تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبر فرهنگي
تهران/ واحد مركزي خبر / علمي و فرهنگي 1387/06/27
داوران هشتمين دوره از جايزه ادبي شهيد حبيب غني پور در دو بخش "داستان و رمان بزرگ سال" و "داستان و رمان نوجوان" معرفي شدند.
به گزارش ستاد خبري هشتمين دوره از جايزه ادبي شهيد حبيب غني پور، احمد بيگدلي، محمدرضا بايرامي و فرخنده حق شناس داوري آثار داستاني و رمان رسيده به هشتمين دوره از اين جايزه را در دو بخش بزرگسال با موضوع آزاد و دفاع مقدس برعهده خواهند داشت و عليرضا متولي، خسرو باباخاني و طاهره ايبد نيز در بخش نوجوان آثار ارسالي را داوري خواهند كرد.
.................................
هشتمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران به منظور معرفي و نمايش آخرين دستاوردهاي مربوط با حضور 690 شركت داخلي و خارجي در فضايي به وسعت تقريبي 40000مترمربع از پانزدهم تا هجدهم مهر در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار مي كند.
.................................
كتاب "عملكرد سه ساله دولت نهم" در معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه منتشر شد.
اين كتاب چكيده اي از فعاليتهاي دولت نهم را از شهريورماه سال 1384 تا شهريورماه سال جاري دربرمي گيرد.
كتاب "عملكرد سه ساله دولت نهم" با شمارگان 20 هزار نسخه انتشار يافته است.
.................................
مهلت ارسال اثر به سومين جشنواره طنز مكتوب تا 10 مهر تمديد شد.
به گزارش واحد خبر حوزه هنري،
علاقه مندان براي شركت در اين جشنواره مي توانند آثارشان را به نشاني خيابان حافظ، نبش سميه، حوزه هنري، دفتر طنز - صندوق پستي 15815،1677 ارسال كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر نيز با شماره هاي 88918200 - 84172326 تماس بگيرند.
.................................
زمان برگزاري جشنواره پويانمايي "حركت" به روزهاي 24 و 25 مهر تغيير كرد.
پيش از اين از برگزاري اين جشنواره در روزهاي 16 و 17 مهر اعلام شده بود.
.................................
همزمان با افتتاح سومين دوره جشنواره هنرهاي قرآني پرتوحسن، برگزيدگان رشته هاي مختلف هنرهاي خوشنويسي، نگارگري، تذهيب، نقاشي و گرافيك معرفي شدند.
به گزارش واحد خبر حوزه هنري، هيات داوران در رشته گرافيك (طراحي پوستر) آثار سيدمحمدعلي سيدابراهيمي، محمد ايماني راد و سارا زارع را به عنوان آثار برتر معرفي كرد.
در رشته نقاشي آثار زهرا پرخوش، پري پرندين و عليرضا محبي آثار برتر شناخته شد.
در رشته خوشنويسي بخش نستعليق آثار پيمان سادات نژاد و احمد مازادي، در خط ثلث آثار ابوالفضل خزايي، در خط نسخ آثار مصطفي محمدي و عليرضا افشار و در خط شكسته آثار سيدعلي فخاري و ميثم سلطاني به عنوان آثار برگزيده معرفي شدند و از محمد ايماني راد و حسين شيري نيز تقدير شد.
در رشته نگارگري نيز از عطيه سادات مفيدي تقدير و اثر مهدي فرخي اثر منتخب معرفي شد.
در رشته تذهيب آثار كاترين صباغيان و معصومه عالي به عنوان اثر برگزيده معرفي شدند و آثار محمدرسول مكارمي، روح الله فاضلي و پروانه احمدي به عنوان اثر منتخب معرفي شدند. آثار محمدحسين سيدكريمي و سميه هدايي نيز مورد تقدير هيات داوران قرار گرفت. در بخش عكس اين دوره از جشنواره پرتو حسن نيز فاخته جلايرنژاد، ابراهيم سيان، شمس ا... دايي زاده، اسحاق آقايي و جواد وفايي به عنوان برگزيده دست يافتند.
نمايشگاه سومين دوره جشنواره هنرهاي قرآني پرتو حسن همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبي(ع) در نگارخانه ابوالفضل عالي حوزه هنري با حضور جمع كثيري از هنرمندان عرصه هنرهاي تجسمي برپا شد.
.................................
همايش بين المللي ارزيابي هاي نوين تشخيص هاي پزشكي به همت دانشكده مهندسي پزشكي دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي اميركبير؛ اين همايش بين المللي 9 تا 11 بهمن ماه سالجاري با محورهاي روش هاي نوين تصويربرداري و نقش‌آن در درمان بيماري ها (تجهيزات، روش ها و مواد)، HTA و برنامه ريزي استراتژيك نظام سلامت در تشخيص هاي پزشكي، عدالت محوري در انتخاب فن آوري هاي تشخيص هاي نوين پزشكي، روش هاي نوين در تشخيص هاي طبي (تجهيزات، روش ها و مواد)، نقش پرستار در استفاده از روش هاي نوين تشخيص هاي پزشكي،‌ HTA و سياست هاي سلامت در تشخيص هاي پزشكي، ارزيابي فن آوري سلامت و تشخيص هاي پزشكي، ارزيابي فن آوري سلامت و تشخيص هاي پزشكي، كاربرد مواد نو در تشخيص هاي پزشكي و حفظ و نگهداري وسايل تشخيصي برگزار مي شود.
كد0001/10107
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن