تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاله افتخاري: پايداري بر ارزش‌ها باعث درخشش بين‌المللي ايران شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لاله افتخاري: پايداري بر ارزش‌ها باعث درخشش بين‌المللي ايران شده است
سياسي. رهبري . مجلس . افتخاري
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: پايداري بر ارزش‌هاي انقلاب و نظام درخشش بين‌المللي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به دنبال داشته است.

لاله افتخاري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، افزود: مردم ايران در عرصه دفاع مقدس نيز با پايبندي به همين ارزش‌ها توانستند به پيروزي برسند و پس از آن نيز با استقامت و پايداري بر ارزش‌ها بود كه موفقيت‌هاي بعدي را كسب كردند.

اين نماينده مجلس با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري درباره لزوم پايداري بر ارزش‌ها تاكيد كرد: وقتي كه مسئولان بر ارزش‌هاي مبتني بر دين، همراه با صبر و توكل به خداوند پايداري كنند، به دليل وعده الهي كه هر صبري پاداشي نيكو خواهد داشت، در عرصه تصميم‌گيري هاي ملي و بين‌المللي همواره موفق و پيشتاز خواهند بود.

افتخاري تصريح كرد: اگر مسئولان ما با دقت و باوربيشتري نسبت به تاكيد بر ارزش‌هاي نظام اسلامي كه منطبق با ارزش‌هاي اوليه انقلاب است، قدم بردارند و همان گونه عمل كنند، پيروزي‌هاي چشمگير بين‌المللي در انتظار آنان خواهد بود.

وي با اشاره به اقتدار ايران در دستيابي به حق مسلم خود در زمينه هسته اي ، گفت: اين پيروزي‌ها به دنبال همين مقاومت و ايستادگي حاصل شده است.

وي با اشاره به ايجاد جو اختلاف و تشنج در كشور به عنوان يك ابزار كه مورد استفاده استكبار قرار مي‌گيرد، گفت: استكبار با غوغا سالاري مي‌خواهد شرايط مطلوبي براي اجراي نقشه‌هاي خود ايجاد كند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن