تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فشارها براي كناره‌‏گيري براون از رهبري حزب كارگر افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فشارها براي كناره‌‏گيري براون از رهبري حزب كارگر افزايش يافت


تهران- خبرگزاري كار ايران
«سيوبهين مك‌‏دوناگ»، يكي از وزراي كابينه«گوردون براون»، نخست‌‏وزير انگليس با درخواست براي راي‌‏گيري درباره ادامه رهبري براون بر حزب كارگر، وي را با دور جديدي از چالش‌‏ها براي رهبري حزب مواجه كرد.

به گزارش"ايلنا"به نقل از خبرگزاري فرانسه، مك‌‏دوناگ كه پيش از اين در پارلمان براي راي آوردن براون تلاش كرده بود، روز جمعه اعلام كرد كه حزب كارگر پس از ماه‌‏ها شكست و ناكامي نياز به شفاف‌‏سازي درباره شرايط رهبري خود دارد و هركسي كه فكر مي‌‏كند مي‌‏تواند اين مسئوليت را بر عهده بگيرد، بايد پيش قدم شود.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه ديگر اعضاء حزب كارگر نيز خواستار برگزاري اين راي‌‏گيري هستند،گفت:«آنچه كه در اين جا مطرح است زمانيست كه به ضرر ما در حال از دست رفتن است و ما بايد به اعضاء حزب و حاميان خود اجازه دهيم تا در اين منازعات حضور داشته باشند.»
اين در حالي است كه براون در چند ماه اخير به شدت تلاش مي‌‏كند تا اعتبار از دست رفته حزب خود را احياء كند و اكنون تمام اعضاء حزب به سخنراني سرنوشت ساز وي در مجمع ملي حزب كارگر چشم‌‏ دوخته‌‏اند.
در اين گزارش آمده است كه در ماه گذشته«چارلز كلارك»، وزيرآموزش دولت براون و عضو ارشد حزب كارگر درباره نگراني‌‏هاي عميق اعضاء حزب درباره شكست كامل اين حزب در جريان انتخابات عمومي هشدار داده بود و از براون خواسته بود تا درصورتي كه موفق به احياء اعتبار از دست رفته حزب نشود از سمت خود استعفا دهد.
نظرسنجي‌‏ها نشان مي‌‏دهند كه حزب كارگر با بحراني‌‏ترين وضعيت از زمان تاسيس تاكنون روبرو است.
مجمع‌‏عمومي حزب كارگر از بيستم تا بيست و چهارم ماه سپتامبر در شهر«منچوري»، پس از گردهمايي حزب مخالف محافظه‌‏كار برگزار خواهد شد و در حالي كه براون به سختي براي بقا تلاش مي‌‏كند، «ديويد كامرون» رهبرمحافظه‌‏كاران انگليس اميدوار است تا در گردهمايي اعضاء حزب راه را براي نخست‌‏وزيري خود در دور آينده هموار كند.
پايان پيام

كد خبر: 445679
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن