تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه نگاري ايسكانيوز از بزرگداشت هاي جشن خانه سينما


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حاشيه نگاري ايسكانيوز از بزرگداشت هاي جشن خانه سينما


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:بزرگداشت هاي جشن خانه سينما كه شب گذشته با حاشيه هاي مختلفي در فرهنگستان هنر برگزار شد.

وارد كه شديم هنوز نيم ساعتي به افطار مانده بود اما بساط افطار داغ داغ ،حاضر و آماده از ماست ميوه اي و چاي و نسكافه تا آش داغ كه لحظه اي شعله اش آنقدر زياد شد كه انگار ديگ به آن بزرگي آتش گرفته! زولبيا و باميه ، نان سنگك و پنير و سبزي و...و لحظه افطار ؛ ربناي استاد كه هيچ، الله اكبري هم از هيچ كجاي سالن شنيده نشد و همه در جستجوي پاسخ اين سوال كه: اذان شده؟!
عده اي شروع به خوردن كرده بودند و عده اي دو به شك و در نهايت با روشن كردن راديو به اين نتيجه رسيديم كه وقتش رسيده !
با ورود به راهروي فرهنگستان دكور قرمز رنگي در سمت راست راهرو توجه را جلب مي كرد و پسرهايي با پيراهن سفيد و نوار تبليغي اريبي كه برشانه انداخته بودند ، بسته اي قرمز رنگ با عنوان .... به دست هر تنابنده اي كه از در وارد مي شد، مي سپردند. كاتالوگي تبليغي كه در جهت فهم ربط آن به مراسم خدا عالم است و بس!
با ورود هر هنرمندي تقاضاي امضايي ازاو بر لوح سفيد رنگ روي ميز و نور فلاش عكاسان و تقاضاي چند خبرنگاري كه حضور داشتند، براي مصاحبه.
چند بار به عنوان خبرنگار براي ورود به سالن سوال كرديم كه هر بار پاسخ اين بود كه : هر موقع بقيه وارد شدند شما هم وارد مي شويد ! و من هر چه گفتم كه خبرنگار بايد يك قدم از بقيه جلوتر باشد به خرجشان نرفت كه نرفت و تازه منت نهادند كه جايگاه ويژه برايتان ابتياع كرده ايم و آن هم چه جايگاه ويژه اي؛ رديف ششم سالن به آن درندشتي كه كيلومترها از سن فاصله داشتيم و هر چند كه ميكروفون و بلندگو و تكنولوژي در آن سالن موج مي زد اما باز هم نمي توانستي خيال كني كه مراسم ضبط شده ات كيفيت خوبي خواهد داشت!
ساعت كم كم از نه هم گذشت خوش خيال بوديم براي اولين بار راس ساعت مراسمي شروع مي شود ولي انگار بيش از حد زود رفته بوديم ،و بلاخره مراسم شروع شد؛ سرود ملي و كليپي انگار به جاي قرآن و بعد مجري كه از همه خواست ساعت شروع مراسم را از 8:30 به 9:30 در دعوت نامه هايشان تغيير دهند كه اين اشتباهي چاپي بوده و اينكه ما فكر كنيم او از ما عذرخواهي خواهد كرد خيالي است واهي!
در سه نوبت ميان مراسم يك گروه موسيقي به روي سن آمدند كه هيچ ربطي با حال و هواي مراسم نداشتند و تنها موسيقي جاز فضاي سالن را پر مي كرد و جالب اين كه اين گروه علاوه بر اينكه هيچ اسمي نداشتند تا به حال در هيچ مكاني اجرايي هم نداشته و اولين اجرايشان در آن مراسم بود!در نهايت در پايان مراسم اسم "ني تك" توسط امين تارخ براي اين گروه انتخاب شد!
در اين مراسم از اصغر شاهوردي صدابردار ي كه به علت تصادف در وضعيت وخيمي به سر مي برد ياد شده و كليپي از او به نمايش در آمد. پس از نمايش كليپ خانواده او بلند شده و به تشويق وي پرداختند و همسرش با صداي بلند گفت : " اصغر من فداي سينما شد، همتون براش دعا كنيد" وبعد گريه او و صداي مجري كه از همه مي خواست به ياد او و براي سلامتي اش بايستند و يك دقيقه كف بزنند! و بعد از آن صلواتي بي رنگ فضاي سالن را پر كرد..
در انتها پس از نمايش كليپ بهرام بيضايي، ناصر تقوايي به ايراد سخنراني پرداخت، اما كيفيت بد صدا باعث شد كه سخنراني طولاني او به سختي و بي كيفيت شنيده شود كه شايد كيفيت بد صدا باعث بي توجهي بسياري به سخنان او شد و بالاخره مراسم ساعت 12 به پايان رسيد.
گزارش ايسكانيوز مي افزايد،در اين مراسم علي نصيريان،مسعود كيميايي،مهدي هاشمي،گلاب آدينه،داريوش فرهنگ،سيروس الوند،رويا نونهالي،سعيد راد،مژده شمسايي،پوران درخشنده مجيد شاه‌حسيني، غلامرضا موسوي، علي ژكان، نادر مشايخي، مهدي كرم‌پور، هوشنگ گلمكاني ، ژيلا ايپكچي، حبيب ايل‌بيگي و .... حضور داشتند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن