تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه كنفرانس مطبوعاتي نوذري مطرح شد: نظر وزير نفت درباره مشايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در حاشيه كنفرانس مطبوعاتي نوذري مطرح شد: نظر وزير نفت درباره مشايي
اقتصاد. مصاحبه . وزير نفت
وزير نفت در پاسخ به انتقاد يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه چرا رييس جمهور آقاي اسفنديار رحيم مشايي را به عنوان نماينده خود در خط لوله صلح انتخاب كرده اند، گفت: اين روند از قبل هم وجود داشته و رييس جمهور مي تواند هر فردي را به عنوان نماينده خود معرفي كند.

امروز نويت وزير نفت بود كه اقدامات انجام شده در اين وزارتخانه را تشريح كند و روابط عمومي نفت از خبرنگاران درخواست كرده كه براي مصاحبه مهندس نوذري يك ربع زودتر در محل مصاحبه حاضر شوند تا مصاحبه راس ساعت ‪۱۱/۳۰‬ آغاز شود، اما وزير پنج دقيقه مانده به ساعت ‪ ۱۲‬در نشست حضور يافت.

اين نشست به مناسبت هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر در طبقه پانزدهم ساختمان مركزي وزارت نفت تشكيل شد.

** وزير نفت در اين نشست تلاش همكاران خود در شركت ملي گاز در زمستان سال گذشته براي مقابله با بحران سرما و افت فشار گاز، پروژه‌اي بزرگ در نوع خود عنوان كرد و گفت: هرچند بيان اين موضوع در شهريور ماه و در تابستان در فصل گرما مناسب نيست.

وي يادآور شد: شركت گاز و مجموعه پخش در زمستان سال ‪ ۸۶‬به مدت ‪ ۴۵‬روز درگير بحران بودند.

** وزير نفت در پاسخ به انتقاد يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه چرا رييس جمهور آقاي اسفنديار رحيم مشايي را به عنوان نماينده خود در خط لوله صلح انتخاب كرده اند، گفت: اين روند از قبل هم وجود داشته و رييس جمهور مي تواند هر فردي را به عنوان نماينده خود معرفي كند.

نوذري با بيان آنكه حضور مشايي در اين كارگروه خدشه‌اي به كار وارد نخواهد كرد، گفت: هدف از تشكيل اين كار گروه بررسي چگونگي انجام پيمان هاي بزرگ نفتي است.

اما اين خبرنگار اظهار نظرهاي آقايان محصولي و مشايي در خصوص قيمت نفت و گاز در بازارهاي جهاني را به معناي دخالت در امور اين وزارتخانه دانست كه وزير اين ادعا را رد كرد.

** وزير نفت در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري در خصوص اينكه چرا با وجود ادعاي برخي از مسئولان وزارت نفت مبني بر راه اندازي فازهاي ‪ ۹‬و ‪۱۰‬ پارس جنوبي، اين طرح‌ها همچنان فعال نشده اند، گفت: اين دو طرح هنوز مراحل آزمايشي را طي مي‌كنند، ضمن آنكه اگر مطلب غير واقعي از سوي هر كدام از مديران صنعت نفت اعلام شود، سريعا با آنها برخورد خواهم كرد. زيرا عملكرد اين مجموعه به شدت از سوي رسانه‌ها و مردم زير ذره بين است.

** نوذري در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري مبني بر اينكه تا چه زمان بايد خسارت آزمون و خطا توسط سازندگان داخلي را كشور پرداخت كرد، گفت:
اجراي هر طرح و پروژه‌اي نياز به فناوري، طراحي و مهندسي خاص خود دارد ، لذا اكنون نه تنها خيلي از امور براساس طراحي مهندسي و با برنامه ريزي صورت مي‌گيرد، بلكه بازرسان داخلي بايد كيفيت آن را تاييد كنند.

وي گفت: با وجودي كه طبق قانون بايد ‪ ۵۱‬درصد از نياز صنايع مختلف كشور از محل توليدات داخلي تامين شود، اما اكنون افزون بر ‪ ۷۰‬درصد تامين نياز صنعت نفت از طريق ساخت داخل صورت مي‌گيرد .

** نوذري در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري مبني بر اقدام وزارت نفت براي كاهش تبعات تحريم بر سرمايه‌گذاري ها و دعوت از سرمايه‌گذاران ايراني مقيم خارج، گفت: فضاي كشور براي همه فعالان اقتصادي باز است و از حضور آنها استقبال مي‌كنيم.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن