تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با هفته دفاع مقدس دايره المعارف جنگ خراسان جنوبي تدوين مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: همزمان با هفته دفاع مقدس دايره المعارف جنگ خراسان جنوبي تدوين مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - بيرجند
سرويس: فرهنگ و حماسه

برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس پررنگ و باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته در استان خراسان جنوبي برگزار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، حسن مجنوني، مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: دايره المعارف جنگ خراسان جنوبي در حال تدوين است و به اين منظور 14 كميته دانشگاهي، دانش‌آموزي، روحانيت، هنري، فرهنگي، ارتش، انتظامي، نظامي، سپاه، شهيد، ايثارگران، روستايي و عشايري، تربيت بدني و خواهران تشكيل شده است.

وي افزود: كميته هنري استان در 3 بخش فيلم و تئاتر، هنرهاي تجسمي و سرود مشغول به فعاليت است.

او برنامه‌هاي كميته فرهنگي را همايش مبلغين دفاع مقدس با حضور تمام روحانيون استان، فضاسازي سطح شهر، تهيه پوستر و بنر، تكثير CD، چاپ ويژه‌نامه، اجراي تئاتر خياباني، برگزاري نمايشگاه بزرگ، اجراي مسابقه عمليات هاي ماندگار، ارسال پوستر و فراخوان جشنواره شعر و فيلم كوتاه اعلام كرد و گفت: برگزاري رژه باشكوه 31 شهريور ماه، ويزيت رايگان بيماران در بيمارستان هاي ارتش و بهداري سپاه در طول هفته دفاع مقدس، برگزاري يادواره هاي شهدا، افتتاح پايگاه‌هاي مقاومت، تجليل از سربازان نمونه و ديدار رده‌هاي نظامي و انتظامي استان با امام جمعه از برنامه‌هاي كميته نظامي استان است.

مجنوني غبارروبي مزار شهداي گمنام دانشگاه، برگزاري مسابقه عكس يادگاري دفاع مقدس در دانشگاه، افتتاح 3 كانون دفاع مقدس در دانشگاه هاي بيرجند، پيام نور و آزاد و انتشار نشريه دانشجو سلام را از فعاليت‌هاي كميته دانشگاهي در هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: برگزاري همايش دفاع مقدس در شهرستان‌هاي بيرجند، فردوس و سربيشه، اجراي مسابقات كتابخواني و نقاشي، ديدار با مادران شهيد، جشنواره خاطرات دفاع مقدس، تجليل از رتبه‌هاي برتر فرزندان ايثارگر و شهيد قاين نيز از برنامه هاي كميته خواهران است.

او با اشاره به برگزاري همايش بزرگ پيشكسوتان و فرماندهان استان گفت: برگزاري مراسم افطاري و تجليل از ايثارگران در ارتش و سپاه، برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس نيز از برنامه هاي كميته انتظامي است.

وي خاطرنشان كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته مقرر شده است كه در هفته دفاع مقدس مديران كل ادارات استان يك روز را به حل مشكلات ايثارگران و رزمندگان دفاع مقدس اختصاص دهند.

مجنوني گفت: استاندار خراسان جنوبي نيز در هفته جاري با ايثارگران و رزمندگان استان ديدار عمومي خواهد داشت.

مجنوني از تدريس درس دفاع مقدس به عنوان 2 واحد درسي در دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: از شروع ترم جديد، اين امر در دانشگاه آزاد انجام و از سال آينده در ساير دانشگاه هاي ديگر هم اين عنوان، تدريس خواهد شد؛ ضمن اينكه 40 نفر از اساتيد با همكاري دانشگاه آزاد اسلامي به تهران معرفي و كار تدريس درس دفاع مقدس را برعهده خواهند داشت.

وي با اشاره به حمايت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس از پايان نامه هاي دانشجويي كه مرتبط با دفاع مقدس است؛ گفت: براي پايان‌نامه‌هاي مقطع كارشناسي ارشد يك ميليون تومان و براي مقطع دكترا دو ميليون تومان پس از تائيد بنياد مركز پرداخت مي‌شود.

انتهاي پيام
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن