تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري همايش‌هاي علمي آموزشي مربيان كشتي مازندران ادامه مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برگزاري همايش‌هاي علمي آموزشي مربيان كشتي مازندران ادامه مي‌يابد
داخلي. ورزشي. كشتي. همايش. مربيان. مازندران.

مسوول كميته آموزش ، پژوهش و تحقيقات هيات كشتي مازندران خبر از تداوم همايشهاي علمي مربيان كشتي اين استان داد.

"اردشير عبدي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا استقبال مربيان از برگزاري اولين همايش و دوره آموزشي در زمينه‌هاي مختلف مربوط به كشتي را خوب توصيف كرد و گفت: اين اولين همايش علمي مربيان كشتي در سراسر كشور بود كه توسط هيات كشتي مازندران برگزار شد و قريب به يكصد نفر از مربيان استان در آن شركت داشتند.

وي افزود: در اين همايش آموزشي كه روزگذشته به پايان رسيد در خصوص تغذيه كشتي گيران در فصل آمادگي و مسابقه دكتر "رضا صلواتي" ، بحث كاهش وزن كشتي گيران "علي شكري پور" و كلياتي درباره طراحي تمرين كشتي گيران "محمد گرجي" به مربيان حاضر در همايش اطلاعات جامعي ارايه كردند .

وي ادامه داد: به زودي همايش دوم تحت عنوان دوپينگ ، آسيب شناسي و روانشناسي ورزش به انجام خواهد رسيد كه زمان و مكان آن در آينده نزديك اعلام مي‌شود.

همچنين رييس هيات كشتي مازندران در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از برگزاري چنين همايشهايي كه بر بار علمي مربيان خواهد افزود استقبال كرد.

"اصغر ثمربخش" گفت: از اين پس يكي از ملاكهاي اعزام مربيان مازندراني به رقابتهاي كشوري و بين‌المللي حضور در اين كلاسها خواهد بود.

وي افزود: در پايان هر دوره از كلاسها گواهينامه مخصوص به شركت‌كنندگان اهدا مي‌شود كه در تعيين مربيان تيمهاي استان در رقابتهاي مختلف و همچنين معرفي مربيان به تيمهاي ملي تاثير مستقيمي خواهد داشت.

"عزيزواگذاري" مربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد ايران نيز برگزاري همايش علمي مربيان را كاري نو و تازه از سوي هيات كشتي مازندران دانست و عنوان داشت: به ياد نداريم كه تا به حال چنين كلاس ارزشمندي برگزار شده باشد.

وي گفت: مربيان كشتي استان بايد از تفكرات سنتي بپرهيزند و با رعايت مسايل علمي در آماده‌سازي كشتي گيران خود زمينه كسب موفقيت در آنان را مهيا كنند.

"فرهاد اسماعيل نژاد" مربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي ايران كه در اين همايش حضور داشت گفت: برگزاري چنين كلاسهايي از آن جهت كه دانش مربيان را افزايش مي‌دهد بسيار اهميت دارد و همايشي كه برگزار شد بي‌سابقه و پربار بود.

وي افزود: براي اينكه كشتي مازندران بتواند توان بيشتري را از خود بروز دهد و قهرمانان بيشتري را داشته باشد لازم است با علم روز حركت كند و چه خوب كه اين دانش نو را در كنار ديگر مربيان پس از بحث و تبادل نظر با يكديگر تحصيل نمايند.

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز به خبرنگار ايرنا گفت:
اقدامي كه توسط هيات كشتي مازندران صورت گرفته بسيار بااهميت و ارزشمند بود و بايد به ساير هياتهاي ورزشي استان تسري يابد.

"علي اصغر يوسف نژاد" تاكيد كرد: اين مربيان هستند كه ورزشكاران را مي‌سازند پس طبيعي است كه هرچه از نظر علمي به روزتر باشند قهرمانان شايسته تري خواهيم داشت.

مديركل تربيت بدني مازندران نيز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از برگزاري همايش علمي مربيان توسط هيات كشتي استان تقدير كرد و گفت: آينده كشتي مازندران را با اين اقدامات روشن تر مي‌بينم.

"نصرالله پريچهره" افزود: تلاش‌هاي هيات كشتي مازندران براي افزايش داشته‌هاي مربيان ستودني است .

همايش علمي مربيان كشتي مازندران كه روز گذشته در ساري برگزار شد و قرار است در طول سال به تناوب در مباحث ديگر نيز برگزار شود. ك/‪۴‬ ‪۴۰۲ /۵۰۳/۷۳۲۷/۵۰۶‬
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن