تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفت قبضه سلاح شكاري غيرمجاز دراستان قزوين كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفت قبضه سلاح شكاري غيرمجاز دراستان قزوين كشف شد
مسوول مركز اطلاع رساني فرماندهي ناجا استان قزوين گفت: هفت قبضه سلاح گرم جنگي و شكاري غيرمجاز در استان قزوين كشف و ضبط شد.


ستوانيكم "دانيال صمدي زاده" روز دوشنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: در راستاي اجراي طرح جمع آوري سلاح و مهمات غيرمجاز، ماموران انتظامي شهرستان بويين زهرا درچند عمليات جداگانه موفق به كشف هفت قبضه سلاح شكاري شدند.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان بويين زهرا پس از اطلاع از نگهداري سلاح غيرمجاز توسط فردي در شهر"دانسفهان" پس از اخذ مجوز قضايي دربازرسي از منزل متهم موفق به كشف سه قبضه اسلحه غيرمجاز، سه هزارليتر بنزين قاچاق و يك دستگاه گيرنده ماهواره اي كانال هاي تلويزيوني شدند.
مسوول مركز اطلاعرساني فرماندهي انتظامي استان قزوين بيان داشت: در اقدامي مشابه نيز در منطقه"شال" شهرستان بويين زهرا در بازرسي از منزل سه نفر، سه قبضه اسلحه غيرمجاز كشف و ضبط شد.
اين مسوول افزود: ماموران انتظامي شهرستان بويين زهرا حين گشت زني در جاده "لوله گاز" در حوالي "شال" يك قبضه اسلحه غيرمجاز بلاصاحب را كشف و به مقر انتظامي منتقل كردند.
طرح جمع آوري سلاح و مهمات غيرمجاز از اول شهريورماه سال جاري تا پانزدهم شهريورماه در استان قزوين اجرا درآمد.
ك/3 1293/3404/1840 شماره 203 ساعت 12:13 تمام
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن