تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي: نرخ سيمان در آذربايجان غربي كاهش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي: نرخ سيمان در آذربايجان غربي كاهش مي‌يابد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي گفت: از هفته آينده نرخ سيمان در آذربايجان غربي كاهش مي‌يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، جعفر صادق اسكندري امروز در جلسه ستاد تنظيم بازار استان افزود: هفته آينده هيئتي از سوي كميته تنظيم بازار كشور براي رسيدگي به مشكلات تنظيم قيمت سيمان به اين استان اعزام مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: براي حل مشكل كمبود سيمان پروژه‌هاي صنعتي و بزرگ، 30 هزار تن سيمان از كارخانجات سيمان صوفيان و استان اصفهان وارد مي‌شود كه شاهد كاهش نرخ اين محصول صنعتي خواهيم بود.
اسكندري با بيان اينكه آذربايجان غربي از سال آينده به عنوان قطب صادر كننده سيمان محسوب مي شود، اظهار كرد: انبارهاي سيمان بخش مردمي مقدار كافي از سيمان را در خود جاي داده اند و در صورت صدور مجوز براي ساختمان هاي مردمي ارائه سيمان به اين افراد بدون هيچ مشكلي انجام مي پذيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: از ابتداي ماه مبارك رمضان طرح نظارتي ويژه اغاز به كار كرده است كه از 5 هزار و 798 مورد بازرس انجام شده يك هزار و 33 واحد متخلف شناسايي و 53 مورد نيز براي تحقيقات تكميلي به اداره تعزيرات حكومتي ارجاع داده شده‌اند.
وي ارزش ريالي تخلفات اين واحدها را 830 ميليون ريال اعلام كرد.
اسكندري تعداد پرونده‌هاي متخلف تشكيل شده در زمينه مواد پروتئيني، لبني و شيريني در پنج ماهه اول سال جاري را 92 مورد اعلام كرد و افزود: از اين تعداد 121مورد شامل مواد پروتئيني، 20 مورد مواد لبني و 32 مورد در زمينه شيريني است.
وي با اشاره به اينكه 21 هزار تن مواد پروتئيني، حبوبات، روغن و گوشت در بازار در حال عرضه است، افزود: 3 ميليون دفترچه دانش‌آموزي با نرخ دولتي و نرخ مصوب در شبكه‌هاي توزيع به متقاضيان عرضه مي شود.
معاون برنامه و بودجه استاندار آذربايجان غربي هم در اين جلسه گفت: تمام مسئولان ذي‌ربط بايد با به‌كارگيري امكانات خود از افزايش قيمت و نوسان بازار جلوگيري كنند.
ابراهيم حق‌جو اضافه كرد: با توجه به افزايش 30 درصدي جوجه‌ريزي توسط جهاد كشاورزي شاهد عرضه كافي و كاهش قيمت اين محصول در بازار هستيم.
وي همچنين افزود: امسال در ارتباط با محصول سيب زميني مشكلي وجود ندارد و توليد آن به دو برابر سال قبل رسيده است.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن