تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از نمايشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبر كوتاه از نمايشگاه قرآن
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/06/12
بخش جلوه هاي قرآن در ادبيات فارسي شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن هر شب به قيد قرعه به سه نفر از شركت كنندگان در مسابقه پيام كوتاه با موضوع قرآن و ماه رمضان ، جوايز نفيسي اهداء
مي كند.
به همين منظورمركز پيام كوتاه ادبي سبحان به شماره 2000959 آماده دريافت پيام هاي ادبي گروه هاي مختلف سني در مورد قرآن و ماه مبارك رمضان است .
----------
مسئول مركز قرآن و عترت سازمان بسيج دانشجويي كشور گفت: امسال سازمان بسيج دانشجويي با چهار غرفه در نمايشگاه حضور دارد كه غرفه هاي طرح ولايت طرح هجرت و بسيج دانشجويي آذربايجان شرقي و سازمان بسيج دانشجويي از جمله آنها است
--------
بخش دانشگاهي با حضور 30 نهاد و سازمان دانشگاهي و با برپايي 40 غرفه با موضوعات قرآن و عترت بيشترين حضور نهادهاي دولتي و دانشگاهي را در خود جاي داده است .
غرفه پايگاه هاي اينترنتي معرفي جشنواره ها و مسابقات دانشگاهي ، معرفي كتب و رشته هاي تخصصي و معرفي نشريات قرآني از ديگر فعاليت هاي اين حوزه به شمار مي آيد .
-----
مسابقه داستانهاي ناتمام قراني در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در بخش جلوه هاي قرآن درادبيات فارسي برگزار مي شود .اين مسابقه در سه بخش و هر بخش به مدت ده روز برگزار مي شود .
در اين مسابقه كه براي گروه سني نوجوانان در نظر گرفته شده داستاني از مجموعه داستانهاي قراني در قسمت اول هر كتاب آورده شده و در قسمت دوم آن نيز داستاني نيمه تمام از اتفاقات دوران معاصر ذكر شده است و شركت كنندگان در اين مسابقه با برداشتهايي كه از قسمتهاي اول و دوم هر كتاب دارند بايد پايان آن را به رشته تحرير درآورند .
-------
معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه تعداد هزار و 207 نفر از مبلغان ديني را براي تبليغ ماه مبارك رمضان به مناطق مختلف كشور اعزام مي كند .
اين مبلغان طي ماه مبارك رمضان به آموزش قرائت قرآن ، تفسير ، احكام شرعي و...مي پردازند .
------
معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه در شب هاي ماه مبارك رمضان به برگزيدگان مسابقه تفسير سوره نور مبلغ صد ميليون تومان جايزه مي دهد .
به گزارش ستاد خبري معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه اين معاونت در توافقي كه با مراكز خود داشته قرار است هر استان در شب هاي ماه مبارك رمضان به برپايي جلسات تفسير سوره نور اقدام مي كنند.

كد0001/10107/158
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن