تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پشتيباني استاندار گلستان: ورزش باستاني در گنبدكاووس توسعه مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون پشتيباني استاندار گلستان: ورزش باستاني در گنبدكاووس توسعه مي يابد
معاون پشتيباني و توسعه منابع استاني استاندار گلستان گفت: ورزش باستاني و كشتي پهلواني در شهرستان گنبدكاووس توسعه مي يابد.


به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، "علي اكبر سوخته سرايي" روز شنبه در جمع ورزشكاران باستاني كار شهرستان گنبدكاووس افزود: سعي داريم ورزش زورخانه اي را بيش از پيش در استان گسترش دهيم.
وي كه رييس هيئت ورزش باستاني كشتي و پهلواني استان را بر عهده دارد، آمادگي ورزشكاران اين دو رشته براي حضور در مسابقات كشور و بين المللي اعلام كرد.
"سوخته سرايي" گفت: با توجه نزديكي زمان برگزاري مسابقات كشوري و بين المللي رشته هاي ورزش باستاني و كشتي پهلواني، ورزشكاران اين دو رشته در شهرستان گرگان و گنبدكاووس بايد حضور موثر و قوي در اين رقابت هاي داشته باشند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جلسه گفت: ورزش زورخانه اي در سلامت روح و جسم جوانان و محكم كردن اعتقادات و پايبندي آنان به نظام و انقلاب موثر است.
"غلامعلي سوسرايي" افزود: ورزش باستاني به دليل نداشتن آسيب هاي ورزشي گره خوردن با اعتقادات ديني و تقويت روحيه و اعتقاد به مباني اسلامي نقش مهمي در پيشگيري از بسياري از آسيب هاي اجتماعي دارد و اين در حالي است كه جوانان شهرستان گنبدكاووس به علت تنوع جمعيتي و مجاورت با آسياي ميانه مواجه با آسيب هاي اجتماعي هستند.
وي با بيان اينكه تنوع و تعدد رشته هاي ورزشي در گنبدكاووس اين شهرستان را به عنوان خاستگاه بسياري از ورزش ها در رده هاي استاني، ملي و بين المللي مطرح كرده، خواستار وحدت و يكپارچگي بين ورزشكاران ورزش زورخانه اي، ارتباط و تعامل مجموعه ورزشي پورياي ولي با مسئولان و اطلاعرساني و شهرستان 290 هزار نفري گنبدكاووس در شرق استان گلستان قرار دارد.
506/622/ تمام شماره 406 ساعت 13:37 تمام
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن