تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809574006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل، پايان‌بخش رقابت عشقي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: شرق: جواني كه در جريان يك رقابت عشقي، متهم به قتل شده به‌زودي در دادگاه كيفري استان فارس پاي ميز محاكمه مي‌رود.

چندي قبل ماموران پليس آگاهي شيراز از مرگ مشكوك جواني 21 ساله به نام پارسا باخبر شدند. متوفي ساعتي قبل به دليل اصابت ضربه‌اي مهلك به سرش به بيمارستان منتقل شده، اما شدت ضربه به حدي بود كه روي تخت بيمارستان جان باخته بود.

با مرگ پارسا كارآگاهان پليس آگاهي براي رازگشايي از پشت پرده اين حادثه به تكاپو افتادند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد پسر جوان از مدت‌ها قبل به دختري به نام سارا علاقه‌مند بود و براي ازدواج با او با جوان ديگري رقابت داشت.

به اين ترتيب رقابت عشقي به عنوان يكي از انگيزه‌هاي قتل پارسا مطرح شد و با پيگيري آن، ماموران به اطلاعات بيشتري دست يافتند. برادر مقتول آخرين نفري بود كه او را پيش از مرگ ديده بود.

او در اين‌باره به ماموران گفت: من و برادرم در خانه بوديم. ساعتي پيش از حادثه تلفن همراه او زنگ خورد. پارسا در اين تماس تلفني از كسي كه در آن سوي خط بود آدرس گرفت و با عجله از خانه خارج شد.

وقتي از او در اين‌باره سوال كردم جواب روشني نداد و گفت مي‌خواهد اختلافش را با يكي از دوستانش حل كند. ساعتي بعد از آنكه برادرم از خانه بيرون رفت از بيمارستان با من تماس گرفتند و گفتند حادثه تلخي براي پارسا اتفاق افتاده است.

اظهارات برادر پارسا ظن پليس را درباره كشته‌شدن او به دست رقيب عشقي‌اش تقويت كرد. در چنين شرايطي افسران پليس با تجسس‌هاي پردامنه خود، اين جوان را كه شهرام نام داشت شناسايي و بازداشت كردند.

جوان 23ساله در بازجويي‌هاي مقدماتي اتهام قتل پارسا را پذيرفت، اما مدعي شد مرگ او فقط يك اتفاق است و وي قصد نداشته پارسا را بكشد.

متهم به قتل در تشريح اين ماجرا گفت: من از مدت‌ها قبل به دختري به نام سارا علاقه داشتم. به همين دليل تلاش كردم با او طرح دوستي بريزم، اما تلاش‌هايم فايده‌اي نداشت. وقتي چند مرتبه او را تعقيب كردم فهميدم پاي پارسا در ميان است و سارا مي‌خواهد با او ازدواج كند. فهميدن اين موضوع باعث شد خشم و نفرت تمام وجودم را فرا بگيرد. از همان روز از پارسا كينه به دل گرفتم و منتظر فرصتي شدم تا از او انتقام بگيرم.

بعد از اين ماجرا ديگر هيچ‌چيز برايم مهم نبود. چند روز در كنج خانه كز كرده بودم و به دنبال راهي بودم. تا اينكه تصميم گرفتم در اين‌باره با پارسا گفت‌وگو كنم. به همين دليل با ترفندي شماره تلفن او را به دست آوردم و با او تماس گرفتم تا رودررو با يكديگر گفت‌وگو كنيم. وقتي پارسا به محل قرار آمد تلاش كردم آرام باشم. از پارسا خواستم تا از ازدواج با سارا منصرف شود. اما او گفت هرگز اين كار را نمي‌كند. به اين ترتيب با او درگير شدم و در يك لحظه با يك شيشه نوشابه كه آنجا بود ضربه‌اي به سرش زدم.

در يك لحظه خون از سر پارسا فواره زد و من كه دست و پايم را گم كرده بودم او را در همان حال رها كردم و گريختم. فكر نمي‌كردم يك گفت‌وگوي ساده به قتل منجر شود. من فقط مي‌خواستم رقيبم را از ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام منصرف كنم و نمي‌خواستم او را بكشم.

بر اساس اين گزارش پس از اعترافات اين جوان براي او كيفرخواست صادر شد و او كه هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد، قرار است به‌زودي در دادگاه كيفري استان فارس در جايگاه متهم بايستد و در برابر اتهام قتل عمد از خود دفاع كند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن