تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بيانيه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح مطرح شدنهال استقلال‌طلبي و خوداتكايي در سال‌هاي نخستين دفاع مقدس بارور شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در بيانيه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح مطرح شدنهال استقلال‌طلبي و خوداتكايي در سال‌هاي نخستين دفاع مقدس بارور شد
گروه سياسي: نهال استقلال‌طلبي و خوداتكايي براي تأمين و توليد نيازمندي‌هاي تسليحاتي نيروهاي مسلح در سال‌هاي نخستين دفاع مقدس بارور شد و با گذشت بيش از بيست‌سال از پايان آن حماسه سترگ، ثمرات خود را در طراحي و توليد پيچيده‌ترين تسليحات و تجهيزات دفاعي را ارائه مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با انتشار بيانيه‌اي ياد و خاطره هشت سال پايمردي، مقاومت و ايثار ملت ايران را گرامي داشت.

در اين بيانيه با اشاره به مقاومت كاملا مردمي روزهاي آغازين جنگ تحميلي در مقابله با ارتش تا بن دندان مسلح صدام آمده است: هفته دفاع مقدس يادآور نبرد تن به تن جوانان سلحشوري است كه جان خويش را در طبق اخلاص گذاشته و روياي فتح سه روزه خوزستان و تصرف تهران را به كابوس سقوط صدام تبديل كردند.

اين بيانيه مي افزايد: نقش بي‌بديل فرماندهي بي‌نظير و راهبري پيامبرگونه امام راحل‌‌عظيم‌الشان آن چنان روحيه‌اي به مردم و نيروهاي مسلح داد كه در همان ماه‌هاي اول جنگ معادلات به نفع ايران تغيير كرد و دشمن متجاوز در سراشيبي شكست و اضمحلال قرار گرفت.

در بخش ديگري از بيانيه وزارت دفاع تصريح شده است: نهال استقلال‌طلبي و خوداتكايي براي تامين و توليد نيازمندي‌هاي تسليحاتي نيروهاي مسلح در سال‌هاي نخستين دفاع مقدس بارور شد و با گذشت بيش از بيست سال ازپايان آن حماسه سترگ ثمرات خود را در طراحي و توليد پيچيده‌ترين تسليحات و تجهيزات دفاعي را ارائه مي‌دهد.

اين بيانيه تأكيد مي كند: انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت به اين نسل و نسل‌هاي آينده رسالت بزرگ و خطيري است كه فرماندهان، مسوولان، رزمندگان، جانبازان و آزادگان در ايفاي آن نقش محوري و اساسي دارند. صبر، پايداري، توكل، ايمان، خودباوري، عدالت‌خواهي و ساده زيستي، حضور در عرصه خطر و جانبازي از شاخص‌ترين محورهاي فرهنگ و ارزش‌هاي دفاع مقدس است.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: نيروهاي مسلح با همان روحيه و صلابتي كه در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند امروز نيز تحت فرماندهي فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) با همه وجود آماده دفاع از كشور هستند و با تاسي به فرمان موكد مولا و مقتداي خويش حضرت علي(ع) دژهاي مستحكم مردم و مايه عزت دين و امنيت كشورند.

در پايان اين بيانيه، وزارت دفاع ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي عظيم‌الشان و تجليل از خانواده معظم شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از عموم مردم انقلابي و هميشه آماده ايران‌اسلامي دعوت كرده است، با حضور گسترده در ويژه برنامه‌هاي اين ايام يك بار ديگر پشتيباني خود را از فرزندان رشيد خود در نيروهاي مسلح به نمايش بگذارند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن