تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز عمليات اجرايي ساخت هتل سه ستاره در بهبهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز عمليات اجرايي ساخت هتل سه ستاره در بهبهان
اهواز - خبرگزاري مهر: به منظور توسعه صنعت گردشگري در استان خوزستان، امروز علميات اجرايي ساخت هتل سه ستاره با حضور معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان در شهرستان بهبهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، اين هتل كه زير بناي آن ۸۷۱۲ متر (۹۶۰ متر تجاري) است مشتمل بر ۵۴ تخت، شش سوئيت (در ۶ طبقه)، لابي، دو تالار، بانك و فروشگاه است.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان در آيين آغاز به كار عمليات اجرايي احداث اين هتل سه ستاره گفت: خوزستان جاذبه هاي فراواني براي جذب گردشگران داخلي و خارجي دارد ولي تاكنون زير ساختهاي اين كار به صورت قابل توجهي احداث نشده است.

علي اصغر وحيدي اظهار داشت: وجود آثار به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس، جاذبه هاي تاريخي و طبيعي متعدد و تنوع آب و هوايي و قومي باعث شده استان از توانايي بالايي براي جذب گردشگر برخوردار باشد به همين دليل سرمايه گذاري براي احداث زير ساختهاي گردشگري در نهايت به سود منجر مي شود.

وي خاطرنشان كرد: در شهرستان بهبهان كه ورودي استان است، لزوم وجود چنين اماكني به شدت احساس مي شود و احداث اين هتل در راستاي توسعه گردشگري اين شهرستان است.

وحيدي با اعلام حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي براي توسعه زير ساختهاي بخش گردشگري استان گفت: تسهيل مسير دريافت تسهيلات بانكي، اعطاي زمين به سرمايه گذاران و تسهيل شرايط آن و همچنين همكاري براي دريافت مجوزهاي لازم براي احداث اماكن از جمله حمايتهايي است كه در اين راستا از سرمايه گذاران مي شود.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن