تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820741046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از فردا صورت مي‌گيرد آغاز طرح نظارتي ماه مبارك رمضان در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: از فردا صورت مي‌گيرد آغاز طرح نظارتي ماه مبارك رمضان در سراسر كشور
طرح نظارتي ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس از فردا با شدت عمل هر چه بيشتر و با هدف تشديد برخورد با واحدهاي متخلف به صورت هماهنگ و عملياتي در سراسر كشور آغاز مي‌شود.
به گزارش گروه دريافت خبر «شبكه خبر دانشجو»، با توجه به اهميت ثبات نسبي قيمت ها و ممانعت از افزايش بي رويه و خودسرانه قيمت ها در آستانه ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس، طرح ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان از فردا با هدف تنظيم بازار و رصد كردن عملكرد واحدهاي توليدي، توزيعي و خدماتي در سه مقطع زماني تعريف شده اجرا مي شود.

بنا بر اين گزارش، مرحله مقدماتي اين طرح از اول شهريورماه شامل محورهاي عمومي طرح نظارتي از جمله تبليغات، اطلاع رساني و هماهنگي با مراجع مربوطه آغاز شده است؛ ضمن اينكه مرحله اجرايي اين طرح از دهم شهريورماه آغاز و تا دهم مهرماه ادامه مي يابد.

در اين راستا با توجه به راه اندازي مراكز بازرسي در مجامع امور صنفي، از ظرفيت بازرسي اصناف در سطوح عمده فروشي و خرده فروشي استفاده مي شود؛ از سوي ديگر با هدف حضور مشهود در سطح بازار، بازرسان جديد در كنار ساير بازرسان و پرسنل سازمان حمايت به كار گرفته مي شود.

همچنين در اين طرح، بازرسان سازمان هاي بازرگاني در سراسر كشور به صورت هماهنگ و منسجم با سازمان تعزيرات حكومتي در بخش كالايي بر نحوه عملكرد فروشگاه ها و واحدهاي اقتصادي عرضه كننده كالاهايي نظير لوازم التحرير، كيف و كفش، مانتو و همچنين فروشگاه هاي زنجيره اي، تعاوني هاي مصرف كاركنان، نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا و اقلامي نظير خرما، زولبيا و باميه، مواد لبني و پروتئيني، سهميه نذورات، لوازم التحرير و آموزشي و در بخش خدمات بر چگونگي فعاليت شركت هاي مسافربري، حمل و نقل درون شهري، اماكن تفريحي، فرهنگي، سياحتي و زيارتي، واحدهاي اقامتي، غذاخوري، رستوران هاي بين شهري، تعميرگاه هاي خودرو، آتيله عكاسي، خياطان و ... نظارت ويژه و مستمر خواهند اشت.

بر اساس اين گزارش، ستادهاي خبري جهت دريافت شكايت ها و گزارش هاي مردمي به صورت 24 ساعته در اختيار مردم هستند كه مي توانند موارد تخلف را از طريق تلفن 124 اطلاع دهند؛ ضمن اينكه براساس تدابير انديشيده شده زمان رسيدگي به شكايات هاي مردمي به حداقل ممكن كاهش يافته و مردم به ستادهاي خبري مستقر در مراكز عمده عرضه كالا و خدمات دسترسي سهل تري خواهند داشت.

خاطرنشان مي شود، هماهنگي با اعضاي هيئت هاي بدوي و تجديدنظر رسيدگي به تخلفات صنفي ادارات تعزيرات حكومتي صورت گرفته تا رسيدگي سريعي به پرونده هاي متشكله داشته باشند؛ همچنين در صورت امكان، رسيدگي به اين پرونده ها به صورت سيار و همزمان با تشكيل پرونده خواهد بود.

لازم به ذكر است، حضور مشهود بازرسان در مراكز عمده عرضه كالا و خدمات از قبيل نمايشگاه هاي مستقيم كالا، بازار مركز شهر، پايانه هاي حمل و نقل بين شهري و ميدان هاي ميوه و تربار توسط شهروندان قابل لمس خواهد بود./انتهاي پيام/
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن