تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت كارت خريد اعتباري اثربخشي موقت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: عضو هيات مديره كارگري انجمن‌هاي صنفي كارگري:
پرداخت كارت خريد اعتباري اثربخشي موقت دارد



پرداخت كارت خريد اعتباري ‌٥/١ ميليون توماني اثربخشي موقت در معيشت كارگران دارد و با درنظرگيري خط فقر در كشور بايد براي كارگران تصميم‌گيري بهتري شود.

مجيد درويش ـ عضو هيات مديره كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري كشور ـ در گفت‌وگو با خبرنگار كار و اشتغال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره اشتغالزايي در استان مركزي اظهار كرد:‌ كمك به مجموعه‌هاي توليدي بزرگ، پرداخت وام با سود پايين و كمك‌هاي دولت به كارخانه‌ها از جمله مواردي است كه باعث اشتغالزايي در اين استان است.

وي ادامه داد: بيشتر مجموعه‌هاي توليدي و كارخانجات در استان مركزي همزمان با هدفمندسازي يارانه‌ها و گراني انرژي دچار مشكل شدند و به عبارتي بالا رفتن هزينه‌ها و قيمت انرژي قيمت نهايي توليد نيز بالا رفته است.

وي با بيان اين كه در اين شرايط براي از بين نرفتن اشتغال در كشور بايد از اين واحدها حمايت شود، گفت: تمام واحدهاي توليدي كوچك در كشور كه برنامه‌هاي اشتغالزايي دارند نيازمند حمايت‌هاي دولت هستند در غير اين صورت با از بين رفتن بسياري از كارخانه‌هاي بخش خصوصي مواجه مي‌شويم.

درويش درباره‌ بازنشستگي زودتر از موعد كارگران تصريح كرد: رسيدگي و اجراي بي مورد باعث ورود نيروي جوان به بازار كار شده و در واقع نوعي حمايت از كارگران است.

عضو هيات مديره كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري با تاكيد بر اين كه حمايت از صنايع در استان مركزي باعث روند صعودي اشتغالزايي مي‌شود، اظهار كرد: در اين استان بيشتر مشاغل سنتي در حال از بين رفتن است و عمده فعاليت‌ها نيز در خصوص صنايعي نظير پتروشيمي، واگن‌سازي و ... است.

وي افزود: در هيچ كدام از اين بخش‌ها با تعديل نيرو مواجه نشده‌ايم. ولي با عدم حمايت دولت مشكلات برخي از كارخانه‌هاي بخش خصوصي باعث واگذاري آن‌ها به خود دولت است.

درويش درباره اعطاي كارت خريد اعتباري يك ميليون و ‌٥٠٠ هزار توماني به كارگران گفت:‌ دولت بايد بر روي اصل موضوع معيشت كارگران يعني پايه حقوق آن ها كار كند. از نظر ما اعطاي كارت‌هاي اعتباري اثربخشي موقت دارد.

وي با بيان اين كه شوراي عالي كار و مجموعه‌هاي تصميم گيرنده بايد به حقوق كارگران رسيدگي كنند خاطر نشان كرد: براي بهبود وضعيت معيشت كارگران بايد دستمزد را متناسب با شرايط تدوين كرد واين قبيل فعاليت‌ها بحث‌هاي حاشيه‌اي با اثر بخشي كوتاه مدت است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن