تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Insomniac همچنان می تواند قدرت PS3 را به چالش بکشد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: طبق گفته های استودیوی اینسومنیاک سازنده ی بازی Resistance 3، کنسول پلی استیشن 3 هنوز خیلی چیز ها برای ارائه دارد و این استودیو می تواند از آن ها استفاده کرده و قدرت پلی استیشن 3 را به چالش بکشد. این ها صحبت های Cameron Christian طراح ارشد بازی و Jon Paquette نویسنده ی بازی است که ادعا می کنند بازی کننده ها تازه دارند جهش کیفی بازی های این نسل (بازی های نسل پس از پلی استیشن 2) را تجربه می کنند.

[تصویر: ps3.jpg]

Cameron Christian در گفتگویی با سایت CVG گفت:
“پلی استیشن 3 قابلیت های زیادی برای ارائه دارد. ما هر سال راه های بهتری برای بهینه سازی بازی ها و روش های متفاوتی برای برنامه نویسی بر روی این کنسول پیدا می کنیم. روش های موثر تر در ساخت بازی و همین طور یاد گرفتن ترفند های جدید برای ساخت گرافیکی بهتر و زیبا تر … من فکر می کنم هنوز می توانیم قدرت پلی استیشن 3 را فراتر ببریم.”
“ما فعلا می توانیم بیشتر بر روی محتوای بازی تمرکز کنیم چون ما به خوبی سخت افزار پلی استیشن 3 را می شناسیم. این کار بزرگی است.”
Jon Paquette هم اضافه کرد که قطعا دوست دارد که پلی استیشن 3 چد سال بیشتر به عمرش ادامه دهد (کنسول های نسل بعد دیرتر وارد بازار شوند). او گفت:
“یادتان می آید زمانی که پلی استیشن 2 آمد؟ بازی هایی که در پایان عمر این کنسول عرضه شد بهینه تر بودند و کیفیت بالاتری داشتند زیرا سازنده ها یاد گرفتند بهتر از قدرت این کنسول استفاده کنند. بنابراین من فکر می کنم پلی استیشن 3 هنوز می تواند بیشتر دوام بیاورد. وقتی شما ابزار هایی برای بازی سازی درست می کنید و با آن بازی می سازید، این کار خیلی زمان می برد. اما وقتی شما دومین بازی را هم با آن ساختید، ابزار های شما هم تکامل و ارتقاء پیدا می کنند و استفاده از آن ها آسان تر می شود. بنابراین ساخت همان بازی و محتوا برای شما آسان تر می شود که این کلید دست پیدا کردن به کیفیت بالا تر است. شما متعاقبا در ادامه با تکنولوژی و ابزار های جدید زمان کم تری را صرف ساخت بازی می کنید.”






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن