تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز طرح نظارتي ماه مبارك رمضان از فردا در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز طرح نظارتي ماه مبارك رمضان از فردا در سراسر كشور
طرح نظارتي ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس در سال جاري با شدت عمل هرچه بيشتر و با هدف تشديد برخورد با واحدهاي متخلف از فردا به صورت هماهنگ و عملياتي در سراسر كشور آغاز مي شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران از كميته مشترك اطلاع رساني سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان و سازمان تعزيرات حكومتي، طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس از يكشنبه دهم شهريور ماه در سه مقطع زماني تعريف شده در حال اجراست.

بنابراين گزارش، نظر به اهميت ثبات نسبي قميت ها و ممانعت از افزايش بي رويه و خودسرانه قيمت ها در آستانه ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس، طرح ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان با هدف تنظيم بازار و رصد كردن عملكرد واحدهاي توليدي، توزيعي و خدماتي اجرا مي شود.

همچنين، مرحله مقدماتي اين طرح از اول شهريور ماه جاري شامل محورهاي عمومي طرح نظارتي از جمله تبليغات، اطلاع رساني و هماهنگي با مراجع ذي ربط آغاز شده ضمن اينكه مرحله اجرايي اين طرح از دهم شهريور ماه آغاز و تا دهم مهر ماه سال جاري ادامه مي يابد.

در اين راستا با توجه به راه اندازي مراكز بازرسي در مجامع امور صنفي، از ظرفيت بازرسي اصناف در سطوح عمده فورشي و خرده فروشي استفاده مي شود از سوي ديگر با هدف حضور مشهود در بازار، بازرسان جديد در كنار ساير بازرسان و پرسنل سازمان حمايت به كار گرفته مي شود.

گفتني است، در اين طرح بازرسان سازمان هاي بازرگاني در سراسر كشور به صورت هماهنگ و منسجم با سازمان تعزيرات حكومتي در بخش كالايي بر نحوه عملكرد و فروشگاه ها واحدهاي اقتصادي عرضه كننده كالاهايي نظير لوازم و تحرير، كيف و كفش، مانتو مدارس، فروشگاه هاي زنجيره اي، تعاوني هاي مصرف كاركنان، نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا و اقلام كالاهايي نظير خرما، زولبيا و باميه، مواد لبني و پروتئيني، سهميه نذورات و لوازم التحرير و آموزشي و در بخش خدمات بر چگونگي فعاليت شركت هاي مسافربري، حمل و نقل درون شهري، اماكن تفريحي، فرهنگي، سياحتي و زيارتي، واحدهاي اقامتي، غذاخوري، رستوران هاي بين شهري، تعميرگاه هاي خودرو، آتليه عكاسي، خياطان و ... نظارت ويژه و مستمر خواهند داشت./
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن