تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816005819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پچ پچ


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: پچ پچ
بياييد مثل ايران بشويم!
شبكه «ان بي سي»(NBC) با پخش تبليغي با عنوان «ايران» كه استقلال ايالات متحده آمريكا در حوزه نفت را به چالش مي كشد، موافقت كرد. اين موافقت در پي اعتراض سفارش دهنده تبليغ حاصل شد. شركت «پيكنز»، سفارش دهنده اين تبليغ در بيانيه اي تاكيد كرد كه; تمامي تلويزيون هاي آمريكا به جز NBC اين تبليغ را پخش كرده و خواستار ارائه توضيح از سوي مديران NBC شد. در اين تبليغ 15ثانيه اي، «پيكنز» مي گويد: «اين را ببينيد! ايران در حال تغيير سوخت خودروهايش به گاز طبيعي است و ما اين كار را اينجا انجام نمي دهيم. آنها اين كار را براي استفاده كمتر از نفت و فروش آن به قيمت بشكه اي 120دلار انجام مي دهند. ما هم مي توانيم سوخت ماشين هايمان را به گاز طبيعي تبديل كنيم و از ارسال دلارهايمان به كشورهاي خارجي جلوگيري كنيم.» به نوشته فردانيوز: مسئولان شركت «پيكنز»، هدف از اين تبليغ را آموزش عمومي عنوان مي كنند. «پيكنز»، رئيس اين شركت ««پيكنز»، از ميلياردهاي معروف آمريكا است كه تحليل اقتصادي شبكه CNBC و شبكه اقتصادي NBC را نيز برعهده دارد.

پيامك هاي رجوي در ايران!
گفته مي شود كه به تازگي سازمان مجاهدين خلق (منافقين)، اقدام به فرستادن پيامك هايي به تلفن هاي همراه هموطنان ايراني كرده است. اين سازمان كه تاكنون از ترفندهاي گوناگون و فريبنده اي بويژه در خارج از كشور مانند برگزاري كنسرت موسيقي و برپايي جشن هاي مختلف، بدون ذكر نامي از خودشان و نيز از مجريان برنامه براي ناشناس ماندن و فريب ايرانيان خارج از كشور استفاده نموده بود، اكنون به ارسال پيامك هايي براي هموطنان داخل اقدام كرده است. به نوشته تابناك، در اين پيامك ها بجاي شماره ارسال كننده پيامك، در بخش فرستنده نام مسعود رجوي جايگزين شده كه احتمال مي رود اين اقدام از داخل كشورهاي همسايه انجام گرفته باشد. اين پيامك يك سطري كه به زبان انگليسي نوشته شده، مردم ايران را دعوت به آزادي كرده است!

33 سال حبس براي دانشجوي ايراني مقيم آمريكا
يك دانشجوي سابق دانشگاه كاروليناي شمالي، چند روز پيش بخاطر راندن با اتومبيل به داخل جمعي در محوطه دانشگاه كه تلاشي براي انتقامجويي از مرگ مسلمانان در ساير كشورها توصيف كرد، حداكثر 33 سال به حبس محكوم شده است. «محمد طاهري آذر» كه متولد ايران اما شهروند آمريكا است پيشتر در ماه جاري در برابر 9 مورد اتهام تلاش براي قتل در حمله ماه مارس 2006 اقرار به گناه كرده بود. در آن حمله يك نفر از ناحيه سر جراحت برداشت و چندين نفر به دليل پرش از مسير راندن اتومبيل زخم هاي سطحي برداشتند اما هيچ كس بستري نشد. به نوشته بي بي سي; «طاهري آذر» به بازجويان گفته بود كه قصد داشته مرگ يا قتل مسلمانان در سراسر جهان را تلافي كند. گفته مي شود، او كه اكنون 25سال دارد متولد ايران بوده اما تابعيت آمريكا را پذيرفته است.

آيا «علي آبادي» عذرخواهي مي كند؟
گفته مي شود «محمد علي آبادي» قصد دارد تا با يك عذرخواهي فاجعه شكست كاروان ورزشي ايران را در المپيك «پكن» تمام شده اعلام كند. در حاليكه چندي پيش رسانه ها از توافق پنهان فدراسيون ها در جلسه مشترك با رئيس سازمان تربيت بدني براي حمايت از يكديگر در قبال ضعف هاي كاروان ورزشي ايران در المپيك خبر داده بودند اما يك پايگاه خبري از تصميم «علي آبادي» براي براي عذرخواهي از مردم خبر داد. بنابراين گزارش اين پايگاه خبري زمان اين كار را از سوي «علي آبادي»، امروز اعلام كرده و نوشته: «رئيس سازمان تربيت بدني و مسئولان كميته ملي المپيك در چند روز گذشته تحت فشارهاي سنگين افكار عمومي به دليل عملكرد نامطلوب ورزشكاران ايران در المپيك قرار دارند.» اين در حاليست كه شنيده مي شود «قراخوانلو»، رئيس كميته ملي المپيك كه بعنوان مقصر ديگر اين ناكامي بزرگ ورزشي شناخته مي شود در نشست خود با رئيس ورزش كه چند ساعت بطول انجاميده، زير بار قبول ضعف ها و عذرخواهي از مردم نرفته و مسئوليت اين شكست ها را متوجه فدراسيون ها و ورزشكاران ساخته است. به نوشته فردانيوز، در اين خصوص پيش بيني شده «علي آبادي» در جلسه تقدير از ورزشكاران دست به افشاگري هايي نيز درباره مقصر اصلي ناكامي المپيك از ديدگاه خودش بزند. گفتني است، «احسان حدادي» از ورزشكاران اعزامي ايران براي در رشته دو و ميداني المپيك در نقل قولي جالب از نحوه اعزام خود به المپيك مي گويد: «به دليل مصدوميت گفتم كه نمي روم. اما رضا قراخانلو (رئيس كميته ملي المپيك) و محمد علي آبادي (رئيس سازمان تربيت بدني) سر تمرين آمده بودند. همان موقع به آقاي قراخانلو گفتم كه وضعيت دستم خوب نيست و نمي توانم پرتاب كنم و بهتر است كه من به المپيك نروم اما قراخانلو جدي نگرفت و گفت 6 پرتاب است كه ان شا»ا... جمعش مي كني!»

تحركات مشكوك سفارت انگليس
سفارت انگليس در پي كسب اطلاعاتي درباره مسايل اقتصادي ايران است. آريانيوز در بخش خبرهاي ويژه خود ضمن اعلام اين خبر مي نويسد: در محافل سياسي شنيده شده كه در سفارت انگليس افراد رسانه اي، تجار، بازاري ها و نيز افرادي از فراكسيون هاي مجلس رفت و آمد دارند و از اين طريق انگليسي ها اطلاعاتي را درباره مسايل اقتصادي بدست مي آورند. همچنين بنا براين گزارش، اين سفارت جلساتي هم با برخي از اقتصاددانان داشته است.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن