تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814966024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزييات اعلام نتايج و ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد سراسري اعلام شد: اعلام نتايج از فردا وآغاز ثبت‌نام از11شهريور اعلام تكميل ظرفيت در 8 مهر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جزييات اعلام نتايج و ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد سراسري اعلام شد: اعلام نتايج از فردا وآغاز ثبت‌نام از11شهريور اعلام تكميل ظرفيت در 8 مهر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي - آموزشي

به دنبال اعلام اسامي نهايي پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور از عصر فردا، ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان از 11 شهريور آغاز مي‌شود.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فهرست اسامي قبول شدگان نهايي 130 كد رشته امتحاني از 138 كد رشته امتحاني آزمون كارشناسي ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور از عصر فردا بر روي سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

مرحله تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد 8 مهر ماه آغاز مي‌شود

بر اساس اين گزارش، اطلاعيه پذيرش دانشجو در برخي از كد رشته محل‌هاي جديد و همچنين تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته امسال، 8 مهر ماه از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان سنجش منتشر مي‌شود.

ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد از 11 شهريور آغاز مي‌شود

به گزارش ايسنا، كليه پذيرفته شدگاني كه اسامي آنها به عنوان پذيرفته شدگان نهايي هر يك از 130 كد رشته امتحاني اعلام شود بايد در يكي از روزهاي دوشنبه 11، سه‌شنبه 12 و چهارشنبه 13 شهريور 87 با توجه به ضوابط و شرايط اعلام شده براي ثبت‌نام به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي محل قبولي مراجعه كنند.

بر اساس اين گزارش، در گزينش هر يك از رشته‌ها حد نصاب نمره علمي لازم تعيين شده ملاك عمل قرار گرفته است، ضمنا با توجه به قانون مربوط به سهميه رزمندگان، 20 درصد ظرفيت هر رشته با رعايت آيين نامه اجرايي قانون مذكور به اين سهميه تخصيص داده شده و گزينش بر اساس آن انجام گرفته است.

كارنامه داوطلبان واجد شرايط گزينش اوايل مهر توزيع مي‌شود

همچنين، براي داوطلبان واجد شرايط گزينش،‌ كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و در سهميه مربوط تنظيم و از طريق سايت اينترنتي اين سازمان از اوايل مهرماه قابل دسترسي خواهد بود.

شايان ذكر است، با آندسته از پذيرفته‌شدگاني كه از نظر علمي قبول شده‌اند، ‌ولي از نظر صلاحيت‌هاي عمومي در اولويت قرار نگرفته‌اند، توسط دبيرخانه گزينش استاد و دانشجو مكاتبه خواهد شد.

به گزارش ايسنا، تغيير رشته، ‌تغيير گرايش و نقل و انتقال دانشجويان دوره‌هاي كارشناسي ارشد در حيطه وظايف اين سازمان نيست، بنابراين در اين رابطه درخواست‌هاي داوطلبان قابل بررسي نخواهد بود.

مدارك لازم براي ثبت نام پذيرفته‌شدگان

اصل مدرك كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم يا وزارت بهداشت و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد و يك برگ فتوكپي آن، اصل شناسنامه و 2 برگ فتوكپي از تمام صفحات آن، شش قطعه عكس و حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت برخي از اين مدارك است.

گفتني است، معدل ليسانس پذيرفته شده بايد با معدلي كه قبلا در فرم تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي به سازمان اعلام نموده،‌ يكسان باشد.

همچنين از پذيرفته شدگاني كه حداكثر تا 31 شهريور فارغ التحصيل نشوند، ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد و ضمن «كان لم يكن» تلقي شدن قبولي آنان طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، وضعيت علمي آن دسته از كارشناسان آموزشي كه متقاضي استفاده از سهميه كارشناسان آموزشي بوده و معرفي‌نامه آنان به اين سازمان واصل شده، پس از بررسي به صورت كارنامه‌اي در اين سهميه توليد مي‌شود و به محل خدمت آنان ارسال خواهد شد.

به گزارش ايسنا، به دليل نبودن داوطلب واجد شرايط در برخي از كدرشته محل‌ها ظرفيت تكميل نشده است.

از آنجا كه برخي از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي درخواست افزايش ظرفيت پذيرش دانشجو در برخي از كد رشته‌ها را اعلام نموده‌اند، ‌لذا تعداد اعلام شده در اين اطلاعيه بر اساس ظرفيت تغيير يافته مي‌باشد.

در پايان شايان ذكر است، در هر مرحله از ثبت‌نام و هنگام تحصيل، چنانچه مشخص شود داوطلبي حقايق را كتمان نموده و واجد شرايط نيست، قبولي وي «كان لم يكن» تلقي شده و طبق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن