تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

والیبال قهرمانی جوانان آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: والیبال قهرمانی جوانان آسیا4 تیم برتر مسابقات مشخص شدند

تیم های والیبال جوانان ایران، هند، چین تایپه وژاپن به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در تهران راه یافتند.چهار تیم فوق با پیروزی مقابل حریفانشان در دیدارهای روز گذشته چهار تیم برتر آسیا لقب گرفتند. در مقابل تیمهای كره جنوبی، قطر، استرالیا وچین از روز پنجشنبه رقابت خود را برای كسب یكی از سكوهای پنجم تا هشتم آغاز می كنند.دیروز همچنین تیم والیبال جوانان ایران در یک بازی نفس گیر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم قطر را از پیش رو بردارد که شرح بازی از حضور گرامی شما می گذرد .19-25، 25-20، 26-24، 18-25 و 16-18داوران: سوشون‌ (کره‌جنوبی) و مولا الیاس‌ شمیم‌ (هند).ناظران: عیسى‌ حمزه‌ و حبیب‌ عبدالله‌ (کویت)- تیم‌ جوانان‌ ایران‌ پس‌ از پشت‌ سر گذاشتن‌ یک‌ رالى‌ سنگین‌ سرانجام‌ با حساب‌ 3 بر 2 از سد قطر پرخطر گذشت‌ و با کسب‌ سومین‌ پیروزى‌ متوالى‌ به‌ عنوان‌ صدرنشین‌ یکى‌ از گروه‌هاى‌ دوگانه‌ مرحله‌ یک‌چهارم‌ نهایی، مقتدرانه‌ به‌ جمع‌ چهار تیم‌ برتر بازیها راه‌ یافت.صابر نریمان‌نژاد، سیدعلى‌ سجادی، مصطفى‌ شریفات، منصور زادون، پوریا فتح‌اللهى‌ و سیدمحمد موسوى‌ در ابتداى‌ بازى‌ از منطقه‌ یک‌ تا شش‌ زمین‌ ایران‌ ارنج‌ شدند و در ادامه‌ رحمان‌ داودى‌ جاى‌ پوریا فتح‌اللهى‌ را گرفت‌ و گهگدارى‌ نیز على‌ نجفى‌ در دفاع‌ روى‌ تور به‌ کار گرفته‌ شد. عبدالرضا علیزاده‌ نیز لیبروى‌ پرتلاش‌ و پرجنب‌وجوش‌ ایران‌ بود که‌ خوش‌ درخشید.

تیم‌ملى‌ ایران‌ در این‌ بازى‌ که‌ به‌ کرى‌خوانى‌ میان‌ دو تیم‌ تبدیل‌ شده‌ بود، با استفاده‌ از دفاع‌هاى‌ دونفره‌ و سه‌ نفره، حمله‌هاى‌ قدرتى‌ از دوسوى‌ تور و پشت‌ خط‌ یک‌سوم‌ و استفاده‌ از توپهاى‌ برگشتى‌ مقابل‌ قطر به‌ برترى‌ رسید و این‌ درحالى‌ بود که‌ قطر با سرمربى‌ کوبایى‌ خود حسابى‌ ملى‌پوشان‌ کشورمان‌ را آزار داد و به‌ویژه‌ در اسپک‌هاى‌ قدرتى‌ با ما برابرى‌ مى‌کرد. به‌ هرحال‌ در پایان‌ این‌ دیدار ماراتن‌ گونه، ایران‌ به‌ عنوان‌ سرگروه‌ به‌ جمع‌ چهار تیم‌ برتر راه‌ یافت‌ و چین‌ تایپه‌ نیز با کسب‌ پیروزى‌ 3 بر 2 مقابل‌ چین، به‌ همراه‌ ایران‌ راهى‌ این‌ مرحله‌ شد. هند و برنده‌ دیدار کره‌ جنوبی- ژاپن‌ نیز دیگر تیم‌هاى‌ مرحله‌ نهایى‌ این‌ مسابقات‌ هستند که‌ از چهارشنبه‌ برگزار مى‌شود.برنامه‌ بازى‌هاى‌ امروز:11: کویت‌ - سریلانکا13: بحرین‌ - تایلند17: پاکستان‌ - اندونزى‌در حاشیه...* حدود 2500 تماشاچى‌ علاقمند در سالن‌ آزادى‌ حاضر شدند و به‌ تشویق‌ تیم‌ملى‌ پرداختند و بازى‌ ایران- قطر بیش‌ از 2 ساعت‌ به‌ طول‌ انجامید.* خوشبختانه‌ برخلاف‌ بازى‌ ایران- چین‌تایپه، مربى‌ و کارشناس‌ بعد از این‌ بازى‌ها اجازه‌ ارائه‌ دستورات‌ فنى‌ به‌ بازیکنان‌ تیم‌ملى‌ کشورمان‌ را نداشتند و تیم‌ ایران‌ با نظر مربیانش، هدایت‌ شد.* مهدى‌ دادرس، مصطفى‌ کارخانه، فاروق‌ فخرالدینی، حسین‌ حسینی، على‌ ستوده‌ روان، ایرج‌ مظفرى‌ و... از نامداران‌ حاضر در سالن‌ بودند.* داورى‌ بازى‌ دیشب‌ ایران‌ بسیار ضعیف‌ و انتقادبرانگیز بود. چندین‌ خطاى‌ ارنج‌ تیم‌ قطر و کرى‌خوانى‌ قطرى‌ها به‌ سمت‌ زمین‌ ایران‌ از چشم‌ داوران‌ این‌ دیدار پنهان‌ ماند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن