تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرنگاران براي دريافت «سفر كارت» اقدام كنند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: خبرنگاران براي دريافت «سفر كارت» اقدام كنند
مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاريها براي دريافت «سفر كارت» خود اقدام كنند.
جمشيد حمزه زاده در گفتگو با فارس اظهار داشت: مديران مسؤول روزنامه ها و خبرگزاريها در صورتي كه تمايل به دريافت «سفر كارت» براي خبرنگاران خود داشته باشند، مي توانند اسامي خبرنگاران خود را در نامه اي رسمي خطاب به شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي اعلام كنند.
وي در ادامه با بيان اين كه شركت مجري طرح «سفر كارت»، شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي است، گفت: دارندگان «سفر كارت» با ارائه اين كارت، از تخفيف 20 تا 60 درصدي هتلها و مراكز اقامتي برخوردار مي شوند.
مديركل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري افزود: «سفر كارت» در مقابل درخواست فردي خبرنگاران ارائه نخواهد شد، بلكه اين كارت در پي عقد قرارداد سازمان خبري با شركت مجري طرح «سفر كارت» ارائه مي شود.
حمزه زاده گفت: در فاز اول طرح ارائه «سفر كارت»، 700 هتل و واحد اقامتي در سراسر كشور با انعقاد تفاهمنامه هاي جداگانه با سازمان، اعلام آمادگي كرده اند تا در طرح مشاركت كنند كه اميدواريم به تدريج تمام تأسيسات و مؤسسات گردشگري در سراسر كشور در اين طرح مشاركت كنند.
وي اظهار داشت: سفر كارتهاي صادره تا 2 سال پس از تاريخ صدور داراي اعتبار است و افراد مي توانند از هزينه شخصي خود، آنها را شارژ كرده و از تخفيفهاي آن بهره مند شوند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن