (ع) را هفته توجه به ايتام ذكر كرد و گفت: وجود ٩٠٠ يتيم در شهرستان نيازمند توجه مردم است. حجت الاسلام «شريفي» با اشاره به هفته دفاع مقدس، جنگ تحميلي را داراي آثار مثبت و منفي دانست كه اثرات منفي آن از دست دادن بهترين انسان هاي پاك و خلاق و خسارت مالي فراواني بود ولي آثار مثبت آن بيشتر است كه در جنگ، مردم ما آزموده شدند و شكوفايي استعدادها در زمينه هاي مختلف به وجود آمد.

اهميت روز قدس
نصرآباد- امام جمعه نصرآباد از روز قدس به عنوان فصل جدايي صف مستضعفان عالم از صفوف استكبار جهاني و مرز جدايي صلح و آزادي از ظلم و جور ياد كرد و اظهار داشت: احياي اين سنت حسنه و اين ابداع حضرت امام راحل نقطه عطفي براي جهان اسلام است. حجت الاسلام توكلي به مناسبت آغاز سال تحصيلي اظهار داشت: مسئوليت مهم مديران و معلمان عزيز و نهايتا والدين و همكاري دانش آموزان و دانشجويان عزيز ايجاد فضاي بانشاط فرهنگي، ديني و حتي سياسي است كه بر اثر بي توجهي مي تواند تاثير عكس داشته باشد.

فيوضات ليالي قدر
چناران-امام جمعه چناران نمازگزاران را به بهره گيري هر چه بيشتر از فيوضات معنوي ماه مبارك رمضان و به ويژه ليالي قدر فراخواند.حجت الاسلام «كوثري» قرآن را كتاب قانون اساسي اسلام دانست و گفت: در دنيا كتابي بهتر از قرآن نيست كه بتواند به بشر از گذشته، حال و آينده و سياست روز آگاهي بدهد.وي بااشاره به هفته دفاع مقدس گفت: امروز برخي ها در صحبت هاي خود چهره هاي خدوم اوايل انقلاب و دفاع مقدس را تخريب مي كنند اما بدانند تقويت دولت اين نيست كه برخي را بكوبيم و ايثار و زحمات آنان را ناديده بگيريم.

روز قدس نمادي از خدامحوري
فريمان- امام جمعه فريمان ضمن توصيه به تقوا و پرهيزگاري با تشريح اعمال شب هاي قدر گفت: اعمال شب هاي قدر بيشتر از شب هاي ديگر برتري و اهميت دارد.حجت الاسلام «طباطبايي اشكذري» با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: بايد سرنوشت ٨ ساله ملتمان را به ياد داشته باشيم و از آن درس بگيريم. وي روز قدس را نمادي از خدامحوري دانست و از مردم خواست تا در اين مراسم و در حمايت از مردم ستمديده فلسطين شركت كنند.

جبهه دائمي در برابر اسرائيل
تربت جام- امام جمعه تربت جام هفته دفاع مقدس و ياد شهدا را گرامي داشت و گفت: اين دفاع علاوه بر اين كه كشور را حفظ كرد فوايد جانبي فراواني براي ايران اسلامي داشته است. حجت الاسلام «موسوي فر» پايان دادن به دوران ضعف ايران، خودباوري در سايه ايمان به خدا، شكوفا شدن استعدادهاي نسل جوان خداجوي و صدور انقلاب را از ثمرات اين دفاع دانست.وي با دعوت مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: حضرت امام با اعلام آخرين جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس يك جبهه دائمي و گسترده اي را در برابر رژيم غاصب صهيونيستي گشود.

هشدار به غربي ها
جوين- امام جمعه جوين ايستادگي و مقاومت دليرمردان اسلام را مورد ستايش قرار داد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با همه اتحادي كه بين كفار و ظالمان و ستمگران با صدام اين نوكر آمريكاي جنايتكار به وجود آمده بود، نتوانستند ذره اي دلهره در دل رزمندگان به وجود آورند.

حجت الاسلام «دليري پور» افزود: هنوز اين فشارها و تهديدهاي اقتصادي- نظامي و فرهنگي و اجتماعي به اتمام نرسيده است.

هدايت نسل جوان
ترتب حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه به آغاز بهار تعليم و تربيت و بازگشايي مدارس اشاره كرد و گفت: فرصت مغتنم و مباركي است كه معلمان به عنوان نمادهاي خداوند در تربيت نسل جوان و هدايت آنان به معنويت و تهذيب نفس تلاش كنند.

حجت الاسلام «شريعتي تبار» با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: گرامي داشت اين هفته مصداق بارز بزرگ داشت شعاير اسلامي و ايام الله است و بايد مواظب جوانان باشيم تا با ايمان و فرهنگ شهادت از اين گذر گذار كنيم.

تجليل از حماسه سازان
گناباد- امام جمعه گناباد گفت: حضرت علي (ع) عابدترين و دانشمند ترين فرد و در خدمت به خلق و مستضعفان اسوه و نمونه بود، بنابراين شيعيان آن حضرت هم بايد ايشان را الگو قرار دهند.حجت الاسلام «صادقي» با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: اين هفته فرصتي براي شكرگزاري و تجليل از حماسه سازان است ضمن اين كه جوانان امروز هم فرصت دارند تا برترين ها را بشناسند.

حضرت علي (ع) ذخيره جهان اسلام
خواف- مسلمانان بايد ايمان و اخلاق حضرت علي (ع) را سرمشق بگيرند. «مولوي شهيدي» از اساتيد حوزه علميه احناف خواف در جمع نمازگزاران اهل سنت اين شهرستان گفت: حضرت علي (ع) ذخيره جهان اسلام است و بايد از ايمان و اخلاص آن حضرت استفاده كرد و سرمشق خود قرار داد. زيرا بزرگان براي ما الگو و نمونه و مانند دستورالعمل هستند.وي گفت: وحدت و انسجام خود را بايد حفظ كرد و از بيان مطالب تفرقه انگيز خودداري كرد.

پاسداشت دفاع مقدس
درگز- امام جمعه موقت درگز بااشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس افزود: ملت سلحشور و مسلمان ايران با دفاع جانانه ابرقدرت ها را به زانو درآورد و درحال حاضر حرف اول را در منطقه مي زند و بايد فرهنگ دفاع مقدس حفظ شود.حجت الاسلام «آذري» بازگشايي مدارس و دانشگاه ها را در اول مهرماه يادآور شد و افزود: نسل جديد يك امانت و هدايت است و آموزش صحيح آنان ضروري است.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن