تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحول در صنعت بيمه با اجراي 10برنامه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تحول در صنعت بيمه با اجراي 10برنامه
واحد مركزي خبر : جواد فرشباف ماهريان افزود : در پي اين دستورالعمل كميته هاي راهبردي ، چالش هاي پيش روي صنعت بيمه و راهكارهاي آن را تبيين و تنظيم كرده اند.

وي گفت : برنامه تحول در صنعت بيمه كشور با تشكيل كارگروهي مركب از رئيس كل بيمه مركزي ايران، مديران عامل شركت هاي بيمه و ساير مسئولان مرتبط و صاحبنظران و دانشگاهيان و متخصصان تهيه شده است.

فرشباف گفت: با ابلاغ فرمان رئيس جمهور ،كارگروه اصلي «برنامه تحول در صنعت بيمه» و چند كارگروه فرعي در حوزه هاي مختلف تشكيل شد و مسئوليت هر كارگروه را وزير امور اقتصادي و دارايي به مديران عامل بيمه هاي دولتي و بيمه مركزي ايران محول كرد.

وي تاكيد كرد : هر يك از كارگروه ها موانع و فرصت ها را شناسايي و در دو بخش چالش ها و راهكارها ، گزارش كرده ان كه به صورت يك مجموعه مدون ارائه شده است.

فرشباف گفت : بيمه مركزي ايران ستاد راهبردي بازنگري طرح تحول در صنعت بيمه كشور را تشكيل داده و به طور مستمر جلسات آن را براي اجرايي كرده است.

رئيس كل بيمه مركزي ايران گفت : برنامه تحول در صنعت بيمه كشور ضمن ارائه چشم انداز اين صنعت در 1404 ،‌اهداف كلان را براي تحول در صنعت بيمه پيش بيني كرده است.

وي افزود : بخشي از اين اهداف كلان شامل ؛ ضريب نفوذ بيمه بالاتر از ميانگين جهاني ـ مقام اول در صنعت بيمه منطقه آسياي ميانه ، خاورميانه و شمال آفريقا3ـ مقام دوم بازار متشكل سرمايه كشور از نظر سهم در تجهيز منابع ـ سهم بخش غيردولتي از بازار بيمه كشور، حداقل 70 و حداكثر 75 درصد ـ تجاري ، رقابتي و حرفه اي بودن صنعت بيمه كشور است.

فرشباف گفت : عدالت در عرضه خدمات بيمه اي به دهكهاي درآمدي و تعادل در پوشش بيمه اي مناطق مختلف كشور ـ پايداري و ثبات در ارائه خدمات بيمه اي و آساني ، سرعت ، مشتري مداري ، ارزاني و همه جانبه بودن عرضه خدمات بيمه اي به خانوارها ، بنگاههاي اقتصادي و مشتريان خارجي هم از اهداف كلان برنامه هاي تحول در صنعت بيمه است.

وي تاكيد كرد : داشتن اخلاق حرفه اي و سلامت و دارا بودن قابليت اعتماد در ميان مشتريان و نهادهاي حاكميتي و نظارتي صنعت بيمه كشور و ايجاد تنوع و عدم تمركز در ساختار پرتفوي صنعت بيمه هم در دستور كار است.

فرشباف گفت : اين برنامه همچنين راهبردها و سياستهاي تحقق اهداف كلان و برخي از طرحها و پروژه هاي مورد نياز در اين زمينه را معرفي كرده است.

وي افزود : بسته كامل طرحها و پروژه هاي برنامه تحول در صنعت بيمه كشور در قالب برنامه پنجم توسعه صنعت بيمه و همچنين پانزدهمين همايش بيمه و توسعه كه آذر امسال برگزار مي شود، ارائه خواهد شد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن