تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين نرم‌افزار درمان بيماري‌هاي جسمي و روحي در نمايشگاه قرآن عرضه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نخستين نرم‌افزار درمان بيماري‌هاي جسمي و روحي در نمايشگاه قرآن عرضه مي‌شود
گروه وبلاگ وIT: نخستين نرم‌افزار جامع درمان بيماري‌هاي جسمي و روحي تحت عنوان «شفا در محضر قرآن و اهل بيت» از سوي شركت «مهر پرتو رايانه» در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن ارائه شد.
به گزارش خبرگزاري قر آني ايران(ايكنا)، اين نرم‌افزار با استفاده از 1200 آيه قرآن و 1800حديث از معصومين(ع)، راه‌هاي درمان بيش از يكصد بيماري جسمي و روحي را بيان مي‌كند.

ترتيل كل قرآن با صداي استاد پرهيزگار به همراه متن آيات، رسيدن به حاجات دنيوي، راه‌هاي برآورده شدن حاجات اخروي، رهايي از مشكلات و گرفتاري‌ها، آشنايي با آداب ديني و آشنايي با نمازهاي خاص از ديگر خدمات ارائه شده در اين نرم‌افزار قرآني است.

همچنين اين نرم‌افزار داراي امكان آشنايي با ادعيه خاص و حرزهاي معصومين، تقويم عبادي شامل اعمال مذهبي و مناسبت‌هاي ديني ماه‌هاي قمري سال، آشنايي با خواص سوره‌ها، آيات قرآن، سخنراني درباره برخي از ادعيه، شرايط و موانع استجابت دعا، زمان و مكان دعا است.

بخش «راه‌هاي رسيدن به حاجات دنيوي» شامل وسعت رزق، گشايش كار، افزايش حافظه و بخش «راه‌هاي برآورده شدن حاجات اخروي» شامل آمرزش گناهان، ايمني از عذاب قيامت است.

همچنين ايمني از چشم‌زخم و بلا، رفع فقر، پيدا شدن گمشده از مباحث موجود در بخش «رهايي از مشكلات و گرفتاري‌ها» و آداب غذا خوردن، خوابيدن، حجامت، آداب و ادعيه وضو گرفتن از مباحث موجود در بخش «آشنايي با آداب ديني» است.

«آشنايي با نمازهاي خاص» از جمله؛ نمازهاي والدين، امام زمان(عج)، حاجت، غفيله و «آشنايي با ادعيه خاص و حرزهاي معصومين» مانند: دعاي سريع‌الاجابه، عهد و ناد علي از ديگر امكانات موجود در اين نرم‌افزار به‌شمار مي‌آيد.

نرم‌افزار «شفا در محضر قرآن و اهل بيت» قابليت جست‌و‌جو به دو زبان فارسي و عربي در كليه متون و عنوان‌ها، امكان يادداشت‌برداري و چاپ و فهرست‌برداري اختصاصي از مطالب، قرائت كليه ادعيه و متون عربي با صداي استاد ضيا آذري به همراه ترجمه متون را داراست.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن