تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراض ايران به رايگان شدن تماشاي بازي با عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعتراض ايران به رايگان شدن تماشاي بازي با عربستان
سخنگوي فدراسيون فوتبال اعلام كرد : اين فدراسيون بطور رسمي به رايگان شدن ديدار بازي ايران و عربستان در ورزشگاه رياض اعتراض كرد.
به گزارش شبكه خبر،"مهدي تاج" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت :ايران به اين تصميم اعتراض كرده است و در پاسخ به اين اعتراض ، عربستان به كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام كرده يك حامي مالي همه بليت هاي اين بازي را خريده و رايگان در اختيار تماشاگران قرار داده است .

رئيس كميته تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد : عربستان طبق مقررات نمي تواند اين بازي را رايگان برگزار كند ولي متاسفانه اين كار را انجام داد و امشب اين بازي با حضور 80 هزار تماشاگر برگزار مي شود .

سخنگوي فدراسيون فوتبال اعلام كرد : مقامات سعودي براي دعوت مردم براي حضور در ورزشگاه پيام صادر كرده اند و در همين راستا رسانه هاي اين كشور گل هايي را كه عربستان به ايران زده است بطور دائم پخش مي كنند .

تاج درباره حضور ايرانيان در ورزشگاه رياض هم گفت : ايراني هاي كمي در رياض حضور دارند و در نهايت 100 نفر تماشاگر در ورزشگاه خواهيم داشت .

وي همچنين گفت : تيم ملي ايران براي بازي مقابل عربستان بسيار شاداب و خوب است و انگيزه اعضاي تيم براي بازي امشب بسيار بالاست .

نايب رئيس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اينكه هيچ حاشيه اي در كنار تيم ملي ايران وجود ندارد گفت : متاسفانه رواديد همه خبرنگاران صادر نشد و به همين علت از اين افراد عذرخواهي
مي كنيم .
سخنگوي فدراسيون فوتبال درباره اعلام فهرست 18 نفره تيم ملي ايران براي بازي مقابل عربستان هم گفت : اعضاي تيم ملي كه قرار است روي سكو قرار بگيرند مشخص است ولي اين افراد پس از جلسه هماهنگي مشخص مي شوند .

"مهدي تاج" درباره مشكلات هواپيماي تيم ملي در راه رسيدن به رياض گفت : اين موضوع كه هواپيماي تيم ملي ايران در حال سقوط بوده است صحت ندارد .

نايب رئيس فدراسيون فوتبال سپس از سرمربي تيم ملي ايران خواست با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر صحبت كند و علي دايي هم با تكذيب به هم خوردن برنامه هاي تمريني تيم ملي ايران در عربستان گفت : همه برنامه هايي كه از تهران مشخص شده بود طبق روال برگزار شد .

دايي ادامه داد : هيچ مشكلي براي تمرين نداشتيم و همه تمرينات طبق برنامه برگزار شد .
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن