تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمامي خبرنگاران تحت پوشش سفر كارت ملي قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تمامي خبرنگاران تحت پوشش سفر كارت ملي قرار مي گيرند
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور گفت: تمامي خبرنگاران تحت پوشش سفر كارت ملي قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دكتر محمد شريف ملك زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل سازمان ميراث خراسان رضوي با بيان اين مطلب كه در استان خراسان رضوي و 29 استان ديگر كشور توانسته ايم 30هفته گردشگري را نام گذاري و برگزار نماييم، اظهار داشت: از دهم تا بيستم آبان ماه كه مصادف با ورود امام رضا(ع) به مشهد و استان خراسان رضوي است هفته گردشگري استان خراسان رضوي را خواهيم داشت.

وي گفت: تمام مديران استاني كه در اين موضوع دخيل هستند بايد تمام تمهيدات را بينديشند و در اين هفته تمامي تسهيلاتي را كه مي توانند ارائه دهند و به زائران و كساني كه وارد استان خراسان رضوي و مشهد مي شوند بدهند.

وي با بيان اين مطلب كه حدود 80 درصد مراكز اقامتي به دستگاههاي سفر كارت ملي مجهز شده اند افزود: بيش از 70 درصد كارمندان دستگاههاي دولتي كشور سفر كارت ملي را دريافت كرده اند و همچنين طبق دستور آقاي مشايي تمامي خبرنگاران تحت پوشش سفر كارت ملي قرار مي گيرند.

وي از دادن ويزاي الكترونيك در كشور خبر داد و اظهارداشت: يكي از بزرگترين كارهاي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگران كشور راه اندازي ويزاي الكترونيك در ايران و جهان است كه مراجعين و گردشگران خارجي مي توانند با مراجعه به سايت WWW.Evisa.ir ويزا جهت ورود به كشور را دريافت كنند.

وي با بيان اين مطلب كه اولين همايش بين المللي تور اپراتورها در آذرماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران برگزار كننده اجلاس وزراي گردشگران در سال 2010 و همچنين نايب رئيس مجمع جهاني سازمان جهاني جهانگردان به مدت دو سال انتخاب شده است.

وي در رابطه با طرح ساماندهي و شناسايي خانه هاي استيجاري كه در اختيار مردم قرار مي گيرند گفت: در مشهد حدود 15 پايگاه اطلاع رساني براي خانه هاي استيجاري وجود دارد كه مردم مي توانند با مراجعه به سازمان ميراث فرهنگي و پايگاههاي اطلاع رساني آدرس اين منازل را گرفته و از داشتن كيفيت و امنيت اين منازل مطمئن شوند.

ملك زاده از اجراي اولين طرح ستاد راهبردي كشور با(علايق گرشگر) در كشور خبرداد و بيان داشت: كتابچه اي با 500 علايق ويژه گردشگري چاپ و به حدود دو هزار و 200 آژانس مسافرتي ارسال شده كه شركتهاي مسافرتي با داشتن اين كتابچه مي توانند به سمت و سوي علايق مراجعين خود بروند.

وي در رابطه با تاثير سهميه بندي بنزين برروي سفره هاي مردم اظهار داشت: سهميه بندي بنزين هيچ گونه تاثيري روي سفر مردم نگذاشت بلكه باعث شد مردم براي رفتن به سفر برنامه ريزي كنند.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن