تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دام شیطانی ۲ مرد شیشه ای برای پسر دانش آموز


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: دام شیطانی ۲ مرد شیشه ای برای پسر دانش آموز
[تصویر: 5931fa4548c259174c74f60d9a409479.jpg]


۲ مرد جوان در پی توهم ناشی از مصرف شیشه، پسری دانش آموز را ربوده و با انتقال به باغ متروكه ای در شهرستان شهریار، قصد آزار و اذیت او را داشتند كه در پی تجسس های پلیسی، یكی از متهمان دستگیر شد.
[تصویر: break.gif]

۲ مرد جوان در پی توهم ناشی از مصرف شیشه، پسری دانش آموز را ربوده و با انتقال به باغ متروكه ای در شهرستان شهریار، قصد آزار و اذیت او را داشتند كه در پی تجسس های پلیسی، یكی از متهمان دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، هفته گذشته مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهریار تماس گرفت و از نجات پسر ۱۶ ساله ای از دام آدم ربایان خبر داد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی عازم محل حادثه در باغ متروكه ای در جنوب شهریار شدند و به محض ورود مشاهده كردند پسر ۱۶ ساله ای بی هوش روی زمین افتاده و مرد جوانی كنار او ایستاده است. به این ترتیب پسر نوجوان به مركز درمانی و مرد جوان به مركز پلیس منتقل شد.





مرد غریبه از نجات پسر ربوده شده گفت

مرد جوان به پلیس گفت: هنگام بازگشت به خانه ام، صدای كمك خواهی و ضجه های پسری را از داخل باغ شنیدم و با نزدیك شدن به باغ متروكه، مشاهده كردم ۲ مرد در حالی كه چاقو به دست دارند، راه پسر نوجوان را سد كرده اند و او را كتك می زنند.

وی اضافه كرد: برای نجات پسر نوجوان وارد باغ شدم كه مردان شرور به من نیز حمله ور شدند كه با آنها درگیر شدم.

وی ادامه داد: در همین موقع یكی از آنها از من و همدستش فاصله گرفت و پسر نوجوان را آنقدر كتك زد كه او بی هوش شد. سپس هر دو مرا كتك زدند و با یك موتورسیكلت فرار كردند.

در پی اظهارات این مرد، پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تشكیل و تحقیقات آغاز شد.

ماموران در تحقیق از پسر نوجوان متوجه شدند او نزدیك مدرسه اش از سوی راكبان یك موتورسیكلت ربوده شده و متهمان با سرقت پول و گوشی تلفن همراهش، قصد آزار و اذیت وی را داشته اند كه توسط مردی غریبه نجات یافته است.

در پی این اظهارات، با چهره نگاری رایانه ای از ۲ مرد شرور، هر دو تحت تعقیب قرار گرفتند تا این كه ۲ روز پیش یكی از آنها در بوستانی، از سوی ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

متهم جوان در بازجویی های مقدماتی، ربودن پسر دانش آموز را انكار اما در مواجهه حضوری با شاكی، به جرم خود اعتراف كرد.





متهم: مصرف شیشه از من آدم ربا ساخت

او به پلیس گفت: من و دوستم از چند ماه پیش شیشه مصرف می كردیم و هزینه اعتیادمان نیز از راه دزدیدن اموال و پول های خانواده و اقواممان، تامین می شد.

متهم اضافه كرد: عصر روز حادثه پس از مصرف شیشه دچار توهم شده و تصمیم به ربودن دانش آموز پسری گرفتیم. ابتدا مقابل ۳ مدرسه پسرانه پرسه زدیم و دانش آموزان را زیر نظر گرفتیم؛ اما نقشه مان عملی نشد.

مرد شرور ادامه داد: تا این كه مقابل مدرسه دیگری، یك پسر نوجوان را دیدیم كه با تلفن همراه در حال مكالمه بود. پس از تعقیب، او را با تهدید چاقو ربودیم و با انتقال به باغ متروكه، اموالش را سرقت كردیم.

متهم افزود: قصد آزار و اذیت پسر نوجوان را داشتیم كه مرد غریبه ای برای كمك به او وارد باغ شد، او را نیز كتك زدیم و متواری شدیم. گوشی شاكی ـ پسر نوجوان ـ را هم فروختیم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از متهم در حالی ادامه دارد كه ماموران در جستجوی همدست فراری او هستند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن