تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زمان پخش سريال‌هاي ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: زمان پخش سريال‌هاي ماه رمضان
مرجانه گلچين هم بعد از سال‌ها دوري از عرصه بازيگري با حضور در مجموعه «بزنگاه» به تلويزيون بازگشته است.
آفتاب: هر شب پس از افطار به ترتيب سريالهاي «بزنگاه» 19:55،‌ «مثل هيچ‌ كس» 21:30 «روز حسرت» 22 و «مامور بدرقه» ساعت 23 به روي آنتن مي‌رود.

به‌ گزارش سرويس اجتماعي آفتاب به نقل از واحدمركزي خبر صدا وسيما برنامه پخش اين سريال‌ها بدين شرح است:

بزنگاه شبكه سه 19:55
مثل هيچ كس شبكه دو 21:30
روز حسرت شبكه يك 22
مامور بدرقه شبكه پنج 23

شبكه يك و روز حسرت: پخش ساعت 22
عليرضا افخمي كه از مشاوران شبكه يك در سريال سازي است بار ديگر در تجربه اي ماورايي، اين بار در مقام نويسنده به همراه سجاد ابوالحسني ، براي ماه رمضان امسال موضوع برزخ را دستمايه كار خود قرار داده است.

نام اين سريال ابتدا «خوابزده» بود كه به «روز حسرت» تغيير نام داد.

مقدم با كارگرداني مجموعه «روزحسرت» سومين سال است كه مجموعه اي براي ماه رمضان مي سازد.

او سال 81 مجموعه «عروج» را با حضور عبدالرضا اكبري، رامبد شكرابي، كتايون رياحي و لادن طباطبايي و سال 86 «اغما» را با نقش آفريني امين تارخ، لعيا زنگنه، ايرج نوذري، حامد كميلي، شيرين بينا، ناصر ممدوح و عبدالرضا اكبري ساخت.

سال گذشته مقدم با ساخت مجموعه «اغما» با يك موضوع ماورايي مورد تقدير عزت الله ضرغامي رئيس رسانه ملي قرار گرفت و ماه رمضان امسال هم روي يك موضوع ماورايي كار مي كند.

روز حسرت چهار بازيگر اصلي دارد كه هر كدام از آنها توانايي هاي منحصر به فرد خودشان را در جذب مخاطب دارند.

فرامرز قريبيان نخستين بار بخت خود را در سريال مناسبتي ماه رمضان مي آزمايد، پوريا پورسرخ در اين مجموعه نقش شيطان را بازي مي كند.

از بازي افسانه بايگان هم كه در سريال پيامك از ديار باقي بازخورد قابل قبول مخاطبان را در پي داشت در اين سريال مناسبتي استفاده شده است ، مهراوه شريفي‌نيا نيز كه با سريال موفق ساعت شني به عنوان يكي از بازيگران خوب در تلويزيون ظاهر شد، نقش متفاوتي را در روز حسرت بازي كرده است.

مهران رسام هم تهيه كنندگي آن را به عهده دارد وي چند سريال ماه رمضان ‌ را از جمله سريال «آخرين گناه» نوشته اميد سهرابي و رحمان سيفي آزاد و كارگرداني حسين سهيلي زاده را در كارنامه خود دارد.

به گفته برخي روز حسرت سريع ترين تجربه ساخت سريال مقدم است ، به نظر مي رسد آنچه باعث شده مقدم در اين مجموعه مجبور به كاركردن با سرعت بالاتري شود، آماده نبودن متن ها و دكور بوده است.

روز حسرت، در توليد از سريال هاي ديگر، در مرحله عقب تري است و اميد است تا زمان پخش نخستين قسمت آن يعني فردا ، 15 قسمت آن آماده باشد.

خلاصه داستان درباره وكيلي است كه به همراه همسر و پسر و عروسش زندگي آرامي دارد اما شبي خواب عجيبي مي بيند كه زندگي او و خانواده اش را دست خوش تغيير مي كند.

هم اكنون 12 قسمت از اين سريال آماده پخش شده است و كار تصويربرداري آن همچنان در لوكيشني واقع در سعادت آباد تهران ادامه دارد.

روز حسرت از ابتداي ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 10 شب به روي آنتن شبكه يك سيما مي رود.

شبكه دو و «مثل هيچ كس» پخش : ساعت 30 : 21

محمدعلي اسلامي كه پيش از اين با يك سريال موفق و پرطرفدار به نام «زير تيغ» به سر زبانها افتاد، اين بار توانايي خود را در ساخت يك سريال مناسبتي" مثل هيچكس" محك مي‌زند.

سريالي كه تا اينجاي كار گوي رقابت سرعت ساخت را از ساير شبكه‌ها ربوده است، هم زودتر شروع شد و هم زودتر به پايان رسيد.

اين سريال تلويزيوني كه قالبي اجتماعي و خانوادگي دارد، با فيلمنامه‌اي از «علي اكبر محلوجيان»جلوي دوربين رفت و بازيگراني چون حسين ياري (داداشي)، حميد ابراهيمي (محمدباقر)، جواد عزتي (محمد حسن)، شاهرخ استخري (محمد امير)، رامين راستاد (كاظم)، ابراهيم ورزيده (عباس)، اصغر همت (جواد)، مهران رجبي (آميرزا)، پرويز پورحسيني (عمو علي)، نفيسه روشن (اشرف)، حنانه شعشعاني (نيلوفر)، عباس اميري (حاج نصرت)، مرضيه لشگري (عمه بتول)، آتنه فقيه نصيري، مريم رهبري و سوگل طهماسبي در اين مجموعه ايفاي نقش مي‌كنند.

برزيده كه «مثل هيچكس» را براي پخش در 30 قسمت مي‌سازد، پيش از اين مجموعه «خانه پدري»‌ را به عنوان كاري مناسبتي براي ماه رمضان ساخته بود.

داستان «مثل هيچكس» درباره خانواده‌اي است كه پدرشان فوت مي‌كند و پسر بزرگتر كه او را داداشي صدا مي‌كنند، مسئوليت خانواده را بر عهده مي‌گيرد.

حسين ياري در نقش داداشي كه بيشترين بار كار را به دوش داشته، نقش اول مرد در اين سريال است و تجربه سالهاي گذشته نشان داده كه هميشه بازيگر قدرتمندي بوده است، نقش او در «شب دهم» هنوز در خاطره‌ها مانده است. ليست بازيگران اين سريال سطح توقع بيننده را بالا مي‌برد.

نويسنده اين سريال هم همان نويسنده «زيرتيغ» است.

سيد علي‌اكبر محلوجيان كه توانست با داستان جذابي چون «زيرتيغ»، دهها پيام را به مخاطب برساند و او را راضي نگه دارد. محلوجيان از فيلمنامه نويساني است كه يكي از مهم ترين مولفه هاي موفقيت نوشته اش بستگي به كارگرداني دارد كه آن را مي سازد.

موفقيت دو سريال «پدر سالار» به كارگرداني اكبر خواجويي و «زير تيغ» به كارگرداني محمدرضا هنرمند دقيقاً ناشي از شناختي است كه اين كارگردانان از طبقه مد نظر محلوجيان در نوشته هايش دارند. «مثل هيچكس» البته كارگرداني همچون عبدالحسين برزيده دارد كه نخستين تجربه خود را در ساخت كاري غير از ژانر دفاع مقدس تجربه مي‌كند.

البته نبايد فراموش كرد كه محمدعلي اسلامي از جمله تهيه كنندگاني است كه عوامل توليد از او تقريباً رضايت دارند و معتقدند شرايط توليد را در حد امكان براي آنها فراهم مي آورد.

تيتراژ پاياني امسال شبكه دو را احسان خواجه اميري با شعري از افشين يداللهي خوانده است، همان زوج هنري كه سال گذشته نيز مردم با صدا و شعر آنها در تيتراژ پاياني سريال «ميوه ممنوعه» آشنا بودند.

اين سريال در 26 قسمت 30 دقيقه اي به جز شب هاي احيا روي آنتن مي رود.

شبكه سه و «بزنگاه»،‌ساعت پخش 19:55

شبكه سه نيز براي ايام ماه مبارك رمضان مجموعه تلويزيوني «بزنگاه» را در 26 قسمت 35 دقيقه‌اي به كارگرداني «رضا عطاران» در نظر گرفته است.

اين مجموعه تلويزيوني مانند ديگر كارهاي عطاران در قالب طنز ساخته مي‌شود و «ايرج محمدي» و «مهران مهام» تهيه كنندگي آن را بر عهده دارند.

در اين سريال بازيگراني چون رضا عطاران، حميد لولايي، علي صادقي، گيلدا رنجبران، غلامرضا نيكخواه، مرجانه گلچين، محمود بهرامي و سوسن پرور ايفاي نقش مي كنند.

اين سريال كه در بستر طنز به تصوير كشيده خواهد شد، روايتگر خانواده‌اي است كه پدرشان كه از نانوايان قديمي شهر است، فوت مي‌كند و پس از آن بر سر ارث و ميراث ميان اعضاي خانواده اختلاف ايجاد مي‌شود.

در سريال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش يك معتاد بازي مي‌كند كه همسرش او و دخترش را به دليل اعتياد ترك كرده است.

آخرين كار «رضا عطاران» در مقام كارگردان مجموعه «ترش و شيرين» بود كه در ايام نوروز سال 86 از شبكه سوم سيما پخش شد و توانست بالاترين رتبه بينندگان را به خود اختصاص دهد.

«عطاران» تا به حال كارگرداني مجموعه هاي ترش و شيرين، متهم گريخت، خانه به دوش، كوچه اقاقيا، قطار ابدي، مجيد دلبندم، ستاره ها و سيب خنده را برعهده داشته است.

عطاران با كارگرداني مجموعه «بزنگاه» سومين سال است كه كارگرداني مجموعه هاي ماه رمضاني را تجربه مي كند «خانه به دوش» در سال 83 و «متهم گريخت» در سال 84 مجموعه هاي ماه رمضاني عطاران است كه مخاطبان زيادي را جذب شبكه سه كرد.

گريم عطاران در اين پروژه خاص است و او با سري تراشيده بازي مي كند. مرجانه گلچين هم بعد از سال‌ها دوري از عرصه بازيگري با حضور در مجموعه «بزنگاه» به تلويزيون بازگشته است.

عطاران مانند مجموعه هاي موفق «متهم گريخت» و «خانه به دوش» كه با استقبال مخاطبان رو به رو شد، سعي كرده در مجموعه «بزنگاه» از بازيگران تيم قبلي اش همچون لولايي و صادقي بهره ببرد.

ايرج محمدي و مهران مهام دو تهيه كننده موفق تلويزيوني اين روزها دو سريال كارآگاهان و ترانه مادري را در كارنامه كاري خود دارند و يكي از مولفه هاي مهم و امتحان پس داده براي مديران شبكه سه سيما هستند كه تهيه كنندگي كارهاي رضا عطاران را نيز به عهده دارند.

يكي ديگر از مولفه‌هايي كه براي موفقيت شبكه سه در ماراتن ماه رمضان تضمين كننده است، سروش صحت است. سروش صحت كه به شهادت كارهايي كه انجام داده، نويسنده موفقي در نوشتن فيلمنامه هاي طنز است، در تجربه قبلي اش با رضا عطاران يعني ترش و شيرين، خوب ظاهر شد و همين باعث مي شود به بزنگاه نيز بتوان اميدوار بود.

شبكه پنج و «مامور بدرقه» ساعت پخش 23

سريال مامور بدرقه (سريال ويژه ماه مبارك رمضان ) از فردا هر شب ساعت 23 پخش مي شود.

«مامور بدرقه» نيز سريالي با مضمون طنز است كه به كارگرداني «سعيد سلطاني» براي پخش از شبكه تهران درنظر گرفته شده است .

سعيد سلطاني از جمله كارگرداناني است كه از او آثاري چون پس از باران، خانه‌اي در تاريكي و رسم عاشقي را در تلويزيون ديده‌ايم.

آخرين كار «اسماعيل عفيفه» در مقام تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «ميوه ممنوعه» به كارگرداني «حسن فتحي» بود كه سال گذشته در ايام ماه رمضان از شبكه دوم سيما پخش شد.

فيلمنامه مامور بدرقه براساس طرحي از خشايار الوند به دست اميرعباس پيام نوشته شده است ، اميرعباس پيام كه در كارنامه كاري خود، نگارش چند قسمت از مجموعه هاي مختلف طنز را دارد و چند تله فيلم نيز نوشته از چهره هاي جديد ماه رمضان امسال است كه شنيده مي شود كار قابل تاملي را ارائه داده است.

سيروس گرجستاني در اين سريال در نقش آصف برقچي، استوار نيروي انتظامي ظاهر مي شود كه در شرف بازنشستگي مامور مي‌شود مجرمي را تحويل دهد، غافل از اين كه اين آخرين ماموريت، حسابي كار دست او مي‌دهد.

كسي كه قرار است تحويل داده شود مجرمي به نام افشين است كه نقشش را محسن تنابنده بازي مي‌كند.

او بعد از فرار ناخواسته پاي آدم‌هاي ديگري رابه ماجرا باز مي‌كند مثل برادرزنش فرامرز كه نقشش را جواد رضويان بازي مي‌كند.

به جز اين بازيگران، مهرانه مهين‌ترابي (در نقش زن آصف)‌ بهاره رهنما (در نقش دختر آصف)‌ كيانوش گرامي (نقش دايي فرامرز)‌ فرناز رهنما (همسر فرامرز)‌ زهره مجابي (مادر زن فرامرز)‌ ناصر گيتي‌جاه (پدر افشين)‌ و حسين توشه (نقش نيك‌ذات مباشر خسرو خان)‌ ظاهر شده‌اند.

مامور بدرقه در 27 قسمت 35 دقيقه‌اي براي پخش از شبكه تهران در نظر گرفته شده است.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن