تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار متفرقه بخش موسیقی


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: نشست "پایگاههای مجازی موسیقی "در خبرگزاری مهر برگزار می شود


نشست "پایگاههای مجازی موسیقی کلاسیک ایران " (وبلاگ و سایت ) با حضور وبلاگ نویسان موسیقی و برخی از هنرمندان روز یکشنبه 25 اسفند ماه ساعت 16 در خبرگزاری مهر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست ویژگی های وبلاگ و تفاوت آن با سایت ، تاثیر و نقش وبلاگ در اطلاع رسانی هنر موسیقی، طرح برگزاری و اطلاع رسانی وبلاگ های برتر در عرصه موسیقی و همچنین ویژگی های وبلاگ های ایده آل مورد بررسی قرارخواهد گرفت.
نشست "پایگاههای مجازی هنر موسیقی "(وبلاگ و سایت) با حضور وبلاگ نویسان و برخی از هنرمندان ساعت 16 روز یکشنبه 25 اسفندماه در سالن اجتماعات خبرگزاری مهربرگزار می شود.
با تشکر فریبا

کنسرت گروه "شاهو" لغو شد


کنسرت گروه موسیقی شاهو به سرپرستی حامد صغیری که قرار بود پنج‌شنبه 22 اسفند در تالار وحدت اجرا شود لغو شد.
نوازنده کمانچه گروه موسیقی شاهو با اعلام این خبر درگفتگو با خبرنگار مهر،گفت : علت لغو این کنسرت ناهماهنگی مسئولان تالاردر تنظیم وقت اجرای تئاتر"شکار روباه" علی رفیعی و کنسرت گروه موسیقی "شاهو" بوده است.
امین موسوی در ادامه خاطرنشان کرد : ساعت اجرای تئاتر "شکارروباه" در قرار داد ساعت 17:30 تا 20:30 دقیقه ذکر شده است اما عملا این اتفاق نیفتاده و ساعت اجرا از 18 الی 21 است و همین مسئله فرصت اجرا را از ما گرفت چراکه برای تنظیم کردن صدای سالن حداقل یک ساعت قبل از اجرا زمان لازم داریم .
وی با اشاره به اینکه اجرای گروه به آبان ماه سال آینده موکول شده است افزود : گروه شاهوهزینه هایی برای چاپ پوستر و بروشور صرف کرده ولی متاسفانه کسی پاسخگوی خسارات ما نیست.
با تشکر فریبا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن