تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‏نژاد: به سمت قله‏هاي پيشرفت با جامعه‏اي الگو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احمدي‏نژاد: به سمت قله‏هاي پيشرفت با جامعه‏اي الگو
رئيس جمهور گفت: بايد فرهنگ اسلام ناب را كه ميراث همة انبياي الهي و تنها راه زندگي سعادتمندانه است به جهان معرفي كنيم و با ساختن جامعه الگو بر مبناي اسلام ناب، به سمت قله هاي پيشرفت بر پايه عدالت حركت كنيم.
رئيس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تاريخ پرافتخار ملت ايران گفت : مردم ايران همواره در طول تاريخ پرچمدار علم، فرهنگ، صلح، برادري و ترويج يكتاپرستي در جهان بوده اند و به همين دليل امروز مسئوليت بسيار سنگيني دارند.

به گزارش واحد مركزي خبر، آقاي احمدي نژاد در مراسم جشن دانش آموختگي فارغ التحصيلان دانشگاه علوم انتظامي افزود: جامعه بشري در حال گذار به دوران جديدي است و با تجربة تلخ و طولاني ظلم، بي عدالتي و خودخواهي مبتني بر قدرت سلاح و ثروت پا به دوران جديدي مي گذارد كه در آن فرهنگ، ارزش هاي الهي و اخلاق بر مناسبات انساني حاكم است.

رئيس جمهور گفت: بايد فرهنگ اسلام ناب را كه ميراث همة انبياي الهي و تنها راه زندگي سعادتمندانه است به جهان معرفي كنيم و با ساختن جامعه الگو بر مبناي اسلام ناب، به سمت قله هاي پيشرفت بر پايه عدالت حركت كنيم.

آقاي احمدي نژاد مسئوليت نيروي انتظامي را به عنوان تنها نيرويي كه به طور مستمر در جبهه هاي گوناگون و گسترده در حال خدمت است بسيار سنگين خواند و افزود: امروز نيروي انتظامي بايد با هوشمندي، مأموريت خود را بازشناسي كند و در عين اقتدار و عزت، نسيم رحمت و مظهر مهرباني و الگويي براي نظم آرماني اجتماعي باشد.

وي حركت نيروي انتظامي را رو به جلو خواند و گفت: دانشگاه علوم انتظامي هم مركز مهم تربيت نيروهايي است كه بايد الگوي پليس مردمي، پاك و خدمتگزار به ملت باشند و در اين مركز بايد درس عشق، پايبندي به اخلاق و آرمان ها، سوختن براي ساختن جامعه و درس عزت و اقتدار در برابر متجاوزان به حريم عمومي آموزش داده شود.

آقاي احمدي نژاد افزود: خوشبختانه فضاي دانشگاه، معنوي و سازنده است و از بزرگ ترين افتخارات نيروي انتظامي اين است كه تحت فرماندهي مقام ولايت و رهبري عزيز و فرزانه انقلاب است كه با هيچ چيز قابل معاوضه نيست و من مطمئنم نيروي انتظامي قدر فرصت خدمتگزاري پاك و صميمانه به مردم را مي داند.

رئيس جمهور ملت ايران را مقتدرترين و محبوب ترين ملت ها در جهان خواند و گفت: در مقابل اين ملت، چهرة بدخواهان و دشمنان اين ملت منفورترين است و آنان در انزواي كاملند.

وي قدرت ملت ايران را مبتني بر صلح، انسانيت و رفاه و امنيت برپاية خداپرستي و عدالت خواند و افزود: ملت ايران همچنان دشمن مستكبران، فاسدان، زورگويان و ظالمان و دوست صميمي ملت ها و پشتيبان محرومان است.

رئيس جمهور گفت: پيام ملت ايران پاسخ به نيازهاي بشري و راه اين ملت، راه صلاح و سعادت و پيشرفت است و امروز بدخواهان تلاش مي كنند با سوء استفاده از مراكز مديريت، سازمان هاي بين المللي خود را به عنوان اكثريت به دنيا معرفي كنند در حالي كه در اقليت محض قرار دارند.

احمدي نژاد تصريح كرد: ايستادگي ملت و رهبري عزيز انقلاب، شكست قطعي را به جبهة بدخواهان ملت ما تحميل كرده و آنها را در سراشيبي سقوط قرار داده است و دشمنان، امروز در عرصه هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي در بن بست كامل قرار دارند و به لحاظ نظامي نيز كه همواره پشتوانة‌ تجاوز آنها به حقوق ملت ها و اشغال كشورها بوده است در باتلاق فرو رفته اند.

وي اضافه كرد: به رغم خواست دشمنان بشر و تهديدها و فشارهاي آنان، امروز ملت ايران پيشاپيش ملت ها به سمت قله هاي پيشرفت در حركت است و اين امر حاصل مجاهدت امام راحل و خون پاك شهداي انقلاب اسلامي ازجمله نيروي انتظامي است.

در اين مراسم دانشجويان فارغ التحصيل، آيين سوگند برگزار كردند.

رئيس جمهور همچنين به نمايندة فارغ التحصيلان زن و مرد درجة ستواني و به نمايندة دانشجويان سال اول سردوشي اعطا كرد و شماري از استادان نمونة دانشگاه علوم انتظامي نيز از رئيس جمهور لوح سپاس و جايزه دريافت كردند.

آقاي احمدي نژاد به پاس خدمات سردار سرتيپ محمدرفيع رفيع نيا فرمانده دانشگاه علوم انتظامي لوح سپاس و جوايزي به وي اعطا كرد و مسئولان اين دانشگاه نيز به منظور قدرداني از همكاري محمدمهدي زاهدي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، لوح سپاسي به وي اعطا كردند.

اين گزارش حاكي است در دوره نوزدهم دانشگاه علوم انتظامي، هزار و دويست و هشتاد و دو نفر در سه مقطع كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد فارغ التحصيل شدند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن