تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804282132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
نشست اضطراري هيات مديره پرسپوليس
با حضور قطبي

نشست اضطراري هيات مديره ي باشگاه پرسپوليس عصر ديروز (دوشنبه) در محل باشگاه تشكيل شد.
به گزارش ايسنا، پس از اظهارات انتقادآميز افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار اين تيم مقابل ذوب آهن اصفهان، هيات مديره باشگاه پرسپوليس اقدام به تشكيل جلسه اي اضطراري كرد.
در اين جلسه درباره موضوعات مالي، دستمزدهاي بازيكنان و دستياران «قطبي» و هم چنين ساير مسايل تيم فوتبال بحث و تبادل نظر شد. مصطفوي گفت: مشكلي در خصوص قرارداد و پرداخت دستمزد قطبي وجود ندارد و او مسائلي را در خصوص حقوق دستيارانش مطرح كرده است كه صحت دارد و بزودي مشكلات برطرف خواهد شد.

پژمان نوري بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس:
حرف از اشتباهات داوري فايده اي ندارد!

پژمان نوري بازيكن خط مياني تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اشتباهات داوري در بازي با ذوب آهن گفت: هر چقدر از اشتباهات داوري بگوييم، فايده اي ندارد.
وي درباره تساوي تيمش مقابل تيم ذوب آهن افزود: ما در نيمه اول خوب بازي كرديم و حتي دو گل زيبا را هم به ثمر رسانديم اما نمي دانم چرا پرسپوليس حتما بايد يك گل دريافت كند تا بيدار شود؟
وي اضافه كرد: تيم ما در نيمه دوم تاحدودي متزلزل ظاهر شد كه سوت هاي اشتباه داور جريان رواني كار را تغيير داد و متاسفانه نتوانستيم پيروزي و نتيجه بدست آمده را حفظ كنيم. معتقدم پرسپوليس تيمي است كه مي تواند در طول ده دقيقه بازي باخته را با برد عوض كند اما در اين بازي مسايل ديگري در بدست آمدن اين نتيجه موثر بود.
نوري درباره داوري اين بازي تاكيد كرد: داوري در اين بازي هم به مانند بازي قبل برابر تيم ملوان، اشتباه داشت; اما فكر مي كنم هر چقدر از اين اشتباهات سخن بگوييم، فايده اي ندارد. ما در بازي با ملوان نسبت به پنالتي اشتباهي كه داور به ضرر ما سوت زد، بيشترين اعتراضات را داشتيم اما فايده اي نداشت و ديديد كه در اين بازي هم داور يك پنالتي را به نفع ما نگرفت. در مجموع معتقدم بايد فكر اينجا را هم مي كرديم و طوري بازي ظاهر مي شديم كه اين اشتباهات نتوانند در پيروزي ما خللي وارد كند.

نخستين عنوان مورينيو در ايتاليا
اينتر قهرمان سوپر جام ايتاليا شد
تيم اينتر با پيروزي برابر رم سوپر جام ايتاليا را از آن خود كرد، در اين ديدار ابتدا تيم اينتر با تك گل دقيقه مونتاري از حريف خود پيشي گرفت. سپس دنيله دروسي در نيمه دوم كار را به تساوي يك بر يك كشاند.
در دقيقه 84 ماريو بالوتلي گل دوم اينتري ها را به ثمر رساند اما تيم رم كه به طور معمول در چنين مواقعي نا اميد نمي شود توسط "ووچينيچ" در دقيقه ي 89 بازهم اميدهاي رم را زنده كرد.
در وقت هاي اضافه نيز هيچيك از دو تيم به گل دست نيافتند و به اين ترتيب پس از 120 دقيقه تلاش نتيجه 2-2 مساوي بود. كار به ضربه هاي پنالتي كشيده شد كه در اين هنگام تيم اينتر با نتيجه ي 6 بر 5 رم را مغلوب كرد.
در ضربه هاي پنالتي و در پنج پنالتي نخست ابتدا هريك از دوتيم چهار پنالتي خود را گل كردند و دو پنالتي را هم از دست دادند. پس از آن "خوان" پنالتي خود را براي رم از دست داد و سپس "خاوير زانتي" كاپيتان اينتر با پنالتي كه وارد دروازه رم كرد پيروزي 6 بر 5 در ضربه هاي پنالتي را براي تيم خود رقم زد.
به اين ترتيب مورينيو سرمربي پرتغالي اينتر نخستين عنوان خود را به همراه تيم ايتاليايي بدست آورد. پس از اين بازي مورينيو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما شايسته ي پيروزي بوديم.
مورينيو در ادامه گفت: تيم ما 45 دقيقه ي نخست را فوق العاده بازي كرد. اما، رم هم خوب كار كرد. اين بازي پاسخي بود براي آنهايي كه مي گفتند فوتبال خوب در ايتاليا وجود ندارد. چهار گل در اين بازي به ثمر رسيد و اگر تيم ها مثل ما و رم بازي كنند، هر چيزي ممكن است.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اين نخستين جامي است كه به همراه اينتر بدست آورده ام; اما، نبايد فراموش كرد كه اين جام هم چنين حاصل تلاش سرمربي پيشين اينتر نيز است.

حضور در المپيك،
براي كسب مدال ،يا براي استراحت

مريم آذر مهرمربي تيم ملي تكواندو بانوان ايران در خصوص عملكرد سارا خوش جمال فكري در بازيهاي المپيك 2008 پكن گفت: خوش جمال بسيار عالي كار كرد و برخلاف گفته عده اي، براي كسب مدال به چين رفته بوديم نه براي استراحت.
وي در گفت و گو با ايرنا افزود: خوش جمال فكري تمام دستورات تاكتيكي ما را اجرا كرد ولي متاسفانه به حريف بسيار آماده اي خورد و با وجود تلاش زياد حريف او نشد.
وي اضافه كرد: خوش جمال از لحاظ فيزيكي آماده اين مسابقات شده بود اما حريف چين تايپه او از قد و قامت بالاي خودش استقاده كرد و موفق به شكست نماينده كشورمان شد.
وي ادامه داد: از عملكرد خوش جمال رضايت كامل داريم چرا كه اگر او ضعيف كار مي كرد هيچ وقت نمي توانست حريف چيني خود را آزار دهد و بازي را به راند طلايي بكشد.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران:
هنوز هم قول قهرماني مي دهم

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران پس از شكست يك بر صفر تيمش برابر مس كرمان، دقت نكردن در زدن ضربه هاي آخر را علت شكست تيمش خواند و گفت : بازي بسيار خوبي بود و دو تيم فوتبال خوب و جوانمردانه اي را بازي كردند. ما در ضربه هاي آخر كم دقت هستيم در حالي كه توپ ها به سادگي وارد دروازه ما مي شود. وي درباره قول قهرماني اش به هواداران استقلال با توجه به چهار امتياز به دست آمده در چهار ديدار گذشته اين تيم گفت: هنوز بازي هاي بسياري باقي مانده است و ما مي توانيم امتيازهاي زيادي را به دست بياوريم. به هوداران صددرصد قول قهرماني مي دهم. آنها مطمئن باشند.

فردين معصومي:
مي خواستم با مدال المپيك پكن خداحافظي كنم
فردين معصومي كشتي گير وزن 120 كيلوگرم ايران در رقابت هاي المپيك پكن پس از بازگشت از اين رقابت ها و در حالي كه با چشماني اشك بار به ايسنا گفت: تمام تلاش خود را انجام دادم اما، قسمت نبود در المپيك مدال بگيرم.
وي افزود: خدا مي داند كه تمام تلاش خود را انجام دادم و با هر زحمتي بود براي كسب مدال تلاش كردم. به هيچ عنوان كم فروشي نكردم و از جان مايه گذاشتم. با اين حال قسمت نبود و خدا نخواست كه مدال كسب كنم. وي اضافه كرد: در مسابقه با كشتي گير آمريكايي بسيار سرحال بودم، در يك ساعت سه بار كشتي گرفتم اما نمي دانم چه شد كه در يك قدمي مدال شكست خوردم. معصومي درباره كشتي رده بندي خود نيز گفت: من اين حريف را پيش از اين در سخت ترين شرايط شكست داده بودم اما نمي دانم چرا در اين مسابقه اشتباه كردم و مقابل او شكست خوردم. در هر صورت تمام تلاشم را انجام دادم تا محبت هاي مردم را جبران كنم اما نتوانستم. معصومي ادامه داد: مي خواستم در المپيك پكن مدال بگيرم و از دنياي قهرماني خداحافظي كنم اما، به اين آرزو نرسيدم و شرمنده مردم ايران شدم.

سخنگو و عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس:
داوري ايران مرده است

سخنگو و عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با انتقاد از عملكرد داوران فوتبال كشورمان، داوري فوتبال ايران را مرده و از دست رفته خواند. به گزارش مهر، مجيد فرخزادي در پايان ديدار پرسپوليس - ذوب آهن كه با نتيجه تساوي 2 بر2 به اتمام رسيد با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه داوران پنالتي هاي ما را نمي گيرند و عليه پرسپوليس قضاوت مي كنند. اگر هم اعتراض كنيم تماشاگران را محروم مي كنند. تماشاگر با اين زحمت به ورزشگاه مي آيد و دست آخر بايد به سرش بكوبيم كه حرفي نزده و ساكت محل برگزاري مسابقه را ترك كند. وي در ادامه با انتقاد از عملكرد داوران گفت: داوري فوتبال ما مرده است و خدا آن را بيامرزد.

علي آبادي در كميسيون فرهنگي مجلس

جواد آرين منش نايب رييس كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه از رييس سازمان تربيت بدني براي حضور در كميسيون دعوت به عمل آمده است،گفت: در صورت حضور محمد علي آبادي مسايل اخير ورزش كشور مورد بحث و تبادل نظر قرار مي گيرد.
وي در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا، اظهار داشت: از آغاز به كار مجلس هشتم، كميسيون فرهنگي از مديران بخش هاي فرهنگي كشور دعوت كرده است تا ضمن حضور در كميسيون براي معارفه با نمايندگان، گزارشي از عملكرد دستگاه متبوع خود را ارايه دهند.
نماينده مردم مشهد در مجلس تاكيد كرد: بر همين اساس از علي آبادي، معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني نيز دعوت شده است تا عملكردي از بخش ورزش كشور را به نمايندگان ارايه كند.
وي افزود: در صورتي كه علي آبادي هفته آينده به اين دعوت پاسخ داده و در كميسيون حضور يابد، درباره عملكرد تيم هاي اعزامي به المپيك نيز بحث صورت مي گيرد.

تاكيد رئيس جمهوري چين:
بازي هاي پارالمپيك هم سطح المپيك برگزار مي شود

هو جين تائورئيس جمهوري چين گفت: همانگونه كه چين متعهد شده است، بازي هاي پارالمپيك را همسطح مسابقات المپيك برگزار خواهد كرد.
وي افزود: بازي هاي المپيك پكن روحيه "صلح،دوستي و همبستگي" در مسابقات المپيك را مجسم كرد و رويدادي بين المللي است كه در آن مردم دنيا رقابت هاي ورزشي و تبادلات فرهنگي را مشاهده كردند. وي گفت: برگزاري اين بازي ها در پكن براي توسعه امور ورزشي چين، تبادلات ما با خانواده جهاني المپيك و آشنايي و دوستي مردم چين با مردم جهان، مساعد خواهد بود.
رئيس جمهوري چين افزود: موفقيت بازي هاي المپيك پكن نتيجه تشريك مساعي مردم چين با مردم دنيا است و اين افتخار مديون خانواده برزگ المپيك، ورزشكاران حاضر در رقابت ها، داوطلبان كشورهاي مختلف، و دوستاني كه با نحوهاي مختلفي در اين بازي ها حضور پيدا كرده اند، است.
هو جين تائو گفت: بازي هاي پارالمپيك را در سطح بالا ميزباني خواهيم كرد تا سهم بيشتري در توسعه المپيك بين المللي داشته باشيم.
وي تصريح كرد: عقيده دارم با تشريك مساعي جهانيان، روحيه المپيك بار ديگر به عمل در خواهد آمد. آينده بشر نيز زيباتر خواهد بود. بگذاريد پس از 4 سال در لندن دوباره دور هم جمع شويم.

نظر رييس سازمان تربيت بدني،
مدال آوران پارالمپيك پكن پاي سكو نيز جايزه نقدي مي گيرند

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني به رييس فدراسيون جانبازان و معلولان اعلام كرد كه به مدال آوران ورزش ايران در بازيهاي پارالمپيك پكن علاوه بر جوايز تعيين شده قبلي، مبالغ 30 ،20 و 10 ميليون ريال نيز پاي سكو به آنان اهدا شود.
در نامه ي محمد علي آبادي به محمود خسروي وفا آمده است : با عنايت به در پيش بودن بازيهاي پارالمپيك پكن و با ارزوي دعاي خير براي كاروان اعزامي ايران اسلامي، به آگاهي ورزشكاران شركت كننده رسانده شود كه علاوه بر جوايز تعيين شده قبلي به هريك از ورزشكاران كه در مسابقات پارالمپيك پكن موفق به كسب مدال طلا شوند مبلغ 30 ميليون ريال ، مدال نقره 20 ميليون ريال و مدال برنز مبلغ 10 ميليون ريال در پاي سكو اهدا خواهد شد. اميد است كه ورزشكاران غيور جانباز و معلول با حداكثر توانايي در مسابقات پارالمپيك شركت كرده و موفق به دريافت مدال هاي زرين شوند.

رحمت اله غفوريان درگذشت

استاد رحمت اله غفوريان سر مربي سرشناس و بزرگ كشتي آزاد كشورمان در دهه 50 و 60 ميلادي به ديار باقي شتافت. به گزارش فدراسيون كشتي; استاد رحمت اله غفوريان سر مربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان كشورمان و مربي كشتي گيران سرشناسي همچون محمدعلي صنعتكاران به ديار باقي شتافت. براساس اين گزارش مراسم تشييع پيكر استاد غفوريان امروز ساعت 9 صبح از ورزشگاه شهيد شيرودي تهران انجام خواهد شد. بخش ورزشي روزنامه آفرينش درگذشت اين مربي بزرگ و نامي را به جامعه كشتي و خانواده آن مرحوم تسليت گفته و براي آن مرد بزرگ از درگاه خداوند متعال آرزوي غفران الهي دارد.

يك عضو فراكسيون ورزش مجلس :
مديران ورزش پاسخ دهندعلت اعزام يك لشگر مصدوم وبي انگيزه به المپيك چه بود؟

علي عزتي عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايسنا درارزيابي از ناكامي كاروان ورزشي ايران در المپيك پكن گفت : نظر ما درخصوص نتايج ضعيف كاروان ورزشي ايران در المپيك پكن مخالف نظر علي آبادي است كه اين نتايج را براي ورزش كشور ناكامي ندانسته است.
وي افزود: علي رغم اين كه در المپيك هاي گذشته روند رو به رشدي داشتيم، متاسفانه در المپيك پكن به دليل ضعف مشهود مديريت كشور و در واقع مديريت غيرورزشي و نامرتبط بودن مديران كشور با ورزش، انصافا نتيجه نااميد كننده اي گرفتيم كه دل هر ايراني را به درد آورد.
نماينده مردم دهلران درخانه ملت افزود: اي كاش مديران ورزش يعني شخص علي آبادي و دوستانشان توضيح مي دادند علت اعزام يك لشگر مصدوم و بي انگيزه از ورزشكاران دراين دوره المپيك چه بود؟ از هركدام از كساني كه در رشته هاي مختلف نتوانستند افتخاري كسب كنند بپرسيد همه اذعان دارند كه مصدوم بوده اند، بنابراين اين سوال پيش مي آيد كه اگر ورزشكاران مصدوم بودند چرا به المپيك اعزام شدند؟
عزتي اظهارداشت: البته شايد قدرت تشخيص مصدوم بودن ورزشكاران به دليل اين كه دوستان ما از ورزش سردر نمي آورند تاحدودي مشكل بوده است، اما وقتي مديران ناآشنا را در مسووليت هاي ورزشي به كار مي گيرند، نتيجه اي بهتر از اين نمي گيريم. وي هم چنين تصريح كرد:مجلس بعد از پايان تعطيلات قطعا اين مساله را مورد بررسي جدي قرار خواهد داد. نماينده مردم دهلران در مجلس گفت: بايد از اين تجربه تلخ المپيك پكن نتيجه مثبت بگيريم . در المپيك هاي گذشته هم بعد از كسب نتايج ضعيف دورهم نشستيم و علت و عوامل را مورد بررسي قرار داديم و بعد آن را تا المپيك بعدي رها كرده ايم. وي در پايان گفت: بهتر بود اگر تيم هاي ما مشكل داشتند، افراد را به المپيك نمي فرستاديم و اين نفرستادن بهتر از آبروريزي بود كه براي ايران به دست آمد. اگر قرار است كاري انجام شود قبل از اعزام تيم ها بايد انجام شود. اين كه بعد از اعزام تيم ها و ناكامي براي آرام كردن اذهان عمومي درصدد عزل يكي دو نفر باشند و بعد قضيه طبق معمول به فراموشي سپرده شود، به درد نمي خورد.

ليگ برتر دوچرخه سواري
دانشگاه آزاد اسلامي قهرمان پيست شد

دومين مرحله از مسابقات ليگ برتر دوچرخه سواري در قسمت پيست با قهرماني دانشگاه آزاد اسلامي به پايان رسيد.
گفتني است كه دومين مرحله از مسابقات ليگ برتر دوچرخه سواري در بخش پيست با برگزاري رشته يك كيلومتر سرعت در پيست دوچرخه سواري مجموعه ورزشي آزادي پيگيري شدو در پايان محمود پراش با زمان يك دقيقه و 5 ثانيه و 27 صدم ثانيه در سكوي نخست ايستاد و ركوردي جديد ثبت كرد.
ركورد قبلي اين ماده با زمان يك دقيقه و 5 ثانيه و 64 صدم ثانيه در اختيار خودش بود كه توانست 37 صدم ثانيه بهبود بخشد.
عليرضا احمدي از تيم پيكان تهران با زمان يك دقيقه و 7 ثانيه و 27 صدم ثانيه در سكوي دوم ايستاد.
محمد پراش دوچرخه سوار تيم دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران با زمان يك دقيقه و 7 ثانيه و 91 صدم ثانيه سوم شد.
در رشته دور امتيازي سيد مصطفي سيدرضايي از تيم شهرداري مهريز يزد با 100 امتياز قهرمان شد. مهدي سهرابي از مس كرمان با 85 امتياز در جاي دوم ايستاد. حامد جنت از پتروشيمي تبريز با 75 امتياز سوم شد.
در مجموع رده بندي تيم نيز تيم دانشگاه آزاد اسلامي درصدرقرار گرفت.
در اين مسابقات تيمهاي دانشگاه آزاد اسلامي كرج ، پيكان تهران ، پتروشيمي تبريز ، مس كرمان ، نيروي زميني ارتش ، دانشگاه آزاد گرگان ، شهرداري مهريز يزد ، شهركهاي صنعتي خوزستان ، سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران ، مس نوين ، هيات ايلام ، ، هيات همدان و شهركهاي صنعتي زاهدان حضور دارند .

براي حضور در مسابقات جهاني;
رقابت هاي انتخابي تيم ملي پينگ پنگ مردان

مسابقات انتخابي تيم ملي پينگ پنگ مردان كشورمان به منظور شركت در پيكارهاي جهاني اين رشته طي روزهاي 7 و 8 شهريورماه برگزار خواهد شد.
گفتني است كه مسابقات جهاني پينك پنگ در بخش انفرادي و دوبل ارديبهشت ماه سال آينده درژاپن برگزار مي شود. 16 پينگ پنگ باز برتر كشورمان از 7 شهريورماه ديدارهاي انتخابي خود را براي حضور دراردوي تيم ملي جهت اعزام به ژاپن آغاز مي كنند.
نفرات برتر اين مسابقات تا زمان آغاز رقابت هاي جهاني در قالب تيم ملي تمرينات خود را ادامه مي دهند و از بين آنها بهترين ها براي سفر به يوكوهاما معرفي مي شوند.
مسابقات جهاني پينگ پنگ در سال هاي فرد به صورت انفرادي و دوبل برگزار مي شود و در سال هاي زوج هم در بخش تيمي برگزار مي شود.

رقابتهاي آمادگي جسماني قهرماني و انتخابي ارتش
نيروي زميني قهرمان شد

سازمان تربيت بدني ارتش در ادامه رقابتهاي قهرماني و انتخابي ارتش جمهوري اسلامي ايران در قسمت مردان اقدام به برگزاري مسابقلت آمادگي جسماني نمود .
به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران (تربيت بدني) در اين دوره از مسابقات كه با حضور 100 ورزشكار در قالب 8 تيم از نيرو هاي سه گانه و يگانهاي تابعه ارتش و در دو رده زير 35 سال و بالاي 35 سال به ميزباني دانشگاه علوم و فنون فارابي برگزار شد .
ورزشكاران در 6 ماده بافيكس ، انعطاف پذيري ، دراز نشست ، دو سرعتي 100 متر ، دو استقامتي 2400 متر ، و پرش از ارتفاع با هم به رقابت پرداختند كه در پايان تيم نيروي زميني در مجموع رده هاي سني مختلف فاتح اين مسابقات شد و تيم هاي سازمان حفاظت اطلاعات ارتش و نيروي هوايي به ترتيب عناوين دوم و سوم را بدست آوردند .
گفتني است در مراسم اختتاميه اين قابت ها كه با حضور امير سرتيپ 2 مجد ارا رياست سازمان تربيت بدني ارتش و سرهنگ رضا كرمي رياست دانشگاه فارابي و جمعي ديگر از مسئولين ورزشي ارتش برگزار گرديد از تيم ها و نفرات برتر با اهدا لوح و جوايز تقدير به عمل آمد .
اسامي نفرات برتر رده سني زير 35 سال : استوار دوم محمود برا پور ، ستوان دوم بهروز خسروي ، استوار يكم مهدي صبوري .
اسامي نفرات برتر رده سني بالاي 35 سال : سروان منوچهر عزيزي ، ستوان دوم حجت ا... چراغي ، ستوان دوم حسن مهر انگيز .

سردار همداني جانشين فرماندهي نيروي مقاومت بسيج :
بسيج آغاز گر تحول در ورزش مي شود

همايش يك روزه مديران و مربيان پايگاه هاي استعداد يابي و قهرماني بسيج با حضور مسئولان پايگاه استعداد يابي كشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني و ورزش نيروي مقاومت بسيج، سردار حسين همداني ،جانشين فرماندهي نيروي مقاومت بسيج در اين همايش گفت:مسئولان ورزش نتوانستند انتظارات مردم را برآورده كنند،اگر اين ناكامي به درستي آسيب شناسي نشود و همديگر را متهم كنيم مطمئنا علل ناكامي ها شناسايي نمي شود و به ريشه يابي درست نخواهد رسيد.
وي با اشاره به جايگاه ورزش در سند چشم انداز بيست ساله نظام ياد آور شد:بايد آينده ورزش را ترسيم كنيم و اطلاعات صحيح را براي توسعه و پيشرفت در اختيار گيريم و از فرصت ها نهايت استفاده را ببريم. سردار همداني تاكيد كرد:سرمايه اصلي ورزش كشور براي دسترسي به قله هاي قهرماني مردم هستند كه در اين ميان جوانان با نشاط و پرشور مي توانند كشور را به هدف برسانند تا بسيج آغازگر تحول در ورزش شود.
سردار سيد محمد حاج آقامير مسئول سازمان تربيت بدني و ورزش بسيج در بخش ديگري از همايش گفت: پايگاه هاي قهرماني زير ساخت بسيج ورزش است و بايد با هدف گذاري درست در مسير صحيح حركت كنيم. وي افزود : نخبگان ورزش بسيج بايد در سطح استان ها شناسايي شوند اما به دليل نگاه نتيجه گرا، زمان براي سرمايه گزاري داده نمي شود.

مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد خوزستان:
مي بازيم ، چون در دوران آماده سازي هستيم

مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد خوزستان پس از شكست تيمش مقابل ملوان گفت: آنچه باعث برتري تيم ملوان انزلي مقابل ما شد اين بود كه آنها آمادگي بدني بهتري نسبت به ما داشتند و بازي هرچقدر رو به پايان مي رفت اين موضوع بيشتر نمايان مي شد.
وي افزود: ما هنوز در دوره آماده سازي هستيم و به نظر من اين شكست قابل پيش بيني بود. در اين بازي خط مدافعان ما خوب عمل كرد، فقط كمي در توپ هاي بلند ارسالي تيم حريف مشكل داشتيم. وي اضافه كرد: من از بازيكنانم راضي هستم، چرا كه هر آنچه از دستشان برمي آمد انجام دادند. تيم ما در دوره بدن سازي مي باشد و صبح و عصر در حال تمرين است. ما چاره اي هم جز اين نداريم چرا كه نگاه ما به آينده است. با توجه به اينكه ما از سه بازي شش امتياز داريم، وضعيت نگران كننده اي نداريم. البته در بازي هاي اهواز بايد شرايط بهتري داشته باشيم كه انشا»الله در آينده بهتر خواهد شد.

تمرين پرسپوليس بدون قطبي و دستيارانش

اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي مقابل تيم ذوب آهن، صبح ديروز (دوشنبه)، بدون حضور افشين قطبي سرمربي اين تيم و دستيارانش از ساعت 10 صبح در زمين شركت واحد برگزار شد.
بازيكنان در تمام مدت تمرين زير نظر پرويز كماسي مربي بدنساز تيم پرسپوليس كار كردند.
در اين تمرين بازيكنان پس از دويدن به دور زمين، با انجام حركت كششي سبك، بيشتر به كارهاي ريكاوري زير نظر كماسي پرداختند. كماسي در جريان اين تمرين برنامه بدنسازي خاصي را براي بازيكنان تيم پرسپوليس در نظر گرفته بود.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن