تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821361657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه تبريز : آيين‌نامه‌هاي استيفاي حقوق كاركنان دانشگاه تبريز بايد اجرايي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه تبريز : آيين‌نامه‌هاي استيفاي حقوق كاركنان دانشگاه تبريز بايد اجرايي شود
خبرگزاري فارس:رئيس دانشگاه تبريز بر اجرايي شدن تمام مقررات و آيين‌نامه‌هاي مربوط به استيفاي حقوق كاركنان اين دانشگاه تأكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد‌محمد‌تقي علوي صبح امروز در جمع 3 هزار نفري كارمندان و خانواده‌هاي كاركنان دانشگاه تبريز افزود: بايد تمام موانع و تنگ‌نظري‌ها در اين زمينه برداشته شود و براي تامين رفاه كاركنان نبايد به اين آيين‌نامه‌ها اكتفا كرد.
وي از گسترش فعاليت‌هاي ستاد رفاهي كاركنان اين دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: كارمندان دانشگاه تبريز به عنوان يكي از اركان اصلي دانشگاه نقشي اساسي در پيشرفت و تعالي دارند و بايد توجه ويژه‌اي به مسائل رفاهي آنان شود.
علوي از اعمال افزايش 10 تا 20 درصدي حقوق كارمندان انجام كار معين و صدور احكام و تمديد قراردادهاي 375 نفر از كاركنان دانشگاه تبريز خبر داد و گفت: در راستاي ارائه خدمات رفاهي بيشتر به كاركنان دانشگاه تبريز برنامه‌هاي مختلفي از جمله راه‌اندازي شعبه‌اي از تعاوني مصرف كاركنان در داخل دانشگاه تبريز، رفع مشكلات انتقال فرزندان كاركنان در دانشگاه‌ها، اعمال تخفيف شهريه و اعطاي جوايز فرزندان ممتاز كاركنان در دستور كار خود دارد.
علوي ايجاد امنيت رواني، رسيدگي به مشكلات و خواسته‌هاي كارمندن را از اولويت‌هاي كاري دانشگاه تبريز خواند و گفت: هيچ مديري در دانشگاه تبريز نبايد بي‌اطلاع و بي‌تفاوت نسبت به مشكلات كارمندان اين دانشگاه باشد.
وي با اشاره به تدوين برنامه‌هاي پنج ساله و 10 ساله دانشگاه تبريز خاطرنشان كرد: براي دستيبابي به اهداف اين برنامه بايد همه مجموعه دانشگاه تبريز هماهنگ عمل كنند و اين امر جز با جلب‌نظر و مشاركت تمام كاركنان و فراهم كردن بستر و زمينه كار ميسر نمي‌شود.
عضو هيئت رئيسه شوراي كاركنان دانشگاه تبريز نيز در سخناني با اشاره به نقش كارمندان‌ در توسعه فعاليت‌هاي اين دانشگاه خواستار توجه بيشتر به مسائل رفاهي اين قشر شد و گفت: توجه به كارمندان دانشگاه تبريز نبايد تنها در طرح مشكلات آنان خلاصه شود بلكه بايد از طرح‌ها و پيشنهادات آنان براي توسعه دانشگاه تبريز بهره گرفته شود.
ناصر صميمي با تاكيد بر ايجاد تعامل بيشتر ميان كارمندان و مديران دانشگاه تبريز خاطرنشان كرد: بايد زمينه‌اي فراهم شود تا فاصله‌اي كه ميان كارمندان و اعضاي هيئت علمي ايجاد شده كمتر شود و همه به عنوان عضو اين خانواده بزرگ در رشد و تعالي دانشگاه به ايفاي نقش بپردازند.
برپايه اين گزارش، به مناسبت روز كارمند و با تصويب هيئت رئيسه دانشگاه تبريز مبلغ 600 هزار ريال به عنوان هديه روزكارمند به كاركنان اين دانشگاه پرداخت شد.
در دانشگاه تبريز بيش از 900 نفر كارمند رسمي، قراردادي و انجام كار معين فعاليت دارند.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن