تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

26 شهريور ؛ آغاز گفتگوي ملي لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: 26 شهريور ؛ آغاز گفتگوي ملي لبنان
واحد مركزي خبر : ميشل سليمان در ضيافت افطار شخصيت هاي ديني و سياسي لبنان در كاخ رياست جمهوري لبنان از همه شخصيت ها و احزابي كه توافقنامه دوحه را امضا كرده اند خواست براي شركت در گفتگوهاي ملي در زمان تعيين شده حضور يابند.

براساس توافقنامه دوحه گروه هاي لبناني توافق كردند كه گفتگوي آغاز شده در دوحه را پس از انتخاب رئيس جمهور زيرنظر وي ادامه دهند.

وي با ستايش از تفاهم نامه و قرارداد آشتي ملي كه ديروز - سه شنبه - در شهر طرابلس لبنان طرف هاي لبناني امضاء كردند و به درگيري هاي طايفه اي در اين شهر پايان دادند ، تاكيد كرد : بايد ديگر مناطق لبنان از هر طايفه و مذهبي كه هستند خط مشي اين تفاهم نامه را ادامه داده و در اين مسير گام گذارند.

ميشل سليمان تفاهم نامه طرابلس را مايه انگيزه نيروهاي نظامي و امنيتي لبنان براي ايجاد ثبات و آرامش در كشور خواند و بر برخورد با كساني كه امنيت لبنان را برهم مي زنند تاكيد كرد.

رئيس جمهور لبنان ادامه داد ،به نفع اسراييل است كه اوضاع لبنان ناآرام و متشنج باشد تا بتواند در كنار نابساماني اوضاع به توطئه هاي برنامه ريزي شده خود بپردازد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن