تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست ميراث فرهنگي گلستان خبر داد: افتتاح و آغاز ساخت 5 طرح گردشگري در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست ميراث فرهنگي گلستان خبر داد: افتتاح و آغاز ساخت 5 طرح گردشگري در گلستان
خبرگزاري فارس: سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان از افتتاح و آغاز عمليات اجرايي پنج طرح ميراث فرهنگي و گردشگري تا پايان هفته دولت در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان، فريدون فعالي افزود: اين طرح‌ها شامل احداث كمپينگ در شهرهاي كردكوي، گرگان و علي‌آبادكتول، هتل روستاي زيارت گرگان و موزه مردم‌شناسي در علي‌آباد كتول است.
وي تصريح كرد: براي احداث كمپينگ قرق در شهرستان گرگان بالغ بر يك‌ميليارد و 540 ميليون ريال هزينه شده و در اين پروژه شش چشمه سرويس بهداشتي احداث و براي هشت سرويس بهداشتي تعميرات كامل صورت گرفت.
فعالي گفت: همچنين 10 آلاچيق، 35 سيستم روشنايي و 16 سكوي نشستن، ساختمان نمازخانه و سه سكوي برداشت آب در اين كمپينگ احداث شد.
وي ادامه داد: احداث كمپينگ پارك طبيعي كبودوال علي‌آبادكتول از طرح‌هاي ديگر است كه براي بهره‌برداري از آن يك‌ميليارد و 50 ميليون ريال هزينه شده است.
اين مسئول يادآور شد: اين كمپينگ داراي امكاناتي نظير آلاچيق، سيستم روشنايي، سكوي برداشت، سكوي نشستن و ساختمان فروشگاه صنايع دستي است.
فعالي تصريح كرد: براي احداث كمپينگ پارك جنگلي امام‌رضا (ع) كردكوي نيز 2 ميليارد و 80 ميليون ريال هزينه شده كه اين كمپينگ داراي 13 آلاچيق،10 سكوي نشستن، شش چشمه، سرويس بهداشتي، ساختمان فروشگاه صنايع دستي و 35 سيستم روشنايي است.
سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان از كلنگ‌زني موزه مردم‌شناسي علي‌آبادكتول به عنوان ديگر طرح اين هفته نام برد و گفت: مكان اين موزه از طريق فرمانداري تأمين شده و قرارداد ساخت ماكت و تنديس‌هاي آن به مبلغ 320 ميليون ريال با يك شركت معتبر منعقد شده و در حال انجام است.
فعالي اظهار داشت: ديگر پروژه افتتاحي هفته دولت هتل زيارت است كه از محل تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده تامين اعتبار شده و در زميني به مساحت 2 هزار مترمربع و با زيربناي يك‌هزار و 500 مترمربع احداث شده است.
وي گفت: اين هتل چهار طبقه است كه دو طبقه به عنوان واحد پذيرايي و دو طبقه ديگر نيز به عنوان واحد اقامتي با 13 اتاق و شش سوئيت است.
انتهاي پيام:/ف
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن