تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله صافي گلپايگاني: روحانيت مسئول حفظ ديانت مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: آيت‌الله صافي گلپايگاني: روحانيت مسئول حفظ ديانت مردم هستند
آيت‌الله صافي‌گلپايگاني با اشاره به اينكه تبليغ واجب كفايي است و روحانيت مسئول حفظ ديانت مردم هستند، گفت: چنانچه جايي از اين كشور خالي از مبلغ باشد همه علما، طلاب و حوزه ها مسئولند؛ زيرا اگر شخصي گمراه شود روز قيامت از همه سوال خواهد شد.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از مركز خبر حوزه علميه قم، آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار جمعي از مبلغان اعزامي به مناطق محروم در ماه رمضان اظهار داشت: مسئله تعظيم شعائرالله، اظهار وجود و موجوديت ولايت اميرالمومنين(ع) است، بنابراين ثواب كار مبلغان بيشتر از عمره است.

وي افزود: وفاداري مبلغان به دين، شرع و حضرت ولي عصر(عج) كه زحمات و مشقات را تحمل مي‌كنند، بسيار ارزشمند و باعث افتخار تشيع است.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: برنامه هاي ديني ما تعظيم شعائر و تجليل از آن و دعوت به حق و نصرت اسلام است و ما بايد در همه حال اين مسئله را در نظر داشته باشيم.

آيت الله صافي گلپايگاني با تاكيد بر اينكه ما بايد به تكاليف اسلامي خود اهميت بدهيم، گفت: نبايد نيازهاي مادي مانع انجام تكاليف ديني شود.

وي افزود: در گذشته علما بدون اينكه كسي كفيل خرج آنان باشد براي انجام تكاليف اسلامي خود به دورترين و محرومترين نقاط هجرت مي‌كردند.

اين مرجع تقليد فرقه‌هاي باطل را در كمال ضعف فكري و سرمايه علمي دانست و تصريح كرد: غفلت مردم و كوتاهي علما در انجام وظايف و موضع گيري ها باعث شده تا بهايي ها مشغول تبليغ باشند و هر جايي را خالي از روحاني ببينند مشغول فساد ‌شوند.

آيت الله صافي گلپايگاني گفت: بايد برنامه هاي مبلغان بر اساس خلوص نيت و براي خدا و احياي امر اهل بيت(ع) و دفاع از دين باشد.

وي اظهار داشت: مبلغان بايد نقاط ضعف‌ احتمالي دين و يا مذهب را در هر منطقه بررسي كرده و تمام توان و فعاليت خود را براي برطرف كردن آن به كار گيرند./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن